Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

VAASA (Suvilahti).
Muutettiin Laihialta joulukuun alussa 2004, elikkäs reilu puolivuotta sitten =) .

Melekein 26v äiti, ja samanikäänen isukki, lapset on poika 4v5kk (2/01) ja tyttö 2v7kk (12/02). Sekä 6½v kissaneiti.
 
Piitu78
Täällä olis kohta kolmen lapsen äiti lapualta. Tytöt 07/01 ja 07/03 la 15.9. en ole alkuperäinen lapualainen, joten tutustuminen muihin on jääny vähän heikommalle.
 
Petruska
Piitu78 Olen myös Lapualainen!!! Olen muuttanut tänne 3 vuotta sitten. Olen vuosimallia-75 ja perheeseemme isukin lisäksi kuuluu kolme tyttöstä vm.-00, -02 & -04.

Olisi tosi hienoa vaihtaa kuulumisia!!! :) Laitahan sähköpostia: petruska@nic.fi
 
Hanne-78
Olen asunut Kauhajoella sekä Jalasjärvellä
Asustelen Kauhajoen kupeessa
Kolme lasta ja avopuoliso löytyy
Jos huvittaa kirjoita Hanne-78@netti.fi ja laita sähköpostia tulemaan
 
Ollaan Alajärveltä äiti -75 ja tyttö 01/04. Muitakin Alajärveläisiä tuntui olevan, joten saa laittaa y-viestiä. Myös Lapualaiset ottakaa yhteyttä, olen Lapualta kotoisin ja käynkin siellä melko usein. Ystäviä ei ole koskaan liikaa :wave:
 
Supris
Alajärveltä minäkin. Alkuperäinen alajärveläinen en ole ja siksi on ollut vähän hankala löytää täältä mammaseuraa.
Olen 23-vuotias 1,5-vuotiaan tytön äiti. Mieskin (25) löytyy, sekä pari lemmikkiä.
Laittakaa alajärveläiset yv:tä tulemaan =)
 
Syysmamma81

Täällä olisi myös yksi äiti Teuvalta, joka kovasti odottaa samalta paikkakunnalta olevilta postia osoitteeseen syysmamma81@suomi24.fi. Minulla on 1-vuotias tyttö. :)
 
Syysmamma81

Täällä olisi myös yksi äiti Teuvalta, joka kovasti odottaa samalta paikkakunnalta olevilta postia osoitteeseen syysmamma81@suomi24.fi. Minulla on 1-vuotias tyttö. :)
 
Lau2a
:) Hi, täällä etelänpohojamaalta sijaitsee härmästä -83 mamma ja poikaa synt heinäkuun alussa. ... . Oon edellee yksinäinen mamma täällä.. .. .. .. kaipaan mammakavereita.... ... .perheseen kuuluu myäs isi mut kokopäivän töissä arkisin.. Olis kiva tulla käymää kylään ja juttelemaan,vaunuilemaan ym..ym... :) =) :heart: ;)
 

Yhteistyössä