eteinen....

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
http://www.aijaa.com/v.php?i=1673064.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1673081.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1673086.jpg

puuttuu vielä katto listat ja listat ovien vierestä...jotain kivaa keksin seinälle vielä,taulu tms ja matto menee uusiks...tossa ekassa kuvassa valo on jotenki tosi keltanen..no ekaa kertaa elämässä maalailtii ni sinänsä ihan ok mut pieniä kauneusvirheitä tuli kyllä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siitähän tuli kiva, miten kauan kesti kuvioida?

no juu vähän pelotti että millanen tulee ku se tosiaan jäi kesken ku pari viikkoa sitte putosin ja maalit nurin ja muuta kivaa :ashamed: pieni tumma läiskä jäi siitä mitä ei saanu peittoon mut se jäi onneks melkei lattian rajaan ja ton kenkätelineen taakse ni ei huomaa...niin joo mitähän tossa ois menny,mies veti pohjan ja mä kuviotelalla tulin perässä...varmaan reilu pari tuntia meni ku saatii toi tehtyä

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Ihan on justiin kuin meidän eteinen!

No ei tod ole :xmas: Hieno!

kiitos =) mä olin ekan seinän jälkeen että pilalle meni,ei tullu hieno ja rupesin jo kiukuttelemaan mutta nyt ku se on vähän kuivunu ni näyttää jo erilaiselta :D ja tosiaa vähän vielä sisustelee ni avot,pitäs vaan ylipuhua mies uuteen mattoon ku eihän toi sininen tosiaan käy enää mitenkään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Mihis sie sen maalin kaadoit vai onks tää eri huone? :)

Tosi kivan näkonen.

no tää on se sama huone,eteinen siis ja ku ekan kerran aloteltii ni tipahin tuolilta muksista alas ja maalia täys purkki kanssa maahan,toki siihen missä ei ollu suojausta :snotty: mut tänään jatkettii sitte projekti loppuun :whistle:

Hyvä siitä tuli. :)
Maton vois vaihtaa, jotakin valkosta ja ruskeaa? Ja tosiaan joku taulu tms piristämään ilmettä.
Kiva tuo kenkäteline teillä, saako kysyä, mistä olet sen ostanut, ja oliko missä hinnassa?

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Hyvä siitä tuli. :)
Maton vois vaihtaa, jotakin valkosta ja ruskeaa? Ja tosiaan joku taulu tms piristämään ilmettä.
Kiva tuo kenkäteline teillä, saako kysyä, mistä olet sen ostanut, ja oliko missä hinnassa?

joo matto vaihtoon,mä kans mietin jotain vaalean ruskean/beigen sävyistä ja sit joku kiva taulu kanssa...toi kenkäteline oli euromarketissa ja makso 10e

Kiitos, teline näyttää hauskalta, ja edullinenkin on, täytyy käydä katsomassa, jos sellaisen löytäisi, tai parikin.
Teillä näytti keittiökin olevan sävyiltään valkeaa ja ruskeaa, niin on sitten yhtenäinen ja siisti kun vaihdat maton, tosin sopiihan sininen ruskean ja valkoisen kanssa myös.
Tauluihin ehdottomasti valkeat raamit, mun mielestä..

Tosi hienosti onnistuit!! =) :flower:
Mun piti oikein haulla hakea, josko ois kuvia tullunna ;) :whistle:
Kivan näköinen uusi ilme eteisessä nyt :) Minä jäin siihen ykkösvaiheeseen eli en kuvioinut mitenkään ja täytyy sanoa että tykkään nyt vaikka alussa oli :headwall: :laugh:
Mukavaa kevään jatkoa! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Poppy:
Tosi hienosti onnistuit!! =) :flower:
Mun piti oikein haulla hakea, josko ois kuvia tullunna ;) :whistle:
Kivan näköinen uusi ilme eteisessä nyt :) Minä jäin siihen ykkösvaiheeseen eli en kuvioinut mitenkään ja täytyy sanoa että tykkään nyt vaikka alussa oli :headwall: :laugh:
Mukavaa kevään jatkoa! B)

kiitos,itekki oon ihan tyytyväinen lopputulokseen,tosiaan ne kattolistat vielä ja joku taulu tms eteiseen ni sit ois hjuva...no ni mähän sanoin että kattele nyt hetki sitä väriä vielä :D

samoin sulle hyvää kevään jatkoa :flower:

Yhteistyössä