etanapostia

  • Viestiketjun aloittaja rölliäinen
  • Ensimmäinen viesti
rölliäinen
Tahtoisin kovasti laskujeni lisäksi sada kirjeitä lyhyitä tai pitkiä.

Mulla itelläni on 6 lasta syntynyt.92,94,95,97, 02, 03. ja itse heitä hoitelen kotona.
Vauvakuumekin vaivaa... taas. elukoitakin meillä on sakemanni,3 gerbiliä ja punakorvakilppari.

niin ja aviosiippakin löytyy.
 
mammeli-83
Minäkin tykkäisin kovasti ssada kirjeitä piristykseksi. Niitä laskuja kun tulee niin liiankin usein. ;)
Olen yhden lapsen -04 äiti, ja odotan toista suntyväksi syyskuulle. Jos kiinnostaa niin mailaahan ensin
merjuli83@telia.com
 
Lumi-Tuulia
Minulla on kolme lasta: 13v, 16v ja 18v. Olisi kiva kirjoitella kanssasi. meillä tuo ihana pikkulapsiaika on jo ohitse. Odotan kovasti aikaa, jolloin olen mummo. Meillä on sekarotuinen koira. Minulla ja miehelläni oli juuri 22.v.hääpäivä. Kirjeet kaikilta äideiltä ovat erittäin tervetulleita. Kysy osoitteeni: lumi-tuulia@suomi24.fi
 
Olen 31v, 4lapsen äiti Savosta, joka potee myös ainaista vauvakuumetta!! =) =) =)
Yritän elvytellä henkiin perinteistä kirjeenvaihtoa, joka nettimaailman takia jäänyt sivulle ja postimies tuo vain laskuja.

Laita osoitteesi tulemaan!
f.s.spice@surfeu.fi
 
Etanapostia vailla minäkin =)
Olen 32-vuotias savolainen ja toinen lapsi syntyy marraskuun lopulla. Perheessä on yhden tytön lisäksi myös sekarotuinen koira ja mies.
Netin takia perinteiset kirjeet ovat jääneet paitsioon ja haluaisin elvyttää tämän harrastuksen.

banaani73@luukku.com
 
Piipiäinen
Täällä 31-vuotias kahden tytön äiti savosta, perheeseen kuuluu kaiken karvaisia otuksia, koira ja kolme gerbiiliä, ja tietty iskä(toistaseksi..). Jos vielä mahtuu mukaan niin kirjoittele,olisi kiva tutustua!

Piia-Riina Kärkkäinen
Parkatintie 103
74120 Iisalmi
 

Yhteistyössä