E
Etäisyys/läheisyys
Vieras
Olenko ainoa, jolle säännöllinen pieni etäisyys parisuhteessa tekee hyvää? Minä rakastan miestäni ja hän minua. Minä kuitenkin ärsyynnyn helposti miehen pikkujutuista - sotkuisuudesta, epäjohdonmukaisuudesta ym.. Kun käyn yksin yhden yön reissussa mökillä, työmatkalla tms., kaipaan miestäni ja pienet jutut palaavat taas oikeisiin mittasuhteisiinsa. Yksinolo siis tarkoittaa nimenomaan yksin olemista, ei muiden miesten huomion hakemista, bilettämistä tms. Nautin välillä hiljaisuudesta ja siististä ympäristöstä, kynttilöistä jne. Mies puolestaan ei halua itselleen tällaista, mutta harvakseltaan käy oman alansa illanistujaisissa tms. Ja osaa niistä nauttia. Taidan olla myös vähän ääniyliherkkä ja kolmilapsisessa perheessä ääntä riittää, vaikka lapset ovat ihania ja normaalisti meluisia. Välillä mietin jopa, että onko minulla ihan lieviä Asperger-ominaisuuksia, vaikka sosiaalinen olenkin vai onkohan ääni- ja sotkuyliherkkyys vain ihan normaali ominaisuus kolmilapsisen perheen äidille.
tällaisia pohdiskelin. Jos jollakulla ajatuksia asiasta heräsi, niin kiva olisi niitä lukea
.
tällaisia pohdiskelin. Jos jollakulla ajatuksia asiasta heräsi, niin kiva olisi niitä lukea