Etäsuhde?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ollut etäsuhteessa muutaman kuukauden miehen kanssa, joka asuu reilu 100km päässä. Olen aina ollut se, joka viikottain ajaa miehen luokse. Toki sillä tavalla ymmärrettävää, kun minulla on auto. Silti alkaa tuntumaan, kun kuluja tulee. Molemmat olemme opiskelijoita, joten hirveästi ylimääräistä ei ole. Olen sanonut miehelle, että on tervetullut tulemaan meillekin, mutta ei ole tullut vaan itsestäänselvyytenä pitää aina sitä, että menen hänen luokseen aina kun mahdollista.
Minulla on lapsia, joita hän ei tunnu ottavan paljoakaan huomioon. Puhuu esimerkiksi, että kun opiskelut loppuu voidaan muuttaa mihin vain yhdessä ja matkustella.
On puhunut paljon tulevaisuudesta, yhteen muutosta, yhteisistä lapsista sekä naimisiinmenosta. On hyvin tunteellinen ja läheinen ihana mies, mutta nyt on alkanut tämä kaikki hieman ahdistamaan.
On sanonut myös heti tapailun alusta lähtien, että rakastaa minua mikä nyt tuntuu todella oudolta. Itse en ainakaan heti tunne rakkautta.
Onkohan tämä ihan tuhoon tuomittua, vai pitääkö vain antaa suhteelle aikaa?

vierailija
No toi että ei persaus liiku sun luo, ni kertoo siitä et joko hällä on joku probleema kotoa poistumisessa tai sit vaa pitää sua sellasena ihan ok tapauksena mut ei niin in lööv juttuna mitä luulis tai sit ei o rahaa. Ja koska sä jokatapaukses meet ni miks vaivautua tapaus näköjään.
Ja se että ei huomio sun muksui, ei taida sisäistää asiaa, ja se on huono juttu.
Ihmiset jotka roikottaa, pitää sitä toista löysässä hirressä just noilla rakastan sinua ja naimisiin meno yms jutuillaan.
Äkkiseltään kuullostaa tekstisi perusteella velttoilija luuserilta johon päin en itse katsoiskaan.
Ei taida olla työssä käyvä ahkera mies vaan tosiaan joku velttoilija mamman poika.

Enkä antais aikaa....sul menee elämää hukkaan kun väkisin roikut. Ja hänhän roikottaa juuri niillä puheillaan ja teoillaan joita haluat kuulla ja kokea.

vierailija
Vaikea ajatella, että olisin vain vakipano. Mies vaikuttaa aidosti rakastuneelta myös silloin kun yhdessä ollaan. Voihan kaikki toisinkin olla, vaikea varmaksi sanoa kun tapailua tosiaan takana vasta 3kk

Niin miehelläkö ei ole autoa ollenkaan? Tosin kyllä kai julkiset kulkee joten se ei pitäisi olla este, vain hidaste. Tee testi. Keksi eri syitä miksi et voi lähteä miehen luo mutta muistuta aina että mies voi tulla sinun luo, vaikka että autossa on nyt jotain vikaa ettei uskalla ajaa pitkää matkaa tms.
Katso kuinka pitkään menee kun mies tulee vai tuleeko ollenkaan. Luonnollisesti jos ei tule niin homma kuivuu itsestään.

Tai sitten miten itse tekisin: rehellisesti sanot että nyt on sun vuoro hinata sitä ahterias tänne tai ainakin kertoa kunnon selitys miksi tapailu/kulut on vain sinun harteillasi. Jos selitystä ei tule niin sitten kannattaa miettiä tuhlaako bensarahoja enään "tuohon ihanuuteen". :)

vierailija
Mies on siis sen laatuinen, että muutamat naiset ovat valmiita tulemaan hänen luokseen kauempaakin. Oli itsellänikin nuorempana tuo tilanne, että vähemmän kauniita sai käännyttää ovelta.

vierailija
Niin miehelläkö ei ole autoa ollenkaan? Tosin kyllä kai julkiset kulkee joten se ei pitäisi olla este, vain hidaste. Tee testi. Keksi eri syitä miksi et voi lähteä miehen luo mutta muistuta aina että mies voi tulla sinun luo, vaikka että autossa on nyt jotain vikaa ettei uskalla ajaa pitkää matkaa tms.
Katso kuinka pitkään menee kun mies tulee vai tuleeko ollenkaan. Luonnollisesti jos ei tule niin homma kuivuu itsestään.

Tai sitten miten itse tekisin: rehellisesti sanot että nyt on sun vuoro hinata sitä ahterias tänne tai ainakin kertoa kunnon selitys miksi tapailu/kulut on vain sinun harteillasi. Jos selitystä ei tule niin sitten kannattaa miettiä tuhlaako bensarahoja enään "tuohon ihanuuteen".
Kyllä julkiset kulkee. Kokeilin tuota auto on rikki testiä, mutta sanoi vaan toivovansa että saan pian korjatuksi.. Ei mitään puhetta, että olisi voinut tulla tänne vaikka olen yksin kotona

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Kyllä julkiset kulkee. Kokeilin tuota auto on rikki testiä, mutta sanoi vaan toivovansa että saan pian korjatuksi.. Ei mitään puhetta, että olisi voinut tulla tänne vaikka olen yksin kotona
Ei välttämättä tajunnut että itsekkin voisi lähteä, jollet itse ehdottanut, miehet on välillä vähän putkiaivoja vihjeiden suhteen. Kun taas naiset yrittää kaiken tulkita vihjeeksi jostain muusta:ROFLMAO:
Sanot vaikka seuraavalla kerralla että sulla on niskat tosi kipeenä etkä haluaisi ajaa pitkää matkaa kun se pahentaa entisestään, voisitko sä tulla mieluummin tänne kun olisi kuitenkin kiva nähdä?
Jos tuosta kieltäytyisi niin sitten voisi melkeinpä sanoa perään että enpä tiedä kantaako tää juttu pidemmälle kun suhteen eteen vaivannäkö on niin yksipuolista.

vierailija
Ei välttämättä tajunnut että itsekkin voisi lähteä, jollet itse ehdottanut, miehet on välillä vähän putkiaivoja vihjeiden suhteen. Kun taas naiset yrittää kaiken tulkita vihjeeksi jostain muusta
Sanot vaikka seuraavalla kerralla että sulla on niskat tosi kipeenä etkä haluaisi ajaa pitkää matkaa kun se pahentaa entisestään, voisitko sä tulla mieluummin tänne kun olisi kuitenkin kiva nähdä?
Jos tuosta kieltäytyisi niin sitten voisi melkeinpä sanoa perään että enpä tiedä kantaako tää juttu pidemmälle kun suhteen eteen vaivannäkö on niin yksipuolista.
Kun en mennyt silloin, kun olisi ollut vapaata mies muuttui jotenkin kylmemmäksi, oli todella surullinen ja nyt jatkuvasti valittaa kuinka on huono olo kokoajan Kirjoittelu tyylikin muuttui itsellääksi. Melko outoa.