Estääköhän leikkauksen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meikku1983
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meikku1983

Vieras
Miehellä tulossa leikkaus ja tänään pitää ilmoittaa sairaalaan onko terve vai ei. Ei saa siis olla flunssia tms,että tiedetään jos vaikka kuume nousee että johtuuko leikkauksesta vai ei.
Polvi on leikattava kohde.

Mies kävi viime viikolla lääkärissä,kun huimaa,on epätodellinen olo,korvissa humisee.Sai diagnoosin että niskat jumissa.Itse epäilee kovasti tuota diagnoosia,kun tuohon oloon ei auta mikään!
Nyt kestänyt 5 päivää.Ei oikein pysty edes syömään.

Kuultiin että myös korvassa oleva tulehdus (joku välikorvantulehdus tms) voisi tehdä nuo oireet.

Mies meinasi että ei sano sairaalaan noista mitään,leikkaus siirtyisi ja tammi-helmikuussa leikkausta ei voi tehdä,kun laskettu aika on silloin.....Eli leikkaus siirtyy todella kauas :/
Minun mielestäni leikkaus pitäisi perua. Jos tuosta huimauksesta sairaalalle sanoo,uskoisin että peruvat leikkauksen?

onko käynyt fysioterapeutilla? Mulla kun oli oikeen pahana, ei voitu hieroakaan aukio vaan alotettiin sähköllä ja lämmöllä. Nyt jos heti alkais hoitamaan, ehtisi saada kuntoon?

[QUOTE="vieras";27660087]onko käynyt fysioterapeutilla? Mulla kun oli oikeen pahana, ei voitu hieroakaan aukio vaan alotettiin sähköllä ja lämmöllä. Nyt jos heti alkais hoitamaan, ehtisi saada kuntoon?[/QUOTE]

niskajumi oli siis pahana

Ei olla keretty reagoida tuohon nyt mitenkään.Mies vaan makaa sängynpohjalla ja huokailee.

Ahdistaa tosi paljon,toki olen samaa mieltä että niskajumilta kuullostaa. Varsinkin kun kestää näin kauan!
Pitää kaiken varalta soittaa sairaalaan,eihän siitä haittaakaan ole.

kiitos :)

Täytyyhän tuosta ehdottomasti sanoa sairaalassa, etenkin kun huimauksen syykään ei ole täysin varma. Jos huimaus johtuukin verenpaineiden heittelystä, korvatulehduksesta tms. on nukutus tai puudutus riski miehellesi. Turvallisuussyistä niitä kysellään, ei ketään kiusatakseen.

ei voida leikata jos sulla on la lähellä? ootko sä vähän itsekäs ja avuton vai??

No herrajumala,mies on sitten pari kk keppien varassa,ei todellakaan onnistu kun meillä on jo 2 lasta ennestään!
Mies joutuu jäämään lasten kanssa synnytyksen ajaksi,meillä ei ole lähipiiriä joka voisi lapset ottaa synnytyksen ajaksi.

Kiitos sh.täytyy soittaa sairaalaan,Olo vaan pahenee.

Alkuperäinen kirjoittaja Aimää?;27660395:
mitä ne sille polvelle tekee?

Jännettä sinne siirretään, ei tiedetä vielä yksityiskohtia. Ei edes tiedetä nukutetaanko.
Tähystyksellä aloitetaan ainakin,muuta ei sairaashoitaja osannut sanoa.

menee se soitto maanantaihin,sinne asti jännitettävä...ei ole paikalla oikeat ihmiset tänään :(

Yhteistyössä