Espoosta n.30v äitejä??

• Viestiketjun aloittaja viivi ja vaavi
  • Ensimmäinen viesti
viivi ja vaavi
Hei! :wave:
Onko Espoossa muita n.30v äitejä vailla päivittäistä lenkki-,kahvittelu ja jutustelu seuraa? Itselläni vauva 4kk ja olis kiva saada päiviin hieman vaihtelua! :)

Heips!
Täällä huhuilee jo kyllä reilusti +30v äiti, mutta ajattelin kuitenkin vastata viestiisi. Meillä on 3.5kk poikavauva ja lisäksi kaksi isompaa koululaissälliä. Isikin perheeseen kuuluu, mutta tuo leivän hankinta pitää hänet aika kiireisenä. Kovasti olisi tosiaan mukava saada seuraa sellaisiin juttuihin joista mainitsit.. Siis jos kiinnosta, niin palaa asiaan.
T: Äitikkä ja Niksu :wave: :wave:

viivi ja vaavi
Hei!
Kiva kun laitoit viestiä! =) Minulla myös poikavauva ja kouluikäinen tyttö...ja isi kuuluu meidänkin perheeseen, joka kylläkin yllätys,yllätyson paljon töissä. Haluaisitko meilailla suoraan? Missä päin Espoota asustelet?

muumimamma1972
Hei!

olen 32v. ja perheeseemme kuuluu mies ja 4 lasta.Mulle voi kirjoittaa ja asumme Espoossa. :wave: :wave:

Ps. mulle voi vaikka laittaa y-viestiä näin alkuun jos siis kiinnostaa meilata.

Hei taas Viivi ja Vaavi!
En ehtinyt eilen enää koneelle, mutta nyt kun sain pikku-ukon päikkäreille, istahdin hetkeksi kirjoittamaan. Olemme tosiaan 5 henkinen perhekunta täältä Latokasken suunnalta. Päivisin on joskus vähän hiljaista, kun täällä vaan vauvan kanssa on kahdestaan.. Ainahan sitä kyllä täällä kotonakin tekemistä löytyy (siis lue siivoamista, pyykkäystä ym.), mutta olisihan sitä kiva välillä irrottautua ulkomaailmaankin. Yksikseen mä ainakin olen hirveän "huono" lähtemään, mutta kaverin kanssa kyllä vaikka kirppareille kiertelemään. :)
Olisi tosi mukava vaihtaa ajatuksia ihan suoraan, niinkuin ehdotit. Mun sähkäriosoite on pimmi68@jippii.fi eli kirjoittele ihmeessä!!! :attn: :wave:
T: Äitikkä ja Niksu

viivi ja vaavi
Hei taas! :wave:
Meillä oli tietokone pitkään rikki, eikä vieläkään toimi ihan normaalisti. :( Siitä syystä ollut hiljaiseloa, anteeksi...Meilailen sulle suoraan, toivottavasti kone vain suostuu toimimaan.Jos mitään ei kuulu se johtuu tästä rakkineesta, mut palaan asiaan heti kun yhteydet taas pelaa, jos sopii... =)

Yhteistyössä