Espoon Tapiolan sillalta pudonnut poika on hajalla niin henkisesti kuin fyysisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arvaten teinit itse pomppivat sillalla, jotta se romahtaisi.
Tuo on väärä tieto eli urbaanilegenda.
Lue pojan kertomus kunnolla.
Poika on vielä sokissa ja äiti on huolestunut kanaemo.
Kärsin lapsena siltakammosta. En vieläkään tiedä mistä se johtui. Kävelin kouluun sillan kautta. Juoksin sillalla hatusta kiinni pitäen.
Ehkä olin nähnyt jonkun ohjelman televisiosta tai kuullut ikäviä juttuja. Lapsilla on vilkas mielikuvitus.
Voin hyvin ja poden huonoa omatuntoa etten tee vapaaehtoistyötä.
Entisenä yh-äitinä olen oppinut etten äitinä saa horjuttaa henkistä hyvinvointiani.
Ehkä loukkaantunut poika oireilee, koska äiti on vauhkona. Tyyneys ja mielenrauha ovat ihmisen hyvinvoinnin perusta. Hengitysharjoitus, jooga, kävely mikä vain saa molemmat äidin ja pojan tasapainoon.
Hiljaa hyvä tulee päivä ja hetki kerrallaan.

Tuo on väärä tieto eli urbaanilegenda.
Lue pojan kertomus kunnolla.
Poika on vielä sokissa ja äiti on huolestunut kanaemo.
Kärsin lapsena siltakammosta. En vieläkään tiedä mistä se johtui. Kävelin kouluun sillan kautta. Juoksin sillalla hatusta kiinni pitäen.
Ehkä olin nähnyt jonkun ohjelman televisiosta tai kuullut ikäviä juttuja. Lapsilla on vilkas mielikuvitus.
Voin hyvin ja poden huonoa omatuntoa etten tee vapaaehtoistyötä.
Entisenä yh-äitinä olen oppinut etten äitinä saa horjuttaa henkistä hyvinvointiani.
Ehkä loukkaantunut poika oireilee, koska äiti on vauhkona. Tyyneys ja mielenrauha ovat ihmisen hyvinvoinnin perusta. Hengitysharjoitus, jooga, kävely mikä vain saa molemmat äidin ja pojan tasapainoon.
Hiljaa hyvä tulee päivä ja hetki kerrallaan.
Juu, poika on shokissa, kyllä tuo äitikin on shokissa vielä. Normaalit reaktiot tuollaisen korkean stressin jälkeen.

Yhteistyössä