Espoolaiset huomio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/line/?sline%5B%5D=467%3A3%3A2019++%3A20100816%3A&keya=&line=19&showline=N%E4yt%E4+linjan+reitti&px=2537534&py=6677184&ppx=2545033&ppy=6673951&zx=2537534&zy=6677184&type=&zoom=8&width=600&height=400&adv=&click=2&cs=&nc=0&nk=1&fcmap=&mapstyle=

Ja seuraava kysymys: onko Tuomarilan asema Espoon "pää"asema vaiko lähijunien pysähdyspaikka? Mun pitää siis roudata itseni ensin junalla Espooseen (ei mitenkään hankala juttu) ja siitä sitten bussilla Tapiolaan. Ja käydä siinä välissä vielä syömässäkin jossain (mikä onkin sitten jo ihan toinen juttu... mä en tunne Espoota lainkaan) :P

Juu ei ole pääasema. Pääasema on se Espoon keskus. Vain lähijunat pysähtyy Tuomarilassa. Mutta se 19 menee siis ihan nätisti siitä Espoon aseman vierestä. Ja ruokaakin saa Espoon keskuksesta. Ehkä jopa Tapiolasta... :-)

Ja seuraava kysymys: onko Tuomarilan asema Espoon "pää"asema vaiko lähijunien pysähdyspaikka? Mun pitää siis roudata itseni ensin junalla Espooseen (ei mitenkään hankala juttu) ja siitä sitten bussilla Tapiolaan. Ja käydä siinä välissä vielä syömässäkin jossain (mikä onkin sitten jo ihan toinen juttu... mä en tunne Espoota lainkaan) :P

Ei ole. Kaikki lähijunat pysähtyy Leppävaarassa, josko se olisi "pää"asema.

[QUOTE="vieras";22074310]Ei ole. Kaikki lähijunat pysähtyy Leppävaarassa, josko se olisi "pää"asema.[/QUOTE]

No ei Leppävaaraa voi nostaa pääasemaksi. Se olisi tosi epäreilua! Espoon keskus on pääasema! (Se on niin karsea paikka, ettei muut keskukset kadehdi tätä kunniaa.)

Ok, eiköhän me selvitä :) Ei se alue nyt voi niin järjettömän suuri olla, etteikö sieltä jotain bussipysäkkiä löydy :D. Ja aina voi avata suunsa ja kysyä kauniilla Turun murteella, että missäs mää oon :D

Ok, eiköhän me selvitä :) Ei se alue nyt voi niin järjettömän suuri olla, etteikö sieltä jotain bussipysäkkiä löydy :D. Ja aina voi avata suunsa ja kysyä kauniilla Turun murteella, että missäs mää oon :D

eli pitääkö sun hoitaa jotain asioita siellä espoon keskuksessa vai ihan vain ajattelit, että sitä kautta pääsee tapiolaan kätevästi?

Yhteistyössä