Alkuperäinen kirjoittaja outoja:Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Alkuperäinen kirjoittaja outoja:mun 13 v saa kyllä katsoa. Ei se ny niin paha ohjelma oo. Se on niiden elämää ja thats it.
Tässä maailmassa ku on niin monella tavalla eläviä ihmisiä ja te täällä heti ootte tyrmäämässä.
ei ne sentään myy huumeita ja heilu kännissä siin ohjelmassa. mikä siin on niin väärää????
No kyllä meilläkin 13v on sitä katsonut: mutta minä oon evästänyt häntä, ettei se EHKÄ oo ihan ns normielämää. ENKÄ moinä itse siis hyväksy moista soopaa. Kyllä se jää jonnekin teininkin arvomaailmalokeroihin, ettei äiti aikanaan ollut tän ohjelman kannalla. Ja niiden omieni arvojen minä toivon häntäkin kantavan tässä likaisessa maailmassa.
Tiedätkö, 13 v osaa jo yllättävän paljon erottaa mikä on totta ja mikä ei, mikä on väärin ja mikä ei.
Ei kannata liikaa tyrkyttää omia mielipiteitä tuon ikäiselle tai ne tekee just päinvastoin ku sä haluat.
Mä haluan että mun lapset oppii että maailmassa eletään monella tavalla, ja niitä oikeita tapoja voi olla monia. Ei ainoastaan se äidin rajoittunut näkemys oikeanlaisesta elämästä.
Ei kenelläkään oo oikeutta tuomita muiden tapaa elää, kun ei kuitenkaan oo kyse rikollisista.
Toki minä hyväksyn ne eri tavat elää. Mutta minä EN esim hyväksy puolialastomana kekkulointia edes ns ammatin varjolla ja varsin julkisesti aikaiseen katseluaikaan. Haluan pitää teininkin maailmankatsomuksen edes suht puhtaana. EN
TUOMITSE muiden tapaa elää, jos se ei yllä yleiseen levitykseen asti.