eskari
Tyttöni on/olisi syksyllä aloittamassa eskarin enkä haluaisi häntä sinne laittaa.Olen myös harkinnut kotikoulua.Onko muita näin ajattelevia vanhempia.
Eiköhän se kirjainten opettaminen kuitenkin kuulu juuri sinne kouluun...Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 09:11 Vieras kirjoitti:Olen ala-asteen opettaja ja sen huomaa kun lapsi ei ole syystä tai toisesta käynyt eskaria. Lapsi ei välttämättä osaa kirjaimista muita kuin omassa nimessä on.
Ja nykyaikana luokka koot ovat suuria ettei ole aikaa liikaa panostaa vain yhdelle oppilaalle.
Näitä lapsia on onneksi luokassa vaan muutama, mutta silti suosittelen eskaria. Ihan vain koulu maailmaa ajatellen.
Kyllä, kirjaimet kuuluu kouluun, mutta niitä harjoitellaan jos eskarissakin. Lapsen on hyvä osata pirtää esim O-kirjain.Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 09:46 maria5 kirjoitti:\Eiköhän se kirjainten opettaminen kuitenkin kuulu juuri sinne kouluun...Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 09:11 Vieras kirjoitti:Olen ala-asteen opettaja ja sen huomaa kun lapsi ei ole syystä tai toisesta käynyt eskaria. Lapsi ei välttämättä osaa kirjaimista muita kuin omassa nimessä on.
Ja nykyaikana luokka koot ovat suuria ettei ole aikaa liikaa panostaa vain yhdelle oppilaalle.
Näitä lapsia on onneksi luokassa vaan muutama, mutta silti suosittelen eskaria. Ihan vain koulu maailmaa ajatellen.
Koulumaailma on yhdyssana, samoin pilkut puuttuu Oletkohan opettaja ollenkaan...?Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 09:11 Vieras kirjoitti:Olen ala-asteen opettaja ja sen huomaa kun lapsi ei ole syystä tai toisesta käynyt eskaria. Lapsi ei välttämättä osaa kirjaimista muita kuin omassa nimessä on.