Eskari ja Molo Kids

01.03.2011
147
0
16
Espoo
Lasten maailma on raadollinen, sehän me kaikki tiedetään.
Mun pojalla on aivan ihana Molon talvitakki mistä siis tykkää itsekin, mietin että kuinka raadollisia eskarissa jo ollaan..? Tajuaako ne siellä jo kiusata ton merkin takia?
Siis että kun meissä aikuisissa jo on näitä ääliöitä jotka "ei missään nimessä vois ostaa Molo-merkkiä" lapselleen niin joko tuolla eskari-iässä tiedetään tuon molon toinen merkitys ja lapsi siksi tulisi kiusatuksi..?

Niin. Esikoiseni siis aloittaa eskarin nyt syksyllä ja hermoilen IHAN kaikesta...

No miten se molo siinä lukee, onko näkyvästikin? Jotenkin en jaksa uskoa, että eskarissa muut lapset tuijottaisivat lapsesi takkia niin tarkkaan, että näkisivät lukea.. saati, että kiinnostaisi. Koululaiselle en laittais kyl moloa.

Ja iso-isä on Jorma ja kummin sukunimi on Jortikka. Sä joko" panet" tai "laitat" tiskikoneen päälle. tsihihii, panna, laittaa. Sä viet lapsesi hoitopaikkaan. Tajusitko, "hoito"? banaani, kurkku, makkara, nakki, katkarapu... piirakka, pipari... Pikku kakkonen, b-rappu, ettehän vaan muuten asu b-rapussa!

Vittu, me muuten asutaan b-rapussa. Voi olla etten kehtaa sitä takkia antaa laittaa talvella... :stick: åhå. Eiku emmä ookaan ihan noin tyhmä....

Eihän siinä takissa lue ku pienellä se merkki siinä sivulipareessa. Mutta siis yritän siis minimoida kiusaamisen riskit kun oon vaan ite niin hermona mokoman takia.. Ei kait eskarilaiset kaikki osaa vielä lukea, saati että osaisivat ajatella vaatteiden merkkien merkityksiä.. Emt. Siksi mä kysyin.. :xmas:

niskan lapussa se varmaan lukee.. mutta paa siihen päälle sitä apteekissa myytävää teippiä, ja kirjoita lapsen etu+sukunimi. kaksi kärpästä yhdellä iskulla, eli on hyvin merkattu oma (saa pois eikä vaikuta jälleenmyyntiin) ja tekstin saa piiloon jos sua kerta häiritsee.

itse lähinnä mietin että ostanko eskarilaiselle 2 takkia + 2 housut, vai takki+housut ja haalari..

Llähinnä vaan tarkoitin, että kyllä se tulee kiusatuksi sitten ihan mistä vaan, jos on tullakseen. Ei tartte provosoida millään tavalla. Sähän voit sanoa, että se lausutaan [mu:lu:], vaikka se ei kyllä ole totta, mutta silti :D kerro lapsellesi, että se on ruotsia ja lausutaan noin. Kyllä mä sinuna olisin enemmän huolissani tosta b-rapusta :D

Yhteistyössä