Eskari-ikäisen talvipuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viime vuotisella eskarilaisella oli isompien vanha haalari alkutalven, sen mentyä pieneksi käytettiin takkia ja housuja kevättalvi. Edelliset on olleet ihan haalarissa, on niin paljon nopeampi ja helpompi vetää vaatteiden päälle ulos mennessä.

Mä ostin tulevalle talvelle molemmat. Saa nähdä, kumpi on enemmän käytössä. Me ulkoillaan paljon perheen kesken pulkkamäissä ja metsässä, joten siihen ajattelin lähinnä haalaria. Vaihtovaatteet on oltava kuitenkin.

Mä ostin tulevalle talvelle molemmat. Saa nähdä, kumpi on enemmän käytössä. Me ulkoillaan paljon perheen kesken pulkkamäissä ja metsässä, joten siihen ajattelin lähinnä haalaria. Vaihtovaatteet on oltava kuitenkin.

Meilläkin on vauva-aikaa lukuunottamatta aina löytyneet molemmat. Haalari on aina ollut varsinaisessa ulkoilukäytössä ja takkiyhdistelmä kaupassa jne, missä on helppo ottaa pelkkä takki pois, kun tulee lämmin.

Tyttö oli viime vuonna eskalla ja hirveä nurina oli jos haalari piti laittaa. Oli edellisvuotinen haalari ja oli tarkotus ostaa kaks osanen puku myöskin, mutta olin sitten liian myöhään liikkeellä niin mistään ei enää löytynyt. Ostin sitten erillistakin ja housut jotka oli vähän liian pienet kun muuta ei löytynyt ja niitä tyttö sitten piti paitsi kovilla pakkasilla kun pakotin laittamaan haalarin.

Yhteistyössä