esittely

Hei. Täällä nimimerkin takana on mies 25vuotta oulusta, ja perheeseen kuuluu lisäksi avovaimo 22vuotta ja tyttö joka on tällähetkellä muutemaa päivää vajaa 4kk. Meidän päivät kuluu aika suureksi osaksi ulkoillessa (ilmoista riippuvaista toki) ja muutenkin liikkuessa. Ensimmäistä päivää nyt tuo reppu testissä, ja hyvä kuva ainakin alkuunsa siittä on :) Päivitellään tänne juttuja sitämukaa kun tässä kerkiää ja tapahtuu.
 
Hei kaikille testaajille!
Täällä 27-vuotias tuore isä Kokkolasta. Poika täytti muutama päivä sitten 2kk.
Työskentelen media-alalla kouluttajana ja toimittajana.

Myös tämä perhe on liikkellä paljon ja odotan innolla miten liikkuminen rintarepun kanssa luonnistuu. Kohtahan testi voi alkaa, sillä tänään kolahti postilaatikkoon postin noutoilmoitus rintarepusta :)
 
Hei, olen 25 v raumalainen kahden lapsen isä. Perheeseen kuluu lisäkseni vaimo, 2,5 v tyttö ja vajaa 3kk vanha poika, joka osallistuu kanssani käyttötestiin. Testin alku osuu sopivasti loma-ajalle joten käyttöä repulle tulee varmasti paljon. Uskon että reppu helpottaa mm. arjen pikku rutiineissa, sillä kahden lapsen kanssa loppuu välillä väkisinkin kädet kesken.

Noudin repun perjantaina postista ja ensimmäinen tuntuma repusta jo saatu. Muun muassa pakkelin levittäminen remonttia tehdessä onnistui pojan kanssa vaivatta... ;)
 
hei 28v tuore isukki, tässä kuussa syntynyt meille ensimmäinen lapsi. vielä on hakusessa homma kovasti, mutta repputesti on mielessä. Ollaan kovasti liikkuvaa sorttia, saa nähdä miten auttaa maastoutumisessa tämä reppu tulevaisuudessa :)
 
Täällä reppua testaavat 27v. äiti ja poika 3kk Oulusta. Muutaman kerran on kokeiltu kantoreppuja aiemmin, mutta pojalle sopivaa reppua ei ole meinannut löytyä. Ensimmäinen kokeilu repun kanssa päätyi itkuhuutoon muutamassa minuutissa, joten meillä aloitetaan repun käyttö ihan lyhyillä totutteluilla toiveena, että pääsisimme joskus liikkumaan ilman vaunuja :)
 
Mou kaikki!

Tampereelta 25-vuotias tuore äiti, ei hyssyttelijä vaan musiikin kuuntelija ja kova kaupungissa kulkija - ilmoittautuu joukkoonne. Pääsimme vasta eilen illalla sairaalasta kotiin pienen tytön kera eli täällä tulee sitten vastasyntyneen kanssa käytettyä reppua. Vauvan mielestä jo nyt paras paikka ikinä on syli, joten hän tulee luultavimmin rakastumaan rintareppuun.

Itse odotan repulta eniten omia vapaita käsiäni. Nyt niitä ei ole kyllä näkynyt. :D Ei tässä kehtaa kokoaikaa miestä vaivata ja pitäähän tuota koiraakin huomioida rapsutuksin.

Jes, odotukset korkealla! Maanantaina saadaankin oma reppu testiin. :)
 
HP
Kappas, olinkin laittanut tuonne toiseen ketjuun esittelyn, joten laitetaanpa tännekkin =)

Hei,

Olen myös yksi onnekas testiryhmään päässyt. Asumme kaupungin taajama-alueella ja tällä hetkellä käytämme liikkumiseen jykeviä, isoja ja raskaita vaunuja sekä kun autolla liikutaan niin kaukaloa, jossa lasta pidetään mm. kauppareissuissa. Eli pääosin liikumme pitkiä välejä lähinnä vaunulenkeillä. Jokin näppärä menetelmä liikkua pienissä ja ahtaissakin tiloissa kuten kaupoissa on ollut hakusessa. Pienokaisemme (esikoisemme) täyttää ensi kuussa 4 kk ja itse olen 28v.

Kantoliinaa olen kokeillut sen verran, että totesin sen olevan epäsopiva itselleni. Reppu on ollut ajatus hankkia ja siksi on mahtavaa, että pääsimme testiryhmään!

Toivon repulta, että se olisi helppo pukea päälle (mm. siirryttäessä auton kaukalosta kauppaan/putiikkiin), ei hiosta tulevan kesän helteissä ja että ei aiheuttaisi selkä/niskavaivoja.

Mieheni ehti jo nopeasti koota repun ja hänen mielestään se kävi kätevästi. Hän myös kokeili tytön kanssa jo reppua ja valitettavasti liikkuvainen ja malttamaton prinsessamme ei vielä kauhean kauan jaksanut repussa olla (naama isään päin). Mutta heti ensi viikosta alkaen pistämme repun kunnolliseen testiin ja toivotaan, että löydämme sellainen tavan kantaa tyttöä repussa, että hän jaksaa olla siellä pidempään kuin 5 minuuttia Tietenkin jos on antaa jo vinkkejä tällaisille eläväisille tapauksille niin otetaan mielellään vastaan
 
Rintareppu on nyt noudettu postista ja muutama kävelyreissu takana!

Olen reilu kolmekymppinen äiti ja toisena testaajana rintarepulle on 3kk:n ikäinen neitimme. Olemme hyvin liikkuvasta sorttia ja repulle tulee varmasti monenlaista käyttöä erilaisissa tilanteissa niin kotimaan kamaralla kuin ulkomaillakin, jonne suuntaamme parin viikon kuluttua.

Kaiken kaikkiaan ensi tuntuma repusta on hyvä! Erityisesti lantiovyö on loisto kapistus, sillä olen kokeillut tuttavani vanhemman mallista BabyBjörn -rintareppua, jossa ei ole ko. vyötä ja ai että se kävi selän päälle!!! Katsotaan mitä testiaika tuo tullessaan, kun oikein vauhtiin pääsemme .

Palaamisiin taas!
 
Esittelempäs minäkin tänne itseni:) Olen 28-vuotias esikoisen äiti, pikku-herra täytti eilen
3vkoa. Aiempaa kokemusta rintarepuista ei ole ja innolla odotan että päästään testaamaan.
Kesällä repulle olisi varmasti käyttöä, kun liikutaan paljon. Vaunuina meillä on Emmaljungan isot vaunut, joiden kanssa liikkuminen on hankalaa keskustassa.
Reppu tuli alkuviikosta postissa ja vihdoin tänään pääsen siihen käsiksi.
Pari yötä mennyt meillä vähillä unilla ja siksi päivälläkään ei olla saatu mitään aikaiseksi...
Mutta nyt kun pikkuinen herää niin pääsee kokeilemaan ekaa kertaa:)
 

Yhteistyössä