Kappas, olinkin laittanut tuonne toiseen ketjuun esittelyn, joten laitetaanpa tännekkin =)
Hei,
Olen myös yksi onnekas testiryhmään päässyt. Asumme kaupungin taajama-alueella ja tällä hetkellä käytämme liikkumiseen jykeviä, isoja ja raskaita vaunuja sekä kun autolla liikutaan niin kaukaloa, jossa lasta pidetään mm. kauppareissuissa. Eli pääosin liikumme pitkiä välejä lähinnä vaunulenkeillä. Jokin näppärä menetelmä liikkua pienissä ja ahtaissakin tiloissa kuten kaupoissa on ollut hakusessa. Pienokaisemme (esikoisemme) täyttää ensi kuussa 4 kk ja itse olen 28v.
Kantoliinaa olen kokeillut sen verran, että totesin sen olevan epäsopiva itselleni. Reppu on ollut ajatus hankkia ja siksi on mahtavaa, että pääsimme testiryhmään!
Toivon repulta, että se olisi helppo pukea päälle (mm. siirryttäessä auton kaukalosta kauppaan/putiikkiin), ei hiosta tulevan kesän helteissä ja että ei aiheuttaisi selkä/niskavaivoja.
Mieheni ehti jo nopeasti koota repun ja hänen mielestään se kävi kätevästi. Hän myös kokeili tytön kanssa jo reppua ja valitettavasti liikkuvainen ja malttamaton prinsessamme ei vielä kauhean kauan jaksanut repussa olla (naama isään päin). Mutta heti ensi viikosta alkaen pistämme repun kunnolliseen testiin ja toivotaan, että löydämme sellainen tavan kantaa tyttöä repussa, että hän jaksaa olla siellä pidempään kuin 5 minuuttia Tietenkin jos on antaa jo vinkkejä tällaisille eläväisille tapauksille niin otetaan mielellään vastaan