Esittelisin itteeni TAAS...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Mutta kun en saa kuvia ladattua kamerasta koneelle :kieh: En tiä mikä tohon nyt yht'äkkii on tullu...

Niin ja siis esittelisin siksi kun mulla on taas pitkästä aikaa kulmat :laugh: Aikasemmin oli jo alotus et meen sellaset hankkimaan ---> palstan sääntöihinhän kuuluu että aina pitää sitten esitellä lopputulos :whistle: ;)

Mut jospa mä tässä keksisin syyn miksen saa ladattua kuvia koneelle niin sitten voin tulla uudestaan kuvien kera :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
No siis oikeesti nainen. Ja 100% hetero. Paitsi et moon kyl varattu NewArtRiotille :whistle: :p :heart:

:o :'(

Haniiii, kyl siekii oot mun... Mullon kunnon haaremi :heart:

En oo mustis, ihan varppina en oo yhtään!! (paitsi salaa aivan mahottomasti..)
:heart: :hug: Ja toistan vielä että hienot on kulumat!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kiusallanikii laitan kun sain taas toimimaan :kieh: :laugh:

Onko sulla miestä?Jos on niin mitä hän tykkää sun ulkonäöstä?

Ei oo miestä. Jos vielä olisin ukkosen kanssa niin tuskin tällasta olisin tehnykään :ashamed: Nolosti annoin hänen mielipiteen vaikuttaa... Ei olis näitä kaikkia lävistyksiäkään jos olisin vielä hänen kanssaan..

Enää en anna yhenkään miehen sano mitä saan ja mitä en saa tehdä...

Ihan kiusallanikii laitan kun sain taas toimimaan :kieh: :laugh:

Onko sulla miestä?Jos on niin mitä hän tykkää sun ulkonäöstä?

Ei oo miestä. Jos vielä olisin ukkosen kanssa niin tuskin tällasta olisin tehnykään :ashamed: Nolosti annoin hänen mielipiteen vaikuttaa... Ei olis näitä kaikkia lävistyksiäkään jos olisin vielä hänen kanssaan..

Enää en anna yhenkään miehen sano mitä saan ja mitä en saa tehdä...

No en ihmettele yhtään vaikka ei olis antanutkaan tuollaista tehdä.
Valitettavasti itse en tykkää naisista joilla noin lyhyet hiukset, paljon lävistyksiä ym.

No en ihmettele yhtään vaikka ei olis antanutkaan tuollaista tehdä.
Valitettavasti itse en tykkää naisista joilla noin lyhyet hiukset, paljon lävistyksiä ym.

Oon kyllä oman osani tehny mielyttääkseni miestä, joten se on nyt ohi.. Jos ei joku miusta tällasena tykkää niin se on sen häviö ei mun :D

Hienot on kulumat. :D
Enkä miekään itelleni vois kuvitella tommosta kampausta (päänmuoto semmonen että johan minuu säikkys aidanseipäätkin :x ) mut ap:lle näyttäis sopivan tosi hyvin.

Yhteistyössä