Esittäytyminen

Aurinkoista syyspäivää!
Olen nelikymppinen vanhempainvapaalla oleva 2-lapsisen perheen äiti.
Kotonaolo vuosien työelämässäolon jälkeen on innostanut minut tutustumaan erilaisiin puuhiin kuten leivontaan ja kotitöihin uudella innolla ja näkökulmia vaihtamalla. Ennen kaikkea arvostan arjen sujuvuutta ja tässä auttavat hyvät ja asianmukaiset välineet! Mukava päästä Wettex-testiryhmään uutuutta testaamaan.
 
Heippa!
Minna, 35v., kolmen koiran ja yhden kissan omistaja sekä pian 10 kk ikäisen tyttövauvan äiti. Vaimo. Meillä siivotaan päivittäin, pyyhitään ja imuroidaan karvoja. Tiskirätit ovat kovassa kulutuksessa!
Odotan innolla uusia Wettex-liinoja, katsotaan kuinka pyyhkii...

Iloista syksyä kaikille!
 
Moi.
Täällä testailua odottelee Minna, 24-vuotias, 1v7kk ikäisen tyttölapsen äiti. Meidän lisäksi perheeseen kuuluu avomies, koira sekä kaksi kania. Siivous kuuluu "jokapäiväisiin arkitoimintoihin" ja jotta se olisi nopeaa mutta tehokasta, tarvitaan hyvät työvälineet. Mielenkiinnolla odotan Wettex-liinojen saapumista testaukseen.
 
Moi!
Olen Heidi 27v. Perheeseeni kuuluu mies, 8v poika, 7v tyttö, 3v kaksostytöt ja 4kuukautinen tyttövauva. Lisäksi taloudestamme löytyy 2koiraa, 2kissaa, 2käärmettä, hämähäkki, kilpikonna ja kasahiiriä.
Siivous on myös meillä arkipäivää, joten sitä tekee mielellään toimivilla välineillä. Siivousta meillä harrastavat mielellään myön muut kuin minä. :)
Yhden tuotteen aina toivoo käyvän moneen hommaan. testailua odotellessa.
 
Moi, reilu kolmekymppinen kolmen lapsen äiti, joka inhoaa siivoamista. Toivon uusien hyvien rättien avulla, innostuvani siivouksesta....Äitini ainakin ilahtuu, kun tulee seuraavan kerran kylään :)
[/I][/I]
 
Moro!
Täällä kirjoittelee 28-vuotias nainen. Olen kotona hoitamassa n. 1-vuotiasta tyttöäni, joka juuri opettelee syömään itse, joten sotkua riittää. Oman lisänsä siivousurakkaan tuo perheemme koira. Täälläkin jo jännityksellä odotellaan testiliinan saapumista.
 
Heissan!

Olen 30v, mies on reissuhommissa ja lapsia on kaksi; 11v ja kohta 2v.

Taaperolla menossa vaihe, jossa mahan täyttyminen ilmoitetaan heittämällä eväiden rippeet syöttötuolista lattialle mikäli hätiin ei ehdi, joten mystisiä roiskeita löytyy vaikka juuri olisi siivonnut. :)

Kissoja on talossa kolme, joista etenkin 4kk ikäinen pentu suttaa ja riepottaa ruokakipoista lähtien kaiken mahdollisen pitkin lattioita.

Tämä tehokaksikko pitääkin sitten huolen siitä, että käyttökohteita näille Wettexin uutuusliinoille löytyy. :D
 
Moi! Täällä naputtelee nuori äiti pienen tyttärensä kanssa. Mies osallistui testiryhmään ja minä pääasiassa päivisin wettexin liinoja testailen. Meillä sotkua syntyy ja siivoaminen täytyy hoitua nopeasti. Pieni 1kk ikäinen vauva ja 6kpl marsuja vievät tehokkaasti aikaa.
Toisinaan maito ehtii kuivahtaa tistipöytään ja marsut pissivät yli häkin laidan.. Myös toisinaan kylässä käy koirani. Hänen tapanaan on kuskata kuivanappulat ympäri asuntoa ja saalistaa ne 1 kerrallaan. Aina osa nappuloista myös jää sille tielleen. Jos ruoan sekaan on laitettu esim. lihakastikkeen jämät, ne tahrat pinttyvät tehokkaasti lattiaan. Eli tahroja tulee sinne tänne ja ne pinttyvät mukavasti, kun pieni tyttömme ei viihdy hetkeäkään yksin. Hän ei enää nuku paljoakaan ja vaatii hereillä ollessaan 100% huomion. Siivoaminen tapahtuu nopeasti ja silloin kun on aikaa, kun lika on jo mukavasti jämähtänyt pintaansa.

Testiliinat saapuivat tänään, joten odotan jo, että pääsen kokeilemaan uutta liinaa ja miehenikin varmasti töistä tullessaan. Meillä sopivasti leivotaan ristiäisiä varten, joten siivottavaakin riittää, kun mies ei ole mikään kovin siisti kokki :D
 
Hei!
Olen kuuden lapsen kotiäiti. Lapsista yksi enää alle kouluikäinen. Mutta sotkuja syntyy edelleen. Tuntuu että keittiössä on jatkuvasti joku syömässä kun koululaiset kotiutuu eri aikoihin. Ja nuoriso kokkaa jo itekseenkin jopa ruokia. Se siivoaminen jää muistutuksista huolimatta kuitenkin suurimmaksi osaksi minulle.

Kuten tuolla aikaisemminkin joku totesi inhoavansa siivousta niin inhoan minäkin. Eli pakon edessä sitten tulee siivottua. Mielellään kokeilee kaikki konstit millä siivousta saa edes vähän helpotettua.

Liinat tuli tänään ja tuli tuossa jo pöydän lisäksi pyyhittyä kaapin ovetkin ohimennen. Mutta pitää tässä muutama päivä vielä katsoa toimiiko ja tykkäänkö.
 
Heippa!
Olen 31v neljän lapsen äiti.Nuorimmainen on vasta 4 viikon ikäinen ja vanhin 10v.
Pakettiin kuuluu myös avomies ja hänen lapsensa jotka vierailevat meillä joka toinen viikonloppu ja lomilla.

Sotkua syntyy ja siivouksen on oltava suht nopeaa sillä aina jossain joku huutaa huomiota tai apua johonkin.

Testiliinat tuli eilen ja tänään pääsen kokeilemaan.Järjestettävänä on myös vauvan nimijuhla ja koko huushollin kiillotus edessä,pääsevätkin liinat kunnon testiin heti alkuun :LOL:
 
Hauskaa lukea tekstejänne, eläinihmisiä siis melkein kaikki! Meillä ainakin siivous on lähtenyt hyvin käyntiin. Wettexit toimivat keittiön tasojen pyyhinnässä, keraaminen liesi ei ole aikoihin kiiltänyt kuin nyt. Toinen testi Wettex-rulla toimii eläimillä. Tiesittekö, että sieniliina kuivaa aika näppärästi koirien tassut kuralenkkien jälkeen? Kuramatto > kuraliina.
Syysiloja,
Minna
 

Yhteistyössä