Esinahan venytys

• Viestiketjun aloittaja Mies 39v
  • Ensimmäinen viesti
Mies 39v
Minulla on esinahkaa ympärileikattu lyhyemmäksi liian kireyden takia murosiässä. Esinahasta leikattiin vai päässä oleva kiristävä osa, joten puolet nahkasta jäi jäljelle. Nyt vanhempana haluaisin kuitekin esinahan takaisin, koska se on mukava ja suoja terskaa. Minusta kulli on myös mukavamman näköinen esinahkan kansa. Mutta asiaan:

Onko olemassa jotain keinoja venyttää esinahkaa? Törmäsin netisä tlctugger.com sivustoihin. Mutta tilaaminen tuntuu aika hanklalta. Onko olemassamuita valmistajia joilla olisi ratkaisu ongelmaani.

En kaipaa ongelmani vähättelyä enkä ympärileikkauksen puolustelua. Poikien ypärilaikkauksen ovat useimmiten täysin turhia. Nyt tiedän että liian kireää esinahkaa voi esim. venyttää tilavammaksi lyhyemmäksi leikkauksen sijaan. Tyttöjen ymärileikkaus on yksiselitteisesti rikos.

done that
Antaka vinkkejä, millä voisi korvata venytyksessä käytettävät kalliit tugger kartiot
Onko tuo nyt niin kallista? itse tilasin ko vehkeen puolisen vuotta sitten. maksoi euroissa 43e ja tuli suoraan omaan postilaatikkoon. lue sivuston ohjeet ja lähetä valmistajalle meiliä, ystävällinen ja asiansa osaava jätkä kyseessä! tekevät jokaisen kartion mittatilauksena, eli sun mittojen mukaan...

Viimeksi muokattu:
toppo
Vanha viestiketju, mutta vastaan silti.
Tilasin tcl tuggerin ja olen käyttänyt sitä viikon. Harjoitellessa on mennyt tää viikko, mutta esari on kyllä venynyt jo silminnähtästi :).
Miksikö teen tämän? Siksi koska penikseni on kovin tunnoton(liian kestävä). En tiedä onko tästä apua, mutta pakko kokeilla.

Pikkasen lisää
Vanha viestiketju, mutta vastaan silti.
Tilasin tcl tuggerin ja olen käyttänyt sitä viikon. Harjoitellessa on mennyt tää viikko, mutta esari on kyllä venynyt jo silminnähtästi :).
Miksikö teen tämän? Siksi koska penikseni on kovin tunnoton(liian kestävä). En tiedä onko tästä apua, mutta pakko kokeilla.
Tarkoitatko, että penis on tunnoton ja siksi laukeamisesi on hankalaa? Oletko kokeillut lisätä tuntumaa penisrenkaalla. Rengas lisää painetta peniksessä ja sitä kautta tekee siitä herkemmän.

Viimeksi muokattu:
toppo
Olen kokeillut, ei apua.
En ole ikinä lauennut naisen kanssa millään tavalla. Omin käsin onneksi saan. Sekin vaatii omanlaisensa otteen.
Kerron projektin tuloksista sitten joskus..

Muita jotka on kokeillut venyttää esaria?

Yhteistyössä