Esimerkki päivän ruokavaliosta pisteillä laskettuna?

Hain inspistä, josko aloittaisin pisteiden laskemisen.Eli laittakaa esimerkkejä kuinka ite syötte päivän aikana?! Eilen tein ekan "lenkin" kuntopyörällä, oikein 10 kilsaa.Kun nyt vain jaksais jatkaa, eikä heti lopettas.Se on mun vika, ett hetken jatkan ja sit lopahtaa.Persukset kyllä on hellänä!
 
aamulla: vaasan ruispala (1kpl/1p) kalkkunaleikkele 2kpl/0.5p), tommaattia ja kurkkua, kahvia yht. 1,5p

päivällä: makkarakeitto 3dl/3p, pieni pyöreä (ruis) näkkäri 2kpl/1p kevytlevi 2tl/1p, arkijuusto 2kpl/1.5p yht. 6.5p

välipala: mehukeittoa ja appelsiini 0p

iltapala: kaupan pikku pizza 1kpl/11p (kinkkupizza) tässä ois 19p sallitusta 20p.stä... ja ihan vaan yx esmerkki...
 
Hei! Eikö kukaan muu uskalla paljastaa mitä päivän mittaan syö?Siksi kyselen että keksis ite vaihtelua omiin ruokiin.Mulla on ne ohjeet viime kesältä mutta kaipaisin vaihtelua, ett kans käyttäsin hyvin pisteet.On opettelemista kun syön yleensä aika vähän hedelmiä ja kasviksia.Pyöräily kuntopyörällä on jatkunu.Eka iltana vedin 10 kilsaa, toisena 7.Tänään täytys taas pyöräillä.
 
Aamulla:puuro, paahtis leikkeleellä, salaatilla,kurkulla (yht4p)
Välipala:leipä, kinkku, salaati, kurkku (yht2p)
päivällinen:perunaa, silliä, salaatti, tomsku, raejuusto (yht5p)
Välipala:leipä, juusto, kurkku, tomsku (yht2p)
iltapala:mäkin kanasalaatti (n.6p)

plus vettä litratolkulla

Mie tahtoisin kans kuulla muiden ruokailuista ja hyviä vinkkejä :)
 
No mun päivä pisteillä näyttää usein tältä:

aamupala: kaks leipää 2p, kaks kalkkunaleikettä 0.5p, tomaattia ja kurkkua, kahvia tai teetä yht. 2.5p

lounas: 2-4 perunaa 2p. broilerfilettä 100g 2p, salaattia paljon ja vettä tai lightlimsaa, yht. 4p

päivällinen: 2-4 perunaa 2p, 4 lihapullaa 4p, salaattia paljon, vettä tai lightlimsaa, yht. 6p

iltapala: kaks leipää 2p, kaks kalkkunaleikettä 0.5p, tomaattia, kurkkua, rasvatonta rahkaa 1dl 1.5p, yht. 4.5p

makeanhimoon suklaata levystä 6 palaa yht. 3p

näiden lisäksi mehukeittoa ja salaattia muutaman kerran päivässä ja vettä tietysti runsaasti! :D
 

Yhteistyössä