esileikki

• Viestiketjun aloittaja merelle
  • Ensimmäinen viesti
merelle
millaista on teidän esileikki? ja minkä kaiken luette esileikiksi?
meillä se alkaa pienellä silmäpelillä ja vihjailuilla ja kosketteluilla, silittelyllä ja suutelulla.

Jokujokunen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2004 klo 22:32 merelle kirjoitti:
millaista on teidän esileikki? ja minkä kaiken luette esileikiksi?
meillä se alkaa pienellä silmäpelillä ja vihjailuilla ja kosketteluilla, silittelyllä ja suutelulla.
Se vaihtelee mutta esileikkiin kuuluu kaikki ne tekijät mitkä saa halut nousemaan ja lopulta ryhdytään tosi toimiin. Joskus voidaan esim olla lähekkäin ja silitellä toisiamme mutta ei sen enempää. Kunhan nautitaan läheisyydestä. Joskus toisen kipeiden lihasten hieronta päätyy kiihkeään painiin ;) :whistle: toisinaan taas ihan oikeasti vaan hierotaan kipeät lihakset eikä sitten muuta :saint: .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2004 klo 00:22 Känkkä79 kirjoitti:
meillä on kans niin, että joskus "esileikitään" pitkin päivää.. vihjaillaan, silitellään..jne.. mut toisinaan taas sitten ei muuta kun hommiin :D :D
Näin meilläkin. Ei sen aina tartte saman kaavan mukaan mennä.. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2004 klo 07:09 SininenUni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2004 klo 00:22 Känkkä79 kirjoitti:
meillä on kans niin, että joskus "esileikitään" pitkin päivää.. vihjaillaan, silitellään..jne.. mut toisinaan taas sitten ei muuta kun hommiin :D :D
Näin meilläkin. Ei sen aina tartte saman kaavan mukaan mennä.. :D
Eikä kyllä pidäkään! Siis vaihtelu virkistää, ja parempi keksiä vaihtelua omaan parisuhteeseen ku alkaa hakemaan sitä jostain muualta. :heart:

Meillä esileikki kuuluu asiaan lähes poikkeuksetta. =) Mies pitää siitä huolen että tulen vähitään kerran ennen yhdyntää. Harmi vaan, kun minä olen se aktiivisempi osapuoli, itse haluaisin vaikka joka ilta. Mies kun sairastelee ja stressaa asioita jää seksi kyllä harmittavan vähäiseksi.
Tässä tapauksessa voisi kyllä sanoa että määrä korvaa laadun. =) :heart: =)

Yhteistyössä