esileikin neuvominen miehelle...

  • Viestiketjun aloittaja vaikea selittää...
  • Ensimmäinen viesti
Ex Casanova
Naisen pitää osata vietellä mies oikealla tavalla niin, että mielenkiinto säilyy mutta asiaan ei saa mennä liian nopeasti.

Homma on vuorovaikutusta. Ei se mene niin, että sanot ukolle, että toimi näin.
 
kiihkeäN
Alkuperäinen kirjoittaja Ex Casanova:
Naisen pitää osata vietellä mies oikealla tavalla niin, että mielenkiinto säilyy mutta asiaan ei saa mennä liian nopeasti.

Homma on vuorovaikutusta. Ei se mene niin, että sanot ukolle, että toimi näin.
Pyysin miestäni hieromaan jalkaani, oli jostain syystä niin kipeytynyt? menin sänkyyni ja samalla katselin tv:tä ja mieheni hieroi sääriäni rasvalla. Samalla tunsin kun kädet kosketteli peffaani ja sehän sytytti minut, että tunsin, että on pakko saada jotain??on se käsittämätöntä, että halut lisääntyy vaikka ikää tulee?? ei mies ehtinyt kunnolla mitään tehdä, kiihoitti minua sormillani ja laukesin ennenkuin sisälleni ehti??tällaista minä koen joka kerta...
 
mimmina
Voi että teidän kirjoituksissanne on paljon samoja fiiliksiä mitä mulla!

Meillä seksi on tyrehtynyt jotenkin aivan totaalisesti, mies on nykyään se joka huonommin innostuu. Se kai johtuu siitä, etten meinaa millään saada orgasmia. Alussa mies jaksoi jonkin verran esileikkiä, nykyään kaikki pyörii hänen peniksensä ympärillä. Mies ihailee sen kasvamista, räpeltää ja odottaa että mä teen samoin. Järkyttävintä on, että kun vedän kättäni pois niin hän rupeaakin itse jatkamaan -jopa runkkaa itselleen orgasmin ja mä seuraan ällistyynä vieressä. Kauheinta tässä se, että mies tietää mun olevan innokas seksiin. TUollaisen jälkeen mies huomaa mun loukkaantuvan, kun olen hiljaa vihjaa "ootkos sä väsy kun oot niin hiljainen". Asiasta on puhuttu, mies sanoo ettei tiedä miksei jaksa innostua.
Meidän seksielämä on ihan tukahduksissa tätä nykyä...

 
Iso-Justus
Alkuperäinen kirjoittaja just tätä!!:
Ai että siskot mua kans ottaa tää asia päähän!!! Kommentti ukolta kaikkeen mahdolliseen on " Aha, meikä on huono rakastaja"
Olisi mielenkiintoista tietää, miten suhteessa päädytään tilanteeseen, jossa toinen osapuoli ns. heittää pyyhkeen kehään - "meikä on huono rakastaja" - ei kai tilanne ja asenne ole useimmiten aina näin ollut?

Miten se meneekään se tarina parista, joka pisti herneen pulloon joka kerran jälkeen ja sitten pullon täytyttyä päätti tehdä toisinpäin - eipä tyhjennyt pullo ikinä... Onko muka aina ja iankaikkisesti niin, että aika tappaa intohimon suhteesta?

Mitä mahdollisuuksia on saada suhteeseen lisäenergiaa, ylläpitää ja rikastaa sitä ajan kuluessa (aika kun tapaa kulua)?

 
1234567899999
Ai kuinka tutulta kuulostaakaan. Meillä se menee nykyään aina myös niin, että käsi suoraan pilluun ja siitä pitäis kiihottua. Myös liukkaria mies tykkää käyttää, josta ite en kyllä kovin innostu. Liukkari on ok aina sillon tällön piristyksenä. Mutta kun ukko on huomannut etten kostu "käsi suoraan pilluun" menetelmällä, ehdottaa aina ennen seksiä liukkaria. Muutenkin sekstailu on mennyt siihen, että mies saattaa aamulla kysyä "pannaanko tänään" ja hymähdän siihen vaan jotain "en tiedä" tms..

Tosissaan tässäkin suhteessa mies tykkää että keskityn pelkästään penikseen ja unohdan muun hyväilyn hänen osaltaan. Mutta kun sama ei päde naisiin. Asiasta olen yrittänyt keskustella ja olen sanonut myös etten todellakaan kiihotu tuon kaltaisesta aloitteesta.
 
just tätä!!
Kommentteja tänään: Minä:"rakas, musta tuntuu tosi hyvältä kun sä hivelet mua ihanasti kauttaaltaan koko vartalosta, kaikkialta muualta ensin kuin sieltä..." Mies:"Hei! Älä opeta mua."

Mistä Mies on keksinyt että 'hyvä rakastaja' on jotain mitä ollaan tai ei...Yritän kertoa, et vuorovaikutus on kaikki kaikessa...että molempien pitäis kertoa mikä tuntuu hyvältä ("No paneminen") Me ollaan oltu 11v. yhdessä.
 
123456jne.

Tismalleen sama juttu täällä!

Täällä on monessa vastauksessa painotettu keskustelun ym. merkitystä. Niinpä niin. Keskusteltu on, olen näyttänyt miehelleni, ohjaillut hänen kättään, kertonut mikä tuntuu hyvältä. Vaan ei niin ei. Kiinnostukseni seksiin melkein nolla. Käsi suoraan sinne + liukkarit kehiin. En millään pääse mukaan. Kysymykset pannaanko tänään...yks hyvä keino tappaa innostus seksiin. Omituinen ilmeisesti olen. Pitäs pystyä vaan pyllistämään ja sit panemaan. Mitä näistä hyväilyistä, akkojen höpötystä koko homma..

Kaikista hulluinta on, että mieheni kysyy, mikä tuntuu hyvältä. Kun kerron, ei hän kuitenkaan ota toiveitani huomioon. Homma jatkuu entisellään. Ilmeisesti en osaa ilmaista itseäni selkeästi tai sitten pitäs ottaa rautalanka avuksi.

En tiedä, miten tätä lähtis selvittämään. Kun olis niin kiva haluta ja nauttia!!!!!
 
Iso-Justus
Alkuperäinen kirjoittaja :
123456jne.
Kaikista hulluinta on, että mieheni kysyy, mikä tuntuu hyvältä. Kun kerron, ei hän kuitenkaan ota toiveitani huomioon.
Onko muilla elämän alueilla niin, että teillä on selkeästi omat jutut, joihin toisen ei parane puuttua tai ainakaan mielipiteitä ei oteta huomioon? Mikä olisi sellainen alue, jonka jaatte ja jossa kummankin mielipidettä kuunnellaan? Sieltä pitäisi löytää ne viestinnän keinot. Mihin muuhun pätee se ymmärrys, että se tosiaan on kahden juttu, jossa kumpikaan ei voi toista pomottaa tai tietää paremmin miltä toisesta tuntuu?

 

Yhteistyössä