esileikin neuvominen miehelle...

  • Viestiketjun aloittaja vaikea selittää...
  • Ensimmäinen viesti
vaikea selittää...
Miten miehelle voi neuvoa, että hän etenee esileikin liian nopeasti? Että tarvitsen enemmän lässyn lässyn hyväilyjä ennen klitoriksen ja häpyhuulien hyväilyä.. Minulle tämä tuottaa hirveästi tuskaa, että miten voi selittää nämä asiat ettei latista miehen perinteistä "rakastaja" viettiä?
 
*Sandybell*
Kyllä minä olen sanonut ihan suoraan. Kerro että kaipaat flirttiä, viritystä oikeaan tunnelmaan. Naisillahan ei "ala seisoa" ihan niin helposti kuin miehillä, vaan paras keino saada nainen tunnelmaan on stimuloida aivoja. Eli jos ei mies aloita flirttiä, niin aloita sinä. Ja jos yleensä rakastelette esim. sängyssä, niin aloittakaa jostain muualta ja siirtykää vasta kun esileikki on tehnyt tehtävänsä. Ja sinähän sen määräät kuinka pitkälle mies saa mennä. Puhuminen asiasta on tärkeintä, koska sitten molemmat ainakin tietää missä mennään. Niin herkkä ei saa miehenkään vietti olla ettei asioita voisi parantaa, kun kysymys on omasta seksielämästä! Tottakai puhuminen ja kuunteleminen toimii myös molempiin suuntiin.
 
Täti 50
Alkuperäinen kirjoittaja Täti 47:
Ota ranteesta kiinni ja näytä mitä toivot hänen tekevän. Haluaahan mies toki olla vielä parempi rakastaja!
Samaa mieltä edellisen tädin kanssa. Älä ala selittämään ja neuvomaan, vaan ohjaile lempeästi hänen kättään. Näytä nautintosi silloin kun siltä tuntuu. Ei sanallisesti vaan aidoilla äännähdyksillä tms. mitä luontevasti tulee.
 
vaikea selittää...
Eilenkin tosiaan homma vähän sitten hyytyi ja itseltänikin meni vähän maku koko hommasta. Mies sitten kuitenkin otti kainaloonsa ja silitteli vähän aikaa ennenkö käytiin nukkumaan. Mutta silti jäi jotenkin ns. paha maku suuhun.
 
0o0o0
Nuo seksiasiat on niin kamalan herkkiä. Jotenkin pitäisi saada sanottua, että seksi on ihanaa, mutta jotta se olisi vieläkin ihanampaa, jos olisi enemmän esileikkiä. Tai sitten seuraavalla kerralla kun rakastelette ja miehen liikkeistä tiedät, että hän on tulossa sisääsi niin pyydä, että voisiko hän vielä hyväillä lisää, kun se tuntuu niin hyvältä. Exäni oli ainakin sellainen pahvipää, että hänelle ei pienet vihjailut auttaneet ollenkaan, vaan hän höyryveturin lailla vain puski päälle. Hän jaksoi muistaa ehkä kerran, mitä olin pyytänyt ja sitten taas hän jatkoi omalla tavallaan, joka oli hänelle helpompaa ja mieluisampaa. Näinollen seksisessiot kestivät ehkä noin 3 minuuttia ja siihen aikaan sisältyi riisuminen ja pukeminen...
 
merppa
No eihän mies tajua ellei sille suoraan sano, miehet on putkiaivoja. Ajatusten luku on vaikeaa kenen tahansa kohdalla.

Me olemme nyt olleet yhdessä kohta kaksi vuotta ja nyt aletaan päästä siihen minun mielestä hyvään seksiin. Seksiä on koko ajan ollut paljon mutta se on korvannut laadun. Aluksi oli minusta ihan hirveää, juuri tuota kolmen minuutin kestoa alusta loppuun. Mutta sitten vaan opettamaan miestä, eikä hän ole pitänyt ollenkaan pahana. Päinvastoin.

Ihmettelen vaan, miksi jo aikaisemmat hänen pitkät suhteensa eivät ole miestä yhtään jaksaneet opettaa naisen saloihin.
 
Epätasa-arvoa
Jos mietitään asiaa lopputuloksen kannalta, niin yleensä aina mies saa seksitilanteessa orgasmin, olipa sitten kyse yhdynnästä, suuseksistä tai niiden yhdistelmästä tms. On olemassa niitä onnekkaita naisia, jotka saavat yhden yhdynnän aikana lukuisia orgasmeja tekemättä muuta kuin levittämällä haaransa. Kuitenkin valtaosalle naisista orgasmin saaminen on työlästä tai jopa erittäin harvinaista.

Jos nainen sattuisi olemaan "rakettipillu", joka saa orgasmin parilla työnnöllä ja nainen toteaisi, että kiitos kulta orkusta, tää riittää tältä erää, niin voitte olla varmoja, että mies olisi tosi suuttunut, koska yhdyntä päättyisi siihen, että MIES ei ole lauennut. Koska asetelma yleensä aina on toistepäin eli mies laukeaa nopeasti ja nainen laukeaa vain hyvin harvoin, niin miehen mielestä asia ei olekaan enää miehen ongelma vaan yksinomaan naisen ongelma.

Kuulun itse juuri siihen vaikeasti laukeavien naisten ryhmään ja minulle orgasmi on harvinaista herkkua. Nykyään omia käsiä yhdynnän aikana voimakkaasti käyttämällä saan orgasmin ehkä noin kerran kuukaudessa. Yhdyntäkertoja viikkotasolla on useita. Mies ei kertakaikkiaan halua/osaa/tahdo käsittää, että haluan hänen osallistuvan minun tyydyttämiseen. Hän ei halua pitkää esileikkiä ("En malta millään enää odottaa") ja oman orgasminsa jälkeen häntä ei enää huvita seksi millään tasolla, joten jos pyydän häntä koskettelemaan kehoani laukeamisensa jälkeen, niin se on vaivautunutta, väkinäistä ja sellaista, josta itsellä menee halut totaalisesti. Naisella kun oikean mielentilan saavuttaminen matkalla orkkuun on ihan välttämättömyys.

Minua myös kiukuttaa se, että miksei naiset kärkkäämmin neuvo miehiä seksin saloihin. Eihän naisetkaan automaattisesti osaa suuseksiä, suutelua jne, vaan vasta harjoittelun kautta kehittyy taitavaksi. Erityisen karmeita tilanteita olen joskus sinkkuna kokenut sellaisten miesten kanssa, joilla on ollut vähän seksikumppaneita ja pitkä parisuhde, jolloin seksi on ollut mielikuvituksetonta, totaalisesti miehen ehdoilla tapahtuvaa itsekästä pumppaamista. Kun jo nuorta miestä alkaisi opettamaan hyväntahtoisesti mitenkään syyllistämättä, niin voisi olla jotain toivoa. Vaikea sitä on lähteä nelikymppistä miestä enää muokkaamaan hyväksi rakastajaksi.
 
sydän1
Ei se puhuminenkaan aina auta. Olemme olleet kymmenen vuotta yhdessä ja nyt on jo pitkään esileikki ollut sitä, että käsi suoraan jalkoväliin ja kuivaa pimeroa hiplaamaan. Ja kun siitä ei meinaa mitenkään innostua, etenkään väsyneenä jos ei jaksa ajatella kiihottavia juttuja. Ja vuosien varrella asiasta on puhuttu monesti. Se vai tuppaa mieheltä unohtumaan ja laiskuus kai vaivaa kun ei viitsi muuta tehdä. Itse hän ei pidä erityisemmin, että hyväilen häntä muualta kuin suoraan peniksestä. KAikki muu kutittaa tai jotain. En ole pitkään aikaan ottanut asiaa puheeksi, kun en jaksa. Minä olen meillä aina se, joka aloittaa seksikeskustelun ja hetken päästä mies kysyy tympääntyneenä, oliko vielä muuta. Itse sanoo aina olevansa tyytyväinen ja minä aina se, joka kaipaa muutosta. En vaan enää jaksa sanoa asiosta, jotka on sanottu monta kertaa. Tämän asian takia mulla on jonkin verran haluttomuuttakin. Ennen sentään esileikkiin kuului suutelua, rintojen hyväilyä ja sitten alakerta. Siihenkin pitemmän päälle tympääntyi, kun aina sama kaava. Nyt se kaava on typistynyt entisestään. Minäkun tykkäisin vaikka selän ja kaulan suutelusta jne.
 
kiihkeäN
Se on tietysti monista asioista kyse, miksi naista ei haluta. Mutta kyllä naisen pitäisi pystyä myös tuntemaan jonkinlaista halua tai olemaan halukas seksille. Täytyy olla osaava mies, joka saa naisen todella kiimaiseksi? Koska sen taitaminen vaatii jonkinlaista perehtymistä ja kärsivällisyyttä. En tiedä sitten, mutta eikös mies kiihoitu sellaisesta naisesta, joka on täysin estoton? Ainakin mun mies on aivan ekstaasissa?kun litisen märkänä. Mielessäni on vain miehen kalu ja sen näkeminenkin tekee minut sairaan kiimaiseksi. Jo luulisi? keski-ikää lähestyvän miehen olevan aika viriili ja taitava naisen tyydyttäjä.?
 
Minä vaan..
Miten paljon olet itse mukana esileikissä tai tekemässä ehdotuksia jne?

Oon itse huomannut, mitenkään ketään nyt loukkaamatta, että aika monella naisella tuntuu olevan sellainen ajatusmaailma, että vain sellainen mies kelpaa joka osaa vietellä täysin kivikasvoisen ja seksiä haluamattoman naisen. Parasta seksiä on silloin, kun molemmat ovat mukana heti alusta alkaen. Tee itse aloite useammin, mutta älä päästä miestäsi "etenemään" ennen kuin sinäkin olet syttynyt. Ohjaile häntä hienovaraisesti siihen suuntaan mihin haluat jne. Leikkikää, tutkikaa ja kokeilkaa YHDESSÄ!

Toinen asia: jos ei mikään muu auta, niin ota asia rohkeasti puheeksi. Kyllä ne miehetkin joskus tajuaa ;)
 
vaikea selittää...
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan..:
Miten paljon olet itse mukana esileikissä tai tekemässä ehdotuksia jne?

Oon itse huomannut, mitenkään ketään nyt loukkaamatta, että aika monella naisella tuntuu olevan sellainen ajatusmaailma, että vain sellainen mies kelpaa joka osaa vietellä täysin kivikasvoisen ja seksiä haluamattoman naisen. Parasta seksiä on silloin, kun molemmat ovat mukana heti alusta alkaen. Tee itse aloite useammin, mutta älä päästä miestäsi "etenemään" ennen kuin sinäkin olet syttynyt. Ohjaile häntä hienovaraisesti siihen suuntaan mihin haluat jne. Leikkikää, tutkikaa ja kokeilkaa YHDESSÄ!

Toinen asia: jos ei mikään muu auta, niin ota asia rohkeasti puheeksi. Kyllä ne miehetkin joskus tajuaa ;)
Kyllä tosiaan olen itse mukana ja haluaisin hyväillä miestäni ihan samalla lailla kun hän minua. Joskus olen aloittanut antamalla koko varalohieronnan ja sitten hieronnut hänen penistään ja nuollut nännejä, kaulaa yms. Koska todellakin haluan myös hänen nauttivan samalla lailla kun minäkin.

 
Daphnia
Jos mies tunkee jalkoväliin liian äkkiä, niin estä häntä hellästi. Suutele häntä samalla ja mutise "Mmmh... ei ihan vielä... mmmm... maistut hyvältä..." (tai jotain vastaavaa) ja jatkat esileikkiä kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Olen samaa mieltä, että naisten pitäisi opastaa miehiä enemmän. Suurin osa miehistä haluaa naisen nauttivan (ja ne loput voi jättää omaan arvoonsa) ja tekee parhaansa kun vain tietää mitä nainen tahtoo. Toisaalta myös miehet voisivat selkeämmin kertoa mistä tykkäävät ja miten. Kumpikaan sukupuoli kun ei ole kovin hyvä ajatusten lukemisessa... Jos ujostuttaa niin opastuksen voi hoitaa myös ilman sanoja, huokailu, mumina ja voihkina sekä tarvittaessa käden ohjaaminen kertovat kyllä mikä tuntuu hyvältä.
 
kiva pimppa
Jokainen meistä varmasti ymmärtää seksin omalla tavallaan. Naiset omalla tavallaan ja miehet omalla tavallaan. Jokaiselle meistä on muodostunut käsitys minkälaista hyvän seksin, tai esileikin tulisi olla. Joku haluaa pikapanon, joku toinen taas pitkän virittelyn, ennekuin on valmis seksiin jne.

Joku on saanut kotonaan , tai ystäviltään, mediasta, TV:stä määrätynlaisen käsityksen mikä on oikeanlaista seksiä. Näillä "seksiguruillakin" on erilaisia käsityksiä ja jotka perustuvat heidän käsityksiinsä, olettamuksiinsa, luuloihin ja uskomuksiin ja kokemuksiin.

Varsmastikin moni haaveilee ja toivoo, että kumppani tekisi, niin tai näin. Jos asioista ei puhuta, eikä niitä ehkä kehdta tuoda kumppanille julki, niin pettymyksiä ja väärinymmärryksiähän siinä syntyy. Ei kukaan osaa lukea toisen aivoituksia, siksi ne olisi puettava sanoiksi ja teoiksi.

Onko niin vaikeaa pitää "tuote-esittely" ja näyttää konkreettisesti, että mulla on tämmönen pimppa ja mä haluaisin ja toivoisin, että tekisit näin. Miksei nainen voi esitellä pimppaansa ja kertoa mistä napista pitää painaa, että olisin tyytyväinen ja tyydytetty. Miksei nainen voi näyttää mikä kohta pimpassa on se, jota haluaa kosketeltavan. Miksei nainen voisi näyttää masturboimalla ja sormeilemalla osoittaa niitä kohtia ja alueita koskettelmalla hänelle syntyy mielihyvän tunne, käyttää apunaan sauvaa ja näyttää, kuinka hänen pimppaansa pitäisi työntää penis. Haluaako nainen, että mies survoo kyrvällään, vai haluaako nainen, että hän tuntee mielihyvää (pimppahyvää) , jos mies työntää ja liikuttaa penistään vain muutaman sentin emättimen aukosta sisään, vai haluaako nainen että mies survoo rajuilla työnnöillä penistä emättimeen "juuriaan myöten". Joidenkin tutkimuksien mukaan nainen nauttisi enemmän hitaista työnnöistä jotka stimuloivat klitorista enemmän kuin raju rynkytys. Erään tutkimuksen mukaan "ympärileikattu" penis tarvitsee tuota rynkytystä saadakseen aikaiseksi siemensyöksyn.

Joku haluaa rajua panoa, joku toinen taas toivoo hellyyttyä, koskettelua, esileikkiä ja virittäytymistä aktiin. Vaikeahan kumppanin on tietää mitä kukin tahtoo ja haluaa. Kertokaa ja puhukaa toivomuksistanne, niin eiköhän se yhteinen sävet löydy.
 
n47
Alkuperäinen kirjoittaja Tilastotietoa:
Toisaalta 95 % miehistä teeskentelee pitävänsä esileikistä
Ollaankohan me mieheni kannssa sitten vähemmistöä. En ole koskaan teeskennellyt orgasmia. En saa sitä helpolla mutta tekisin itselleni karhunpalveluksen, jos mies luulisi että tulen tuosta vaan. Hän on kyllä valmis tekemään sen eteen töitä aina kun haluan. Joka kerta en koe sitä välttämättömäksi, nautin muutenkin. Joskus seksisession päätteeksi hyväilen itse itseni orgasmiin siinä miehen kainalossa.

Mieheni taas kyllä ynisee ja huokailee ja sanoo, että tuntuu hyvältä kun harrastamme esleikkiä; hyväilen ja puristelen kiveksiä, nuolen ja imen terskaa..... olen sellaisessa asennossa, että mies ylettyy hyvin sormeilemaan alapäätäni samalla.
 
Hmm_
Muistan lukeneeni jostakin, että yleensä miehille riittää se, että nainen hyväilee miehen alapäätä. Mies ei kaipaa "hipelöintiä" muualta kehosta. Nainen taas kaipaa yleensä nimenomaan sitä, että aluksi mies herättelee himoja koskettelemalla, suukottelemalla ja silittämällä ihan muista kohdista kuin erogeenisista alueista (rinnat, emätin, takapuoli). Moni nainen syttyy siitä, kun esimerkiksi silitetään hiuksia, suukotellaan niskaa, annetaan käsien valua vaikkapa hiusten hyväilystä selkää pitkin vyötärön kaarelle jne. Kun mies hyväilee muita alueita ja suutelee, niin nainen lopulta himoitsee sitä, että mies vihdoin ei enää hyväile vain naisen vatsaa tai kaulaa, vaan vihdoin koskettaa jo rintojakin jne.

Perusongelma lienee on siinä, että yleensä mies antaa sellaista seksiä, jota hän itse haluaisi (= peniksen hyväilyä ja kun se seisoo, niin suoraan yhdyntään) ja nainen antaa sellaista seksiä, kun hän itse haluaisi (= hyväilyä, riittävän pitkä esileikki, paljon suutelua jne). Kumpikin on tyytymätön, kun toinen on tyytymätön, vaikka pitäisi tajuta, että seksissä pitäisi ottaa se toinen huomioon.

Naisena olen sitä mieltä, että jos nainen ei saa orgasmia ja mies taas saa, niin silloin ainakin osa rakastelukerroista pitäisi olla sellaisia, että nainenkin saa riittävästi haluamaansa seksiä, vaikkei sellainen seksi sitten ihan olisikaan sitä, mitä mies haluaa. Toisaalta jos suhteessa on rakkautta, niin eikös sitä pitäisi kummankin osapuolen olla ihan mielellään tekemässä asioita toisen mieliksi, vaikkei se juuri itseä niin kamalasti kiihottaisikaan? Ainakin minä tykkään antaa suuseksiä miehelle, vaikken siitä orgasmin partaalle kiihotukaan. Sen sijaan en pidä siitä, jos minun pitäisi koko ajan olla vain suihinottohommissa, jollen itse saa vastaavaa käsittelyä eli että myös minun seksitarpeistani huolehditaan.
 
Semmosta...
On aikas veemäistä, kun on aiemmin tottunut hyvään seksiin...ja sitten on suhteessa jonkun kanssa joka ei osaa, eikä ymmärrä (halua???) että toinenkin olisi kiinnostunut jonkun sortin tyydytyksestä. Kun on itse antanut ns. koko kierroksen suuseksistä yms. lähtien ja toinen vain tähtää omaan purkautumiseensa. En tiedä miten helvetin suoraan oikeastaan pitäisi sanoa. Olen yrittänyt kertomalla mistä pitäisin, ja opastamalla, mutta... Olen tullut siihen tulokseen että se vaan on tyypistä kiinni, jotkut haluavat panostaa pelkkään omaan tyydytykseensä. Jos partneri joutuu kertomaan; että hei; mä myös tykkäisin saada... niin antaa olla.
 
Daphnia
"Jos partneri joutuu kertomaan; että hei; mä myös tykkäisin saada... niin antaa olla."

Hehee, kerran on ollut poikaystäväehdokkaana niin toivoton tapaus, että ihan oikeasti sanoin noin... Ja tyyppi ei ollut edes tajunnut, etten ollut saanut! No se olikin aika kokematon, mutta silti. Oli varmaan ajatellut, ettei sitä ehkä naisesta huomaa (mikä joidenkin kohdalla kai onkin totta). Mutta ei kyllä ollut myöskään kysynyt. Tieto ei muuttanut hänen käytöstään mitenkään. Sain aika nopeasti tarpeekseni kun hän "ei nyt jaksanut" edes yrittää tyydyttää minua.

Mutta tuo onkin sitten ainoa vastaantullut toivoton tapaus. Muut ovat joko osanneet tai olleet innokkaita oppimaan.
 
Surullinen:´(
Meillä on hieman samantapainen tilanne kuin nimimerkillä "Vaikea selittää...". Minä olen myös sanonut, että haluan pidempää esileikkiä. Olen sanonut siitä ennen seksiä, esileikin aikana, yhdyntään alkaessa ja yhdynnän jälkeen sekä tilanteessa, jossa ei ole ollut seksiä. Silti mies ei kertakaikkiaan suostu uskomaan, että minut pitäisi myös ottaa huomioon seksissä vai onko sitten syynä joku muu juttu esim. se, että miestä ottaa päähän, kun esim. suuseksistä huolimatta en laukea.

Meillä on se tilanne, että mies koskettaa hyvin, mutta liian hiljaa ja liian vähän aikaa. Suuseksissä on sama juttu. Laukean vain omalla kädellä auttamalla. Pelkkä yhdyntä ei riitä orgasmiini. Seksin määrä on vähentynyt ja tuntuu että esileikin määräkin on vähentynyt. Himoitsen miestä ihan kamalasti ja olisin valmiiina vieläkin vaikka 2-3 kertaa päivässä, mutta omaan käteen on ollut tyytyminen viime aikoina.
 
Iso-Justus
Miehet eivät täällä oikein tunnu saavan suutaan auki asiallisesti, vaan ovat ikään kuin naisten kollektiivin "tyytymättömyyden tykityksen" kohteena. Kokeillaanpas kuitenkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm_:
Perusongelma lienee on siinä, että yleensä mies antaa sellaista seksiä, jota hän itse haluaisi (= peniksen hyväilyä ja kun se seisoo, niin suoraan yhdyntään) ja nainen antaa sellaista seksiä, kun hän itse haluaisi (= hyväilyä, riittävän pitkä esileikki, paljon suutelua jne). Kumpikin on tyytymätön, kun toinen on tyytymätön, vaikka pitäisi tajuta, että seksissä pitäisi ottaa se toinen huomioon.

Naisena olen sitä mieltä, että jos nainen ei saa orgasmia ja mies taas saa, niin silloin ainakin osa rakastelukerroista pitäisi olla sellaisia, että nainenkin saa riittävästi haluamaansa seksiä, vaikkei sellainen seksi sitten ihan olisikaan sitä, mitä mies haluaa.
Tuo on hyvin oivallettu, että kummankin on helpompi tehdä toiselle sitä mitä itse haluaisi, kuin paneutua toisen toiveisiin. Mielestäni ei ole muuta tietä toisen toiveiden perille kuin keskustelun ja neuvomisen yhdistelmä, joka taas onnistuu vain silloin, kun partnerit luottavat toisiinsa. Seksuaalisista toiveista pitää voida keskustella myös ja etenkin itse rakastelutilanteen ulkopuolella. Käytännön neuvot ja ohjaaminen taas kuuluvat suureksi osaksi sängyn puolelle.

Herkästä asiasta on kyse, kuten joku huomautti. Ongelma on miesten herkkyys, monessakin mielessä. Tällä palstallakin miehillä on kovin suuri halu - jopa nimimerkin suojissa - olla niin äijää, niin äijää, ettei asiallinen keskustelu naisten kanssa oikein helposti käy. Ette kai te naiset suinpäin lavertele siskoille, jos mies vaikka kerrankin ottaa lusikan kauniiseen käteen, lakkaa suorittamasta ja suostuu ihan rauhassa "opettelemaan naistaan". Minusta on tärkeintä, että mies voi vapautua kahdesta asiasta: a) siitä, että pitää suorittaa naiselleen orgasmi ja b) siitä, että itse pitää saada mahdollisimman suoraviivaisesti.

Nimimerkki "Semmosta" kirjoitti: "Kun on itse antanut ns. koko kierroksen suuseksistä yms. lähtien ja toinen vain tähtää omaan purkautumiseensa. En tiedä miten helvetin suoraan oikeastaan pitäisi sanoa." Olisiko mahdollista kertoa, että nyt on tulossa koko kierros, parasta mitä löytyy ja että odotus on, että toinenkin antaa parastaan? Eikö siinä mieskin tuntisi itsensä hemmotelluksi ja tekisi parhaansa hänkin?

Toisinaan ehdotetaan, että miehen pitäisi saada laueta ensin, jonka jälkeen vasta aloitettaisiin esileikit. Se ei taas "tule kuuloonkaan" joillekin naisille. ja joissakin tapauksissa mies ei tee omaa osuuttaan jälkeenpäin. Ollaanko suhteessa muuten kaikilta osin toiseen tyytyväisiä? Miksi naisten pitää mennä ottamaan kumppaneikseen kärsimättömiä tyyppejä tai moukkamaisia ukonkuhveloita? Älkää antako ja antautuko liian helposti...napatkaa ne nuorina, pitäkää pienessä puutteessa ja kouluttakaa hyvin. Niin minulle on tehty ;-)
 
just tätä!!
Ai että siskot mua kans ottaa tää asia päähän!!! Kommentti ukolta kaikkeen mahdolliseen on " Aha, meikä on huono rakastaja:" That's it ja tietysti tosissaan... Yleensä käytän omaa kättä joka ilta sängyssämme kun mies on nukahtanut..äijä ei ole huomannut mitään.

Tämä voi olla teidän mielestä kauheaa, mutta mä olen ollut nyt toisen, huomattavasti vanhemman ja "rumemman" miehen kanssa muutaman kerran sängyssä(oma mies on aikaa sitten sanonut, ettei aio vahdata jos haluan jonkun ulkopuolisen suhteen piristämään). Tämä vanhempi herra on saanut mulle ihan järisyttäviä fiboja. Mieletöntä seksiä kaikilla mausteilla! Olen jotenkin nauttinut omastakin miehestä, kun en edes odota kaikkea hyväilyä ja hellyyttä, kun niitä on tankki sopivasti täynnä. Sorry, olen pohjimmiltani kiltti enkä suosittele vieraissakäyntiä...paitsi jos on omalta lupa. :)
 
Ni-ko
Alkuperäinen kirjoittaja Semmosta...:
On aikas veemäistä, kun on aiemmin tottunut hyvään seksiin...ja sitten on suhteessa jonkun kanssa joka ei osaa, eikä ymmärrä (halua???) että toinenkin olisi kiinnostunut jonkun sortin tyydytyksestä. Kun on itse antanut ns. koko kierroksen suuseksistä yms. lähtien ja toinen vain tähtää omaan purkautumiseensa. En tiedä miten helvetin suoraan oikeastaan pitäisi sanoa. Olen yrittänyt kertomalla mistä pitäisin, ja opastamalla, mutta... Olen tullut siihen tulokseen että se vaan on tyypistä kiinni, jotkut haluavat panostaa pelkkään omaan tyydytykseensä. Jos partneri joutuu kertomaan; että hei; mä myös tykkäisin saada... niin antaa olla.
No huh, kuulostaapa tutulta. Ollaanko me kenties seurusteltu saman naisen kanssa? Suorastaan vitutti kun laitto kaikkensa peliin ja toinen ei eväänsä liikauttanut. No, sen mielestä seksi oli upeeta, miksi olisi siis mitään tehnytkään.
 

Yhteistyössä