Esilämmitetty yhdyntä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Avovaimoni tuttavapariskunta Mari 24v ja mieskaveri oli meillä kylässä viikonlopun...
Pelattiin korttia keittiön pöydän ääressä ja otettiin kossunapseja.
Mari oli minua vastapäätä .... himoitsin Maria katseellani... nostin oikean jalkani Marin reisille, Mari katsoi minua ja levitti reisiään..
Työnsin isovarpaani Marin pimpin kohtaan ja hakuduin klitoriksen kohtaan.. Kutittelin hiljaa ja Marin katseesta päätellen hän tykkäsi siitä.. Kutittelu jatkui kauan, kunnes Mari lisäkorttien saannin jälkein melkein kiljaisi

..NYT SE TULI, niin mikä tuli muut kysyivät... no neloset. Todellisuusessa tuli molemmat..
Marin mieskaveri meni edeltäkäsin yläkerran makuuhuoneeseen. SAnoin meneväni saattamaan Maria rappusissa kun ei ollut valoja..
Heti alarapula Mari laski housut alas ja siinä se oli esilämmitetty märkä pillu...Heti kalu sisään sillä aikaa ei ollut hukattavaksi.. Mällit tuli pian Marin sisään, ei ehtinyt kysellä ehkäisystä...Avovaimoni siivosi pöytää silläaikaa kun me naitiin pikapanot. Avovaimoni olisi halunnut iltapanot sanoin liikaa kossua ei kovetu...Jälkeenpäin huomasin että Marin mienkaveri oli päässyt liukkaille koska oli käytetty kondomi takan pesässä.
tälläinen oli minun nopein pystypano.

...

vierailija
Tapahtui tänään. Lähdettiin vaimon kanssaa ajelemaan, ajatuksena mennä retkeilyreitin laavulle makkaran paistoon. Itsellä oli hieman after dagen joten vaimo ajoi ja itse napsin hörppyjä lonkerotölkistä katsellen samalla vaimoani, aloin tuntea seksuaalista himoa, -Vitsi jos korrenvahvistajat olisi tulleet mukaan niin naitaisiin pitkästä aikaa luonnon keskellä. - Ai semmoiset mietteet. MInäpä koukkaan tuonne metsäautotielle niin katsotaan josko jotain tapahtuisi ilman pillereitä. Vaimo parkeerasi auton metsäautotien ohitus levikkeele, kumartui puoleeni, avasi vetoketjuni ja aloitti suihinoton kuin nuorena tyttönä aikoinaa. Ihme ja kumma, kulli heräsi eloon. Selkänojat kumoon ja himokkaana hyökkäsin vaimon jalkoväliin. Ei tarvinnut kauaa huoleskell kun vaimo työnsi minut selälleen apukuskin paikalle ja aloitti ratsastuksen. Voi vietä mikä meno oli hetken aikaa. Auto keinui varmaan kuin vene aalloilla ja keinuminen päättyi yhden aikaiseen orgasmiin.

olaan yli 40-vuotta oltu namisissa ja seksielämamme on vieläkin varsin vilkasta. Mutta ilmeisesti paikka spontaanisuus kiihottivat meitä molempia ja vaimon mukaan luomukulli. eli ei kemiallista erektiota

Yhteistyössä