Esikoulusta tuli palautetta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siperia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

siperia

Jäsen
21.10.2008
816
0
16

Lapsella ei ole kunnolla vaihtovaatteita, ja pitää olla tarkempi että lapselle on kaikki vaatteet päällä kun hän tulee eskariin.

Ensinnäkin, lapsella on vaihtovaatteita. Hänen sukkansa olivat kahtena päivänä kastuneet, ja molempina olivat laittaneet vain tossut jalkaan, vaikka korissa oli kahdet vaihtosukat.

Lisäksi olin katsonut, että lapsella oli molemmat hanskat mukana, kun meni hoitoon. Mutta hoidossa lapsi ei ollut löytänyt toista hanskaansa, ja oli ollut ulkona ilman hanskoja, jonka vuoksi joutui sisälle muita aikaisemmin. Muuten hyvä, mutta se kadonnut hanska oli siellä lapsen takin taskussa koko ajan :headwall:

:xmas:

Kurarukkasista olin vahingossa vienyt eriparirukkaset, mutta kun vein seuraavana päivänä sen oikean rukkasen sinne, oli nämä eriparirukkaset jo kadonneet :| Nyt siellä on sitten yksi rukkanen, taas.

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Lapsella ei ole kunnolla vaihtovaatteita, ja pitää olla tarkempi että lapselle on kaikki vaatteet päällä kun hän tulee eskariin.

Ensinnäkin, lapsella on vaihtovaatteita. Hänen sukkansa olivat kahtena päivänä kastuneet, ja molempina olivat laittaneet vain tossut jalkaan, vaikka korissa oli kahdet vaihtosukat.

Lisäksi olin katsonut, että lapsella oli molemmat hanskat mukana, kun meni hoitoon. Mutta hoidossa lapsi ei ollut löytänyt toista hanskaansa, ja oli ollut ulkona ilman hanskoja, jonka vuoksi joutui sisälle muita aikaisemmin. Muuten hyvä, mutta se kadonnut hanska oli siellä lapsen takin taskussa koko ajan :headwall:

Kurarukkasista olin vahingossa vienyt eriparirukkaset, mutta kun vein seuraavana päivänä sen oikean rukkasen sinne, oli nämä eriparirukkaset jo kadonneet :| Nyt siellä on sitten yksi rukkanen, taas.

Tuttu juttu. Meille on myös tullut palautetta ettei ole kuin ulkohousut jalassa. Mukana on AINA myö sisähousut jotka löytyy kyllä kun viitsii reppuun katsoa. Lisäksi repusta löytyy puhtaat sukat, alkkarit sekä pusero. sadevaatteet ovat myös mukana sadesäällä.
Ihmettelen vähän kun palautetta annetaan vaatteista, mutta ei sitten kerrota miten lapsella muuten siellä menee ennenkuin kysyn asiasta. Mielestäni olisi opelta fiksua laittaa palautetta reissariin myös lapsen pärjäämisestä varsinkin kun en näe opea juuri lainkaan.

No älä välitä siitä. Mullekin sanottiin syksyllä eskarin alkaessa siitä, kun en vienyt erikseen ulkohousuja. Tytöllä oli päällä semmoiset housut mitkä sopi myös ulos. En sitten tajunnut että eskarissa pitää olla erikseen vielä toisetkin housut, kun oli vielä lämmintä ja kuivat kelit. Mutta minä puolustaudun monen vuoden kotiäitiydellä, että lanttu ei oikein leikannut.

Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:

Tää on joissain paikoissa niin tyypillistä....vaan ikävät kommentiti löytävät tiensä reissariin. Jutelkaa ihmeessä....ihan ilman suuttumusta niiden hoitajien kanssa....tai kirjoittakaa siihen reissariin.Eivät välttämättä vain ole tulleet ajatelleeksi että voisi "organiseerata" paremmin vaateasiat, että tietäsivät itte missä niitä on ja että palautetta oisi hyvä kuulla niin lapsen kuin vanhemmankin välillä siitä, missä lapsi on hyvä. Paljon riippuu siitä, miten sitä palautetta antaa...että jos hyvällä, ihan vaan toteamalla että -ootteko tulleet ajatelleeksi?...niin muutoksia tapahtuu, jos taas menee raivoomaan asiooista niin useimmiten, niinkuin meillä kaikilla, ainakin eka ajatus on puolustus, jolloin ei välttämättä tapahdu mitään oivallusta. Tarhatäditkin on ihmisiä.
Itsellä samoja kokemuksia kun esikoispoitsu oli pieni ja etenkin tuli koulussa kun oli kirjallisia palautteita, niin rasteja oli ruuduiossa, mutta VAIN huonot asiat kirjoitettiin oikeen juhlallisesti kirjaimin :) Kirjoitin ( tosin aika tuohtuneena) opelle että kiitos riittää, ois kiva tietää että missä se mein poika on hyvä, jotta vois tukea siinä.

Tuttu juttu. Meille on myös tullut palautetta ettei ole kuin ulkohousut jalassa. Mukana on AINA myö sisähousut jotka löytyy kyllä kun viitsii reppuun katsoa. Lisäksi repusta löytyy puhtaat sukat, alkkarit sekä pusero. sadevaatteet ovat myös mukana sadesäällä.
Ihmettelen vähän kun palautetta annetaan vaatteista, mutta ei sitten kerrota miten lapsella muuten siellä menee ennenkuin kysyn asiasta. Mielestäni olisi opelta fiksua laittaa palautetta reissariin myös lapsen pärjäämisestä varsinkin kun en näe opea juuri lainkaan.

Laitan uudestaan, kun oli jotenkin pujahtanut toi mun kirjoitus tonne väliin....

Tää on joissain paikoissa niin tyypillistä....vaan ikävät kommentiti löytävät tiensä reissariin. Jutelkaa ihmeessä....ihan ilman suuttumusta niiden hoitajien kanssa....tai kirjoittakaa siihen reissariin.Eivät välttämättä vain ole tulleet ajatelleeksi että voisi "organiseerata" paremmin vaateasiat, että tietäsivät itte missä niitä on ja että palautetta oisi hyvä kuulla niin lapsen kuin vanhemmankin välillä siitä, missä lapsi on hyvä. Paljon riippuu siitä, miten sitä palautetta antaa...että jos hyvällä, ihan vaan toteamalla että -ootteko tulleet ajatelleeksi?...niin muutoksia tapahtuu, jos taas menee raivoomaan asiooista niin useimmiten, niinkuin meillä kaikilla, ainakin eka ajatus on puolustus, jolloin ei välttämättä tapahdu mitään oivallusta. Tarhatäditkin on ihmisiä.
Itsellä samoja kokemuksia kun esikoispoitsu oli pieni ja etenkin tuli koulussa kun oli kirjallisia palautteita, niin rasteja oli ruuduiossa, mutta VAIN huonot asiat kirjoitettiin oikeen juhlallisesti kirjaimin Kirjoitin ( tosin aika tuohtuneena) opelle että kiitos riittää, ois kiva tietää että missä se mein poika on hyvä, jotta vois tukea siinä.

itsellä kesti todella kauan ymmärtää että tarhaan voi viedä sekä ulko- ja sisä housuja että vaihtavat ulos eri housut. Pitkään yritin tunkea niitä ulkohousuja sisähousujen päälle. En siis hoksannut että voivat kyllä vaihtaa siellä ne ulkohousut sisähousuihin. Ja se kanssa oli uusi asia että tarvii ulkoillu housut kuivallakin säällä.

Mä sain kanssa joskus jotain palautetta, että kun ei oo vaihtohousuja tjsp.
Vaikka siellä tasan tarkkaan 110% varmuudella on AINA vaihtovaatekerta, AINA. Tosin ne vaihtovaatteet on repussa, että ehkä sieltä on vähän hankala sitten katsoa, tai jotain? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Meillä on ihan sama. Lapsella on ainakin 2 varavaatteet mukana mutta se on niin käsittämättömän vaikea löytää niitä siitä naulakosta :snotty:

Mä opastin sitten, näytin oikein tädin nenän edessä, että miten sinne reppuun on niitä vaihtovaatteita laitettu, jotta sieltä voi niitä sitten tarvittaessa ottaa... :kieh:

Yhteistyössä