esikoistaan odottavia/saaneita koiraimmeisiä?

Löytyykös täältä ketään esikoistaan odottavaa tai jo saanutta koiraihmistä?Vauvan la on 30.10. ja jaloissa pyörii pari isoa koiraa.Vähän ehkä jännittää miten sitten suhtautuvat... Olisi mukava vaihtaa sekä vauva-että koirakuulumisia,molemmat ovat tärkeitä =)

Tervehdys! Täällä on esikoinen tulossa, laskettu aika 24.10. ja huushollissa pyörii miehen lisäksi 4 koiraa. Että samanlaisia ajatuksia koirien sopeutumisesta...

Kirjoittele, jos kiinnostaa! jmsavola@hytti.uku.fi

KK80
Moikka!
Täällä olisi Tampereelta yksi esikoista odottava, ja laskettu aika
on 11.1-05. Meillä kuuluu perheeseen yksi 1v. vanha irlanninsetteri
narttu. olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia ja saada neuvoja.
kati.kang@pp.inet.fi

nelli74
Esikoinen syntyi jo 2002, mutta jo silloin koiratilanne oli se, että meillä belggariuros ja pystykorva. Lisäksi mun isä käy meillä parin päivän välein mukanaan iso belggariuros ja sisko asuu tuossa sadan metrin päässä, hänellä kaksi koiraa.
Jännitys oli meilläkin huipussa miten koirat tuon uuden tulokkaan ottaa.. Alkuhuuman jälkeen kokemusta on tullut myös siitä, kun poika tosissaan kiinnostui koirista.
Meiliä saa laittaa :)

Esikoinen syntyi 03. Ennestään meillä oli 3-v rottweiler-narttu. Annettiin heti kotiin tultua haistella vauvaa ja muutenkin yritettiin olla tekemästä asiasta numeroa. Hienosti on mennyt, nyt tyttö tosi kiinnostunut koirasta, sitä meillä kielletään enemmän kuin koiraa. Ohi mennessään koira joskus nuolaisee, muuten ei juuri noteeraa. Muistakaa huomioida koirianne lasten nukkuessa, se on niiden aikaa!

Terveiset Naantalista! Täällä odotetaan esikoista syntyväksi 4-vuotiaan bernipojun kera 11.11.2004. Kirjoitelkaahan kuulumisia, laitoinkin meiliä jo edellisiin. Olisi kiva saada samanhenkisiä meilikavereita eikä vain kauhisteluja "noin suuri koira ja vauva tulossa"...

e-mail kasperson@suomi24.fi

Sanna :wave:

MOI!
TÄÄLLÄPÄ ERÄS MAMMA JA KAKS POLVENKORKUSTA KOIRAA JA TOINEN MUKSU MAHASSA.
ASIAT MENEE KOIRIEN KANS IHAN HYVIN KUN VAUVASTA EI TEHDÄ "HALOOTA" KOIRILLE. ELI SAAVAT TULLA LASTENHUONEESEEN JA HAISTAA VAUVAA HETI ALUSTA ALKAEN.MEILLÄ SAI NUOLAISTA VARPAISTA JNE.KOIRILLEKIN KAINALOA TARPEEKSI NIIN KYLLÄ SE SIITÄ.EI OLE OLLUT MITÄÄN ONGELMIA.JA KAKS KISSAA ON MYÖS JA SAMA SYSTEEMI NIIDEN KANSSA.EI TURHAA HÖÖSÄYSTÄ JA ASIA HANSKASSA. =)

PITIPÄ VIELÄ LISÄTÄ, ETTÄ NYTTEMMIN KUN TYTTÖ ON JO ISOMPI JA OIKEESTAAN SIITÄ ASTI KUN OLI LATTIALLA OMIN NEUVOIN NIIN TOINEN KOIRISTA PUHISTAA NAAMAN AINA OHIKULKIESSAAN JA SAA TEHDÄ NIIN KUNHAN EI SE ON NOPEA TOIMITUS. =) ELI SIIS EI TARTTE JÄÄDÄ LUTKUTTAMAAN TOLKUTTOMASTI, MINKÄ SE VOIS KYLLÄ TEHDÄ, KUN ON NIIN HOIVAVIETTINEN.TOINEN EI JAKSA NOTEERATA KOKO KIMULIA.MUTTA ANTAA RYMYTÄ ESIM. PÄÄLLÄ KUN MAKOILEE LATTIALLA.MAALAISJÄRJELLÄ TÄÄ HOITUU IHAN HYVIN.

Jende83
Moi! Haluaisin myös mailikavereita koiraihmisistä. Olen 21 vuotias äiti pohjanmaalta. Meidän perheeseen kuuluu lisäkseni avomies, poika 7,5kk ja 2 vuotias kulsuhauva!Laita ihmeessä viestiä! myös etanapostin ystävät! =) Jenski83@luukku.com

sari200
meillä 5,5kk poika ja 2,5 vuotias saksanpaimenkoira ja kyllä jännitti että koirasta tulee vihanen vauvalle mutta ei onneksi ole ainakaan vielä osoittanut olevansa.Välillä käy nuuhkasemassa mutta ei muuten reagoi vauvelin touhuihin mitenkään.saa kirjoitella. cavallo3@suomi24.fi

kolme lasta ja koira
Hei!

Meillä on koirat ja lapset olleet aina omissa oloissaan. Laitokselta kotiin tultuani, laitoin lapsen sängylle ja koira sai haistella. lopuksi nuolaisi vauvaa päälaelta. kaksi koiraa on tullut lapsiperheistä, joissa koira on murissut lapsille. koira tosiaan murisee, jos lapset kohtelevat niitä riittävän huonosti. En ymmärrä, miksi jotkut ihmiset antavat lasten raastaa ja repiä, hyppiä koiran päällä jne. Ei koira ole mikään ylisuuri pehmolelu! Onnea uudelle tulokkaalle! Ja yhteiselämälle!

Miuku79
Heippa!

Täällä saa lukea siitä kuinka kaikki on mennyt hienosti. itselläni ei ollut niin hyvä tuuri. Esikoinen syntyi vuonna 2001. Silloin meillä oli kaksi sekarotuista, epämääräisen kokoisia ja näköisiä. Kun tyttö alkoi konttaamaan, toinen koirista ei enää hyväksynytkään sitä, vaan kävi kimppuun. Onneksi pääsimme vähällä. Pari reikää kasvoissa, olisi voinut käydä paljon huonomminkin. :( Nyt meillä on kaksi lasta ja yksi koira, joka suhtautuu hienosti. Vähän örisee vastalauseita, mutta lähtee ennemmin pois paikalta kuin sietää kaiken.

Kohtalotovereita?

3n koiran omistaja
Heips!!
Mulla on kyllä toinen vauva syntymässä tammikuun alussa,mutta toiv.se ei haittaa. Mä oolen itse eläinihminen,ja kotona avopuolison lisäx on myös 3 koiraa: samojedi,partis ja staffi:0) Eli karvanlähtöä ja kuratassuja riittää..ois kiva saada teistä mailikavereita,ja jos asuttais kohtuullisen lähellä,niin joskus vaikka tavatakin.
Mun kaverit asuu enimmäkseen toisilla paikkakunnilla,niin olen aika usein hieman yksinäinen:
cougar1@luukku.com

Ikää mulla on 34v,ja nimi on Mari

Cougar
Toi mun cougar1@luukku.com on sähköpostiosoite,johon voi laittaa meiliä. Mulla on lisäx mese-osoite: pingumamma@hotmail.com,jonka saatte lisätä omiin tietoihin jos joku haluuaa rupatella mesessä.
Mari Laulumaa

Meillä on myös kaksi isohkoa karvanaamaa ja 6 kk ikäinen tyttö. Hiukan joutuu varomaan etten uskalla jättää koiria ja lasta samaan tilaan keskenään (koska voisivat vahingossa astua tytön päälle), mutta muuten koirapojat ovat ottaneet uuden tulokkaan hyvin vastaan ja kävelevät aikas hienosti lastenvaunujen vierellä. Me ollaan P-Savosta, ja saa kirjoitella :flower: roosa_m@hotmail.com

hennukka78
Meillä poju 11kk, vajaa 2v ikäiset berni ja kk saksanseisoja.

Tosi hyvin koirat ovat ottaneet vauvan "omakseen". Berni on enemmän tekemisissä pojun kanssa, käy nuuskimassa ja nuolee käsiä(ei oo koskaan nuollut naamaa), nukkuu vaunujen vieressä ulkona.
En kuitenkaan koskaan jätä koiraa ja lasta kaksin huoneeseen. Vaikka koira onkin hyväluonteinen, sitä ei koskaan tiedä mitä ne saa päähänsä tehdä jos vaikka poika konttaa päälle

Tyttö syntyi 04/01. Koira 12/97. Aluksi kanssa hirvitti, mitä tulee. Koira oli aina ollut perheen lemmikki. Odotusaikanakin, nukkui aina pää minun vatsan päällä. Kaikki meni hyvin loppujen lopuksi. Kotiin tultaessa koira mulkoili auton perältä vauvaa, mutta haistamisen jälkeen ei sen enempää kiinnostanut. Joka kerta sisälle tultuaan koira kävi kattomassa, onko vauva sängyssä ja jos se sattui itkemään, kävi hakemassa minut. Myös omia lelujaan vei vauvalle. Ylimmät ystävykset ovat =)

ensimmäistäni odottelen rv 26+4,ja huushollia emännöi 2-vuotias kääpiösnautserinarttu.aika villi ja välillä lapsille vähän äkäinenkin on,joten pelolla odotan suhtautumista vauvaan.kahdestaan kun eletään ni on tottunu saamaan kaiken huomion,tulee varmasti olemaan mustasukkainen.ja koko ikänsä on vielä sängyssä nukkunu minun vieressä...myönnän hemmotelleeni melkein piloille,mutta silloin aikoinaan en kuvitellut lapsia ilmaantuvan.onko kokemuksia koirista,jotka ei lapsista tykkää,ja joiden kotiin tulee vauva?koirastani en pystyisi ikinä luopumaan sen enempää kuin lapsestakaan.

Yhteistyössä