Esikoista yrittämään 2011

Joo isi saa kyl sit pissit päälleen ihan varmasti :D Mä heitän joka vaipanvaihdossa jonkun rievun siihen pippelin päälle niin en kastu :)

Ja oon huomannu kyl et tammikuulle on luvattu ihan älyttömästi poikia, mikäköhän siinä on sitte....
 
millimolli :hug:

ON: Täällä alkaa tädin vierailu päättymään. Jes jes jes. Mie isännälle sanoin aamulla, että vaikken ovuloi, niin mulle kyllä tulee ne ovulaatiota edeltävät oireet eli p******a 24/7 ja se alkaa todennäköisesti ensi viikolla. Varautukoon siis :D

Tuolla toisessa pinossa pähkäilin, että tapahtuukohan mulla munasarjoissa yhtään mitään, kun ei enää ole mitään tuntemuksia. Yhdessä vaiheessa meni muutama kuukausi, että muniksia jomotti päivittäin, nyt ei moneen viikkoon yhtään mitään. Viimeisin tuntemus on ollut silloin 6.8., kun alkoi ensin koskemaan ylävatsaa, josta kipu siirtyi alavatsaan/oikeaan munasarjaan ja sattu niin saatanasti... Olisiko siellä voinut joku kysta puhjeta...? Tosiaan sen jälkeen ei ole ollut mitään jomotuksia, ei edet Terolut-kuurin aikana.
 
Hennu Joo mullaki ärsyttää eniten se, etten tunne itteeni viikkoon kahteen kuukaudessa. Kaikki on aivan persettä. Sillo ko söi pillereitä ni ei mitään. Nykysten kaikki o aivan tajuttoman dramaattista. Muutenki mietityttäny, että oisko se vaan helpompi käyttää jotaki ehkäisyä kuukaus-kaks niin sais stressaamisesta taukoa. Taian ehdottaa miehelle, että käypi hakemassa kortsuja niin saan ens kierron loppuvaiheen olla rennompana.
Koko ajan tarkistuskäyntejä vessaan teen nyt. Anyminute now..
 
Täällä tän aamuisesta haamulaisesta kuva. Nyt näkyy sentään omaan silmään jo aijaankin kautta, joka lohduttaa omaa mieltä reippaasti!

Nyt tuli omanapainen viesti.. enköhän mä kohta palaa taas maanpinnalle? Eihän toi edes ole mikään vahvaplussa vaan haaleahko haamu. 3:n tunnin pidätyksen ja kahden kahvikupin jälkeinen.... ?

Vaan jos kolmatta päivää saan jo haamuja ja toi on myös vahvin... kääk!
 
Ambrosia Tommosta mullaki o ollu ja näemmä sama testiki, tosin haaleampana. Melkee tekis mieli tehä apteekin oma, mutta kokemuksen vahvalla rintaäänellä menkat alkaa samantien ko kastan tikun ja se tikku o pilalla ja tulee turhautuminen ko menin pilaamaan testin.

Odotan huomiseen. Tai kohtahan se luontoäiti ilmottaa mulle itteki, että menkat alkaa. Niin ei tuskin tarvii huomiseen asti stressailla minunkaan.
 
Ambrosia tuo on ilmeisesti rfsu:n testi? Sen herkkyys on 50mmol niin kannattaisi hakea joku toinen kuten apteekin oma tai mä tykkäsin tosi paljon Gravidan testistä 2kpl makso joku 6 tai 8e apteekista. Gravida näytti mulle vahvaa viivaa kun david v aan haamuili.
 
Heippa, minä taidan liittyä myös tähän ketjuun. Loppukesästä alkoi yritys ja jos hyvin käy, se tietysti tärppäisi vielä tämän vuoden puolella.
Nyt on siis menossa kp 26/25-28 (kiertopäiviä on ollut viimeaikoina enimmäkseen tuo 25), eli jännät paikat. Kaikki mahdolliset oireet on tietenkin olemassa, kuinkas muutenkaan. :D

Tässä kohtaa tosin olen päättänyt, että jos nyt ei tärpännyt en jatkossa kerää noita oireita, vaan testailen, kun menkat on selvästi myöhässä. Tosin taitaa olla minun luonteellani mahdotonta, mutta en myöskään jaksaisi pettyä kerta toisensa jälkeen jos huonosti käy.

Joten, jos sallitte, liityn tänne mukavaan joukkonne tsemppaamaan muita ja itseäni. :heart:
 
Mustika Tervetuloa tänne vaan!

Laita ikä yrityskerrat ja kiertopäivä/yleensä kierronpituus punaisella ni seukki päivittelijä tietää lisäillä sut listalle.

Täällä edelleen täti Moonika päättää leikkiä kukkuluurupiilosta. Aivan ko alkasin sen leikkiin mukaan. Tiiän, että se löytyy heti ko pilkahdus toivoa ilmaantuu..
 
rsfu:n testi juu.
Takana myös kaupan halpis- ja apteekin predictor testit eilen ja tänään.. tänään vähän vahvempaa kuin eilen.
Toi oli vaan ainoa mistä sain kameraan jäljen :)

Kaapissa vielä yksi apteekin oma joka odottelee aamua.. joko huomista tai ylihuomista..
Kumma juttu ettei voi olla testaamatta. Ihankun se päivän mittään hirveesti pääsis vahvistumaan, kun kuitenkin juo kokoajan :p
 
Ambrosia niimpä ja ku mieki käyn tunnin välein vessassa kusella, niin aivan ko jotaki näkyis vaikka ois kuinka pregnoussina. Vieläki o piilossa, luulis että kohta tulis esiin. Ei ainakaa äskeinen session seurauksena tullu, ko mieski on kotona :)
 
Jo
Pitkästä aikaa taas ja juttua tullut vaikka kuinka. Luin kyllä! Ninja :( -- seuraavassa kierrossa on nyt hyvät tsänssit, kroppa on tajunnut että vauvaahan tässä ollaan tekemässä. Näin gyne sen mulle selitti ja yhdellä kaverilla justiin tärppäsi aikasta keskenmenoa seuranneesta kierrosa. Muillekin tsemppiä, ei anneta syksyn masentaa!

Tuli noista kuukautisvuotoa vähentävistä lääkkeistä mieleen, että vaikuttaakohan ne jotenkin kohdun limakalvojen paksuuntumiseen ja voiko sitä kautta esim. vaikeuttaa kiinnittymistä...?

enivei, mulle oli jossakin välissä hujahtanut vähän liikaa kptä, nyt ollaan 33/33

Jo..................30.......7 (KM yk2)..33/33................7.9.
Testasin eilen - nega. Pöh. Odotellaan tätiä, huomenna varmaan viimeistään.
 
Olen nyt tehny kaikkeni tätin manaamiseksi.

Lähin lenkille valkoisissa housuissa. Harrastettii miehen kanssa peiton pöllyyttelyä. Tein testin ( nega).
Tunti sitten kouraisi mahaa sen verta kivasti, että menin jo kattoon tuliko verta. Ei vieläkään. Vissii o sitten sen lääkärin mukaan tulossa 30 päivän kierto, pakko kai se o uskoa.
 
Torstai 8.9.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim.........................ikä........YK..............KP........ ...JÄNNÄPV

Annastiina79....31......?..................59/32-48.............?
~Vivianne~.....29......8..................54/25-43.............?
Juliane...........24.......9..................43/32................29.8.
Jo..................30.......7 (KM yk2)....34/33................7.9.

Ambrosia85....26...... .9...............31/25-32............?
millimolli........25.......13..............29/26-30............?
-Liv-..............23........6...............28/40-55...........?
Mustika.........31.........2...............27/25-28...........?

pikkumy........25........12.............27/28................?
Suppis..........23..........1.............25/28-31............?
Crystal83......28....... ..3.............24/28-30..........13.9.
Lilly............. 24........ .4.............17/30..................?

Selia.............25..........3.............15/27-32...........26.9.
sindi^^.........25.........14....... ....13/28-32...........?
Manda86.......24.........10............12/30...............27.9.
anfia........... .23..........1.............9/29-34.............?

Santski..........28.........5..............7/31-60..............?
Destello.........23.........4..............6/30-33...............?
Hennu86...... .25.........6..............5/28-70..............?
Ninja09......... 23........14.............2/28-43...............?

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä....... ...plussa............LA...........Monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27.............22.2..............3.11.............YK1
köppiäinen........24.............7.3................15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4...............13.12...........?
milizza..............25............25.4...............28.12...........YK3
jjuuli.................19............11.5 ..............?.................YK2
LeenaT.............25............17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5................21.1.............YK1
namppis88........22............20.5................29.1............YK5
Heddy81...........29............27.5................2.2..............YK1
Line..................30...........18.6................23.2.............YK8
MM-11..............26...........28.6................10.3................YK6
Kirskis...............25...........7.7.................15.3..............YK5
Bubble89...........22...........18.7...............?...................YK3
Epa_88..............22...........18.7..............?....................YK2/4tm1
Kristiina84..........27...........10.8..............?....................YK7
Tuanni.............26............23.8................1.5......................YK4
Eskapismi..........25..........1.9................8.5..................YK2

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Ninja09 Pahoittelut sulle!! :hug:On se inhottavaa, kun hedelmöittyminen/kiinnittyminen tapahtuu ja sit meneekin kesken :( En pysty edes kuvittelemaan, miltä se tuntuu.

Mustika Teretulemasta joukkoon! :) Kannattaa juu pitää mieli suht realistisena, koska kuten meidän listasta huomaat, on moni yrittänyt jo monta kuukautta... Meilläkin yrittämistä takana 9 kk, mutta yrityskuukausia vasta 6 pitkien kiertojen takia... Toivottavasti teillä tärppäis tämän vuoden puolella :) Itse tähtään ensi vuoteen.

millimolli Raastavaa tuo odottaminen ja kyttääminen : /

ON: Täällä turvotus jatkuu, vaikka menkat ovat loppusuoralla... Pitäisi vain uskoa, että mun kropalle ei sovi hiilarimättö (karkit ym.). Täytyy nyt palauttaa itsensä ruotuun ja siirtyä omaan ruokavalioon eli hiilareiden vähennys.

Tänään sadepäivän kunniaksi illalla luvassa kahvakuulatreeni. Eilen olisi ollut mainio lenkkeilysää, mutta eiköhän meillä mennyt kaupassa sen verta myöhään, ettei enää jaksanut lähteä käppäilemään. Tosin tulihan sitä käveltyä siellä Prismassakin :D Ja eilen kävin taas päivittämässä hiustyylin. Vähän piristystä syksyyn.

Täytyy sanoa, että menkat ja niiden tuoma turvotus/rasvainen olo/väsymys/mieli maassa -olo ei saa itteään tuntemaan mitenkään viehkeäksi. Itsetunto laskenut taas roimasti tässä viikon aikana, kun tuntuu, ettei mikään vaate näytä hyvältä päällä eikä muutenkaan omassa itsessä ole kehumista. Onneksi ovulaatiota edeltävät päivät saavat taas aikaan sen, että välillä peiliin katsoessa voi vain todeta: "Grrrr, mikä beibe!" :D

Mutta tällä hetkellä masentavat fiilikset.
 
:kieh: haamua haamun perään... vai onko vika siinä että about jokainen testi on eri merkkinen?

Kävin tossa kauppakeskusken yhteydessä olevassa apteekissa tarkotuksena ostaa digitesti, mutta ei! Tuolla kaupungin uusimmassa ja hienoimmassa ei ollu kuin onni-testejä. ei MITÄÄN muita :LOL:

Veikkaan vahvasti että oon saanu vaan kemiallisia tuloksia ja täti varmaan pärähtää paikalle pian.. vai pitäskö se ottaa terot taas käyttöön?

Uusille terppatuloa!

Mulla loppu lomat ny, tänään alkaa arki.. sekin ketuttaa!
 
Tuhlasin aamupissan. Jätin taktisesti testaamatta taas.
Ei ole semmone olo, että alkaa menkat mutta ei ole semmonenkaa olo ettei alkais. Aamulla oksensin tupakan perään, mut voi olla aivan hyvin ko o niin tukossa muutenki limasta. Ja taas vessaan tarkistamaan alkoiko, kun taas tuntuu siltä et nyt tulis täti.
 
Hei pitkästä aikaa ja onnea kaikille uusille plussanneille! :flower:

Mircea täällä kirjoittelee kuulumisia. Ei vieläkään plussaa :/ Se on kai se isoin uutinen. Kävin myös genellä niinku sillo ihanat palstalaiset suosittelitte. No eipä mitään vikaa fyysisesti.. Ainoastaan tämä ylipaino, mutta kun ei sekään ei voi kaikkea selittää. Monta miutakin isompaa naista on tullut raskaaksi ihan tuosta noin vain. Kaipa mie vaan oon jotenkin Luojan unohtama....

Nyt oon ollut aika paljon miettimättä tätä koko raskausasiaa ja yrittänyt vaan odotella ihan rauhassa josko se plussa sieltä joskus tulisi. Oon nyt syönyt kohta kuukauden verran foolihappoa ja vitamiinit ovat kunnossa.

Hieman vaan ihmetyttää, että voiko flunssa noin vaan sotkea kierrot vaikka ei oo koskaan ennen niin tehnyt. Nyt viimeksi kun oli KP 36 niin öö. Nyt alkoi ensin pienellä nenän tukkoisuudella ja kuumeella menkat KP 20 o_O Ööööht. Kroppa sekoilee :'D

Eipä muuta. Tuun taas kirjoitteleen kun koulutöiltäni ehdin :)
 
Menee melko mielenkiintoiseksi tämä. Alkaa huumori pikkuhiljaa loppumaan. Nyt särkee päätä ja on aivan ko ois tukossa pää.
Koko ajan teen tarkistusreissuja vessaan. Tulis jo niin ei ehtis tää turha toivo kasvaa liian suureksi.
 

Yhteistyössä