Esikoista kuumeilevien :))

ööh... :whistle:

Mitäpä olette mieltä... onks vanhaksi menneissä ovistesteissä vastaukset ihan mitä sattuu? Mä löysin sellasia muutaman kaapin pohjalta, joten ajattelin tuos illalla et tekasempa yhden. Ja niin vaan päräytti melkein yhtä punaisen viivan kuin testiviiva oli.. :LOL:

Niinpä niin, rupesinpas sit kummasteleen et jos se pitää paikkaansa niin mun ovishan on melko aikainen ja toinen SUPER juttuhan on se et mulla siis ovulaatio tapahtuu vaiks kapsuli poistettiin viime kuus!!! =)

Onks kenelläkään tietoja? =)

Erilaisia tuntemuksia ja olemuksia on kyllä ollut koko kierron ajan jos verrataan aiempiin kiertoihin, kun oli kapseli et tajunnut ollenkaan mitään sisäisestä elämästä kun enintään menkkojen aikaan ja jotain limoja nyt tietty mut et mitään kipuja tms.. nyt on turvotusta ja nippailua ja pistelyä ja väsymystä ja kärttyä ja siivousvimmaa ja kaikkee :D Ja muka kapselin piti saada mut hormoonihirviöks :D
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> PERJANTAI 5.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............42/?...........YK9,YA2/12
Kaislanen, 27v.............34/29-34........YK7,YA9/12
Fujin...........................29/28............YK1, YA4/13
Mijau, 23v...................27/?..............YK1,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........26/21-33........YK1,YA3/13
-KITTY-, 21v...............20/28............YK12
Paloma84, 28v.............13/28-35........YK2,YA2/13
Kiharapää, 29v............12/28-35...........?
pirpana2013, 23v...........10/28....... ....YK1,YA3/13
Asklepios, 23v................4/30..........YA8/12
mary866.........................?.................?



KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Ihanaa Kaislanen, nyt alkaa vaikuttaa jo tosi lupaavalta! =)

Täällä jännitys vaan tiivistyy myös, alkaako vai eikö ala. Tänä aamuna kun ajelin töihin tuntui vatsassa vähän oudolta, "painavalta" niin sanotusti. Olin ihan varman että nyt alkoi vuoto mutta ei onneksi alkanutkaan. Tilasin pari päivää sitten muutaman clearbluen testinkin ebaysta kun yhtäkkiä tuli niin vahva tunne että on vaan pakko tilata :D Saa nähdä pääseekö niitä jo ensi viikolla hyödyntämään vai säästyykö seuraavaan kiertoon.

Joku oli kysellyt aiemmin juomisesta ja tupakasta. Itse juon todella vähän, ehkä pari kertaa kuussa kaksi lasillista viiniä/pari siideriä. Poltan kyllä päivittäin mutta se loppuu plussaan. Jotenkin vaan vielä niin vaikea lopettaa kun ei periaatteessa ole hyvää syytä (vaikka kyllähän rööki vaikuttaa hedelmällisyyteen), vauva olisi tietenkin pakottava syy lopettaa, ainakin minulle :) En jaksa ottaa tupakasta vielä stressiä, tietysti jos yrittäminen venyy ja venyy eikä tuloksia kuulu niin sitten varmasti kokeilen joka oljenkorren joka vaan saattaisi auttaa raskautumaan.

Ainiin, eilen tunsin myös hetkellisesti kipua oikealla puolella alavatsaa, mietin että olisiko nyt vasta ollut ovulaatio vai mitähän hittoa sekin sitten oli ? :D

Ja pirpana, itse en ole vielä käyttänyt ovistestejä eli en osaa auttaa :(
 
Täällä ollaankin nyt sitten flunssassa. Päähän ja lihaksiin särkee ja kurkkuun on kasvanut kaktus. Ihmettelin eilen väsähtänyttä oloa. Mies tuli ja tunki kuumemittarin korvaan ja tuumas ,et sullahan on kuumetta, sä oot kipeenä.

Mulla on viimeaikoina ollut paljon stressiä. Työstin vaativan opinnäytetyön 4 :ssä kuukaudessa ja palautin tiistaina 2.4. Heti kun stressi laukesi, niin sitä oltiinkin sitten jo kipeenä. Ääääääh!

Avokki lähtee muutaman päivän päästä reissuun ja tämän kierto jääkin sit varmaan aika lailla hyödyntämättä, kun oviksen pitäs sattuu samalle ajalle, kun hän on matkoilla muutaman päivän.

Kaislaselle toivotan onnea plussasta, eiköhän tuo ala olemaan jo selvä peli!
Ja muille onnea oviksen bongailuun ja talletuksiin :D
 
Heipä hei kaikille!

Voisin hypätä tähänkin ketjuun jonon jatkoksi. Esikoista ollaan siis haaveilemassa, ja yritystä on takana puolisen vuotta. Vauvakuume heräs tosissaan viime syyskuussa, kun tein positiivisen raskaustestin ja sain keskenmenon heti seuraavana yönä. Tähän mennessä yritys on tuottanut yhden kemiallisen tammikuussa, mut nyt ois hakusessa se 9 kk kestävä raskaus.

Tämä tulokseton yritys on ollut aika turhauttavaa, mutta nyt kevään myötä olen jotenkin saanut rauhan tämän asian kanssa ja hyväksynyt, että vauva tulee sitten kun tulee. Tällä hetkellä luotan siihen, että kyllä se vielä tulee :)

Nyt on menossa kp 17 ja sain tänään ovisplussan. Samana kp:nä plussa on tullut kahdessa edellisessä kierrossa, eli mulla taitaa onnekkaasti olla tasanen kierto. Näin ovisplussapäivänä on muutenkin helppo olla toiveikas :)

Eli listoille voi laittaa Lauriska, 27, kp 17/32, yk 6.

Täällähän on plussakin tullut, eli onnea Kaislaselle! Piinapäiväläiselle tsemppiä! Itekin pääsen parin viikon päästä piinaileen (saas nähä kuinka rauhallinen silloin oon :D)
 
ONNEA KAISLANEN!! Hienoa, että meillä tuli heti plussaaja :) Toivon samanlaista onnea meille muillekin heti pian.

Mä tein tänään halvan liuskaraskaustestin ihan vaan varmistaakseni, jos joku ihme olis tapahtunut. Ja siis, niin - negatiivinenhan se testi tietty oli.

Noista ovistesteistä muuten, eli miten te, jotka liuskatestejä käytätte, suoritatte sen näytteen oton? Eli keräättekö pissat johonkin kippoon vai pissaatteko suoraan siihen tikkuun? Mä keräsin aluksi kippoon, mut nyt oon alkanut pissaa suoraan tikkuun.. ihan hyvin näyttävät toimivan niinkin. Huvittava keskustelunaihe :D

Ja juomisesta: Mä juon sosiaalisesti vain eli kemuissa kavereiden kanssa. Kemuja on noin parin kuukauden välein, mutta kemuissa eli juhannuksena, vappuna, pikkujouluissa tms. saatan juoda vähän enemmänkin kerralla eli viinipullon tai useamman siiderin. Muuten juon aika vähän, ehkä suurin piirtein joka toinen viikonloppu pari lasia viiniä ruuan kanssa tai saunasiiderin. Juominen tai humalassa oleminen ei kuitenkaan oo mulle mikään juttu. Voin hyvin lähteä kemuihin autolla ja olla juomatta mitään myös, jos on sellainen fiilis, että ei huvita juoda. Tupakkaa en oo ikinä polttanut, maistanut tietty teininä pari kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
miss_piggy
Ai niin, unohdin mainita, että mulla on ovis :D Ja nyt on kp 41. Tein kaks eri liuskatestiä joihin tuli suht epäselvä tulos että onko plussaa vai ei, ja cb:n digin oletin antavan tyhjän ympyrän kuten eilen, mutta tuliki hymynaama! Sinänsä vaan kumma, ku siinä cb:n digin tikussa ei oo tasavahvat ne viivat, ja musta eilen oli vielä vahvempi se testiviiva....No joka tapauksessa, onneks eilen talleteltiin, täytyy vielä tänäänkin JOS tää nyt on oikeesti ovis :) On kyllä nippailuja ollu ja hirveetä turvotusta, ja jotenki täysi olo koko aika.
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Jiihuu!
Kai mä nyt olen sitten täällä virallinen plussaaja kun digi näytti tänään "raskaana 2-3" voi tätä onnea :)!! Kyllä tässä vielä elellään tosi epävarmoja aikoja, mutta oon mä silti vaan todella innoissani. Nyt vaan hirmusti vauvaliimaa mulle hihi.

miss_piggy jee mahtavaa, että ovis on nyt bongattu! Ei muuta ku peitot heilumaan! Muillakein ovisteleville zemppiä sen hyödynnnykseen.

Alan kyllä jännittelemään jo Mijaun puolesta.

Hilda-Maaria kysy liuskatesteistä ni minä pissin kippoon ja siitä sitten otan testin. En luottais että osaan ruikkia siihen minitikkuun oikeaan kohtaan :LOL:
 
ONNEA KAISLANEN! ONNEA ONNEA ONNEA!!!!:heart::flower:
Saatiin eka plussa, huh!

Miss-piggylle onnea oviksesta. Mahtaa tuntua hyvältä, kun kroppa toimii jälleen. :)

Hilda-Marialle:
Mä en oo vielä ikinä käyttänyt ovistestejä, mutta eiköhän senkin aika koita jossain vaiheessa, kun yritys alkaa ihan tosissaan. Nyt mennään tjot-meiningillä.

Ja terveuloa Lauriska!!!
 
PALJON ONNEA KAISLANEN :heart:

pakko tulla hehkuttamaan .. tein jostain syystä r testin ja sain haalean haamulaisen sofi erittäin herkkä puikkoon :)) en viitsi kuvaa laittaa kun oli niin haalea vielä !! Nyt vaan toivotaan että piktäis paikkaansa :flower:

Ihanaa sunnuntaita kaikki ja plussa tuuliiaa +++++ :kiss:
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> MAANANTAI 8.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............45/?...........YK9,YA2/12
Fujin...........................32/28............YK1, YA4/13
Hilda-Maaria, 27v.........29/21-33........YK1,YA3/13
-KITTY-, 21v...............23/28............YK12
Lauriska, 27v................20/32............YK6
Paloma84, 28v.............16/28-35........YK2,YA2/13
Kiharapää, 29v............15/28-35...........?
pirpana2013, 23v...........13/28....... ....YK1,YA3/13
Asklepios, 23v................7/30..........YA8/12
Mijau, 23v...................1/30..............YK2,YA3/13
mary866.........................?.................?


PLUSSANNEET:
Kaislanen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Vuoto alkoi aikaisin tänä aamuna : / Ei sen puoleen, ei mitään oloja oikeastaan ollutkaan missään vaiheessa mutta tietenkin jaksoin loppuun asti toivoa. Aloin eilen kutomaan pieniä villasukkiakin, mutta ne nyt onneksi säilyy vaikkei vielä plussaa tullutkaan :LOL:

Paljon onnea Kaislaselle :flower::heart:
 
Mijau Paihoitteluni tädistä :hug:
Itselläsi pelko persiissä että sieltä se täti taas tulla tupsahtaa paikalle .. jotenkin nuo kuvitellut viivanpaikat saaneet taas toiveet korkeelle.. olen aika skeptisin mielin liikenteessä koko asian kanssa.. "miksi nyt tärppäisi kun ei ole aikasemminkaan" :stick: Alkaa olemaan tämä haaveijila hieman väsynyt :ashamed:
 
Kitty, sullahan on jo yk 12 eli vuosi yrittämistä vai? Oletteko miehenne kanssa harkinneet käydä tarkistuttamassa tilanteen? Mä olen nimittäin ite varautunut jo siihen ,että saatan joutua vuoden päästä käväseen tutkimuksissa, jos raskaus ei oo vielä alkanut. MUlla kun on sitä endo epäilty jo parisen vuotta.

Mijau, juu sulla ja mulla vissiin saman verran yrityskertoja. Ei tässä vielä hätiä mitiä ole vielä. Kärsivällisyyttä vaan matkaan...ja mun kohdalla ehkä niitä ovistikkuja sit josaain vaiheessa XD Huoh, joutuu vielä niidenkin käytön opetteleen ;)

ON. Täällä oli ilmeisesti eilen taas pitkästä aikaa kipeä ovis. Piti oikein panadolia vetää koko päivän kun koski. Ovis vissiin tapahtu vasemmasta munasarjasta kun kipu oli siellä suunnalla. GYnekäynneillä mulla vasenpuoli munasarjoista arastaa ja paikat saattaa kipuilla vielä viikon gynekäynnin jälkeen. En hirveesti tykkää et sitä puolta ronkitaa ja oon siitä kyllä gynelle sanonutkin, mut aina ne ronkkii paikat kipeiksi |O
Siis ihan koski taas niin ,että pelkkä istuminen piti suorittaa hellästi ettei paikat tärähtäis, joka taas aiheuttaisi sähköshokinomaisen kivun. Liman erityskin oli eilen sitä luokkaa, että saattoipa ollakkin se ovis eilen.:D
 
Viimeksi muokattu:
paloma84 Kyllä se tutkimuksissa käyminen on ollut mielessä jo jonkinaikaa.. en vaan uskalla mennä sinne.. :( pelkään että sieltä tosiaan tulee joku uutinen mitä en halua kuulla :'( mutta miehen kanssa puhuttiin jos ei kesän jälkeen tärppiä kuulu niin tutkimuksiin meidän tie käy! toivotaan ettei jouduta sinne mennä :)
Mutta nyt vaan toivotaan että se sun ovis tuottaisi toivotun tuloksen ;) peukuttelen d:)b

Nyt tapaamaan tulevan kummityttöni äitiä ! saan viedä ihanat vauvan vaatteet heille :heart: harmi vaan kun en itselleni saanut ostettua niitä ....
 
Paloma, sulla on ainakin selkeät ovisoireet ! :D Mulla kun ei tunnu oikein mitään, ainakaan viime kierrossa en huomannut kipuja missäänpäin alavatsaa. Tässä kierrossa täytyy olla vieläkin tarkempi tarkkailija ja jollen onnistu itse ovista bongaamaan niin ostan sitten testejä. Tulee ainakin varmuus kropan toimintaan jollei muuta :)

Hohhoijaa, kärsivällisyyttä tosiaan. Nyt kun on vähän hiljaisempi hetki töissä niin ehtii liikaa miettiä vauvoja ja sitä kuinka surkeasti epäonnistui kun ei sitä vaavia sitten heti kuulukaan. Kun kuitenkin harrasteltiin vähintään joka toinen päivä miehen kanssa, kerran oli jopa kolmen päivän tauko mutta luulisi että sillä määrällä jotain tuloksia saisi. Ääääh, pelottaa niin kamalasti että kropassa on jotain vikaa..
Anteeksi purkautuminen, pakko saada jonnekin tätä menkka-angstia vuodattaa :ashamed: Huomenna toivottavasti olisi jo parempi päivä, tai ihan viimeistään sitten kun vuoto lakkaa :D
 
Pahoittelut Mijau mut eikun vaan pää pystyyn ja muita asioita ja suunnitelmia mieleen niin eiköhän se sieltä vielä plussa teillekkin tule :)

ON. Mulla niitä vanhoja ovistikkuja löytyi tosiaan ja niitä tein myös eilen, toissapäivänä ja tänään ja ei minkäänsorttista viivaa missään, joten mietin et pystyikö ovis oleen oikeesti siinä kp10?? Tai sitten koska testit vanhentuneet ne hujestaa.. enää ei tosiaan kyllä mitään tuu siihen ja silloin pärähti todellakin punainen viiva siihen. : /

-Kitty- , kesäänhän on vielä monta yritystä aikaa, jospa se vaavi on vaan antanut odottaa ja saataisiin piakkoin plussa uutisia myös sieltä suunnilta. Tsemppiä!

Paloma84 Sulla on sit selvää milloin ovis on, eikä tarttee rueta veikkailee! :D
 
Pirpana, oliko ne testit siis vanhentuneita eli päiväykset menny? Sillonhan ne kai voi näyttää väärin. Mut kyllä ovis voi olla kp 10. Mulla itellä oli kerran kp 12, vaikka normaalista kp 18. Sillon alko sitte menkatkin viikkoa normaalia aikasemmin. Ja mulla on siis pidempi kierto kuin sulla, eli uskosin, että sulla hyvinkin vois ovis tapahtua silloin kp 10.

Mijaulle pahoittelut menkoista! Sulla on kuitenkin vasta yritystä noin vähän takana, että ei kannata vaipua synkkyyteen :) Kyllä se tulevissa kierroissa tärppää!

Ja -Kittyllä oli haamu, vau! Toivottavasti vahvistuisi nyt, sullakin yritystä tarpeeksi pitkään takana. Varmasti skeptisyys ja pelko nostaa päätään, kun noin monta yk:ta on takana. Itelläkin tunnistan nuo ajatukset, vaikka mulla yritystä vasta puoli vuotta. Mutta oispa sulla nyt se plussa! Joskushan raskautuminen voi kestää vuodenkin ilman, että mikään ois varsinaisesti vikana :) ja vaikka oiskin jotain vikaa, niin niihin saa yleensä apua! Meilläkin on hoitoon hakeutuminen edessä, jos kesänkään jälkeen ei ole tärpännyt. Toivotaan, että sinne ei kummankaan tarvi mennä :)

Inhoilta kuulostaa nuo Paloman oviskivut :( Jaksamista niiden kanssa!
 
miss_piggy
Mullahan on nyt niinku yk 9, mutta oikeesti yritystä on jo yli vuosi, ollu välillä kuukautiset pco:n takia hukassa. Täällä on varattu aika jatkotutkimuksiin, ja lapsettomuuslääkäri siis on 30.4.
 

Yhteistyössä