Esikoista kuumeilevien :))

Hello!!

Saisinko muitaki tähän ryhmään jotka yrittää esikoista!
Meillä 6kk takana ei vielä tärpänny, mutta nyt on fiilikset katossa ja Dpo 6menossa, jotanki vain semmonen olo et nyt ehkä ollaan onnistuttu?!

Tämä on toinen kerta ku meillä on ovis testejä mukana ja odotella sormet ristissä, viime keskiviikkona ja torstaina sain ovistestiin plussaa, molempina päivinä pupuiltiin, niin myös ennen plussat ja plussien jälkeiset päivätkin.

Vaikka se onkin ehkä mahdotonta tuntea mitään vielä tässä vaiheessa mutta pari päivä ollu pään särkyä ja huimausta! ala vattan nipistely alko jo oviksen jälkeen heti.

Onkos kukaan muu samassa tilassa? ;)
 
heipparallaa !! minä ainakin voisin tulla mukaan jännäilemään.
Muissa pinoissa on jo niin pitkä historia ja kaikki jo "tuntee" toisensa, liian suuri kynnys lähteä mukaan ! Hyvä siis että olet aloittanut uuden pinon :flower:

Meillä taustoista sen verran että, olemme olleet ilman mitään ehkäisyä tjot meiningillä jo vuoden, ja nyt viimeiset 8 kk ollaan ihan tosissaan yritetty.. mutta ei lasta vaan näy.. tässä meidän yrityksen aikana kolme ystävääni on raskautunut vähemmällä yrityksellä.. :( eihän se minulta ole pois, mutta pahalta se tuntuu !

Mutta siiis, olen nyt ottanut ovistestit käyttöön tälle kierrolle, ja toivottan että tärppää ;) nyt on vasta kp 4/28 !!!

Onnea mary866 kiertoon, toivotaan että tärppää :heart:

_ kitty
 
Mäkin voisin tulla myös tänne. Kirjottelen myös muuaslla, mutta tällai ihan esikoisten ketju on kuitenkin kiva homma.

Mulla on kp 20/29-34 ja yk7. Syyskuussa alotettiin tjottailu ja joulukuussa enemmän yritystä mukaan. Tammikuun alussa mulla oli kemiallinen raskaus, eli leikki loppu lyhyen. Tässä kierrossa bongasin tikulla oviksen sunnuntaina. Eli aikajännät paikat taas täälläkin.

Vauvasta haaveilen ihan hurjasti. Tuntuu välillä että pakahdun tähän odotuksen odotukseen, etenkin kun monet ihmiset ympärillä saa lapsia.

Mutta palaan huomenna asiaan tänne juttelemaan lisää :). Nyt unta kaaliin.
 
Heippa kaikille!
Voisin liittyä tännekin kuumeilemaan :)
Me ollaan vasta tässä kuussa aloitettu yritys ja jätetty ehkäisy pois, nyt meneillään kp12 eikä mitään tietoa vielä kierron pituudesta. Muistaakseni ennen laastareiden käyttöä kierto oli melko lyhyt, 23-28 pvää. Toivon tietysti etten saisi tietääkään pituutta vaan heti tärppäisi mutta saa nähdä miten käy :)
En siis ole käyttänyt ovistestejä vielä mutta ovisoireita huomannut (tai kuvitellut :LOL:) sitäkin enemmän. En siis tiedä olenko ovuloimassa vai menikö se jo kun suoraan sanottuna himotti ihan kamalasti viimeiset pari päivää ja keskellä yötäkin teki mieli herättää mies touhuilemaan :D
Täällä myös samat tunnelmat kun Kaislasella, välillä tosissaan tuntuu etten tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun niin kovasti odottaa tärppiä. Sydän melkein särkyy joskus kun ei mieskään jaksa jutella vauva-asioista niin paljoa kuin itse haluaisin ja tuntuu ettei oikein kenellekään pysty kaikkia tuntoja jakamaan kun ei ole läheisiä samassa tilanteessa. Onneksi tänne pystyy kertomaan ajatuksia ja samalla myös toivottavasti olla tukena samassa tilanteessa oleville muille naisille :heart:
 
Mähän oon eilen kirjotellu ihan väärät kp:t toivoin vaan että ois noin pitkällä nekin, eli tänään kp19 :). Mutta kumminkin, johan tässä viikon päästä on taas jännääkin jännemmät paikat.

-KITTY- Teillä on jo pitkä yritys takana, oletko käynyt lääkärissä? Nykyään kun on vaikka mitä lääkkeitä yms millä saa ovulaation käyntiin, jos ei ovuloi yms. muita hoitoja.
Mun yksi kaveri on tuossa tilanteessa, että yritystä on yli vuosi takana ja vauvaa ei kuulu ei näy. Jotenkin oon murehtinut aika kovasti juuri tuota, että mitä jos mulla tärppääkin aiemmin, niin tuleeko hänelle sitten siitä kuinka paha kriisi itselle. Aina ihmiset sanoo, että ei se oo heiltä pois, mutta kyllä se ihan varamsti silti sattuu. Mua ainakin sattuis, eikä osais ehkä iloita niin siitä kaverin vauvasta :(. Kurja tilanne.
 
Oho, tännehän on tullut porukkaa ! Hienoa =) Toivotaan ettei kukaan judu olemaan pitkään tällä palstalla !

kaislanen En ole käynyt vielä lääkärissä. Kai pelkään saada jonkun tuomion sieltä .. :( Ovulaatio kyllä tapahtuu ja kierto on melkeenpä kellontarkka.
Toivotaan että ovistestistä olisi apua ! :)

Minusta tulee kahden ihanan tytön kummi kesällä ja keskityn nyt heihin:heart: (siis sen aikaa ainakin ennenkuin oma tärppi käy;D )

Tietääkö moni teidän läheisistä lapsen yrittämisestä?
Meillä vain kaksi kaveria tietää että ehkäisy on jätetty pois ja lapsi on tervetullut maailmaan :) onneksi olen vielä nuori ja monta vuotta edessä :heart:

_kitty
 
Meillä vain minun sisko tietää yrittämisestä. En halunnut kertoa muille kun ei tiedä kauan kestää jne., en varmaan jaksaisi jos sukulaiset koko ajan kyselisi että joko on pullat uunissa. Se on kyllä varmaan naurettavin kysymys mitä olemassa on, ihankuin kukaan odottava unohtaisi kertoa olevansa raskaana:stick:
Kun plussa toivottavasti jossain vaiheessa testissä näkyy niin en vieläkään tahdo kertoa kellekään, en edes siskolle että nyt tärppäsi. Olen tehnyt miehelle harvinaisen selväksi että tahdon ehdottomasti varhaisultraan, maksoi mitä maksoi jotta saa varmistuksen sille että joku tosissaan on asettumassa taloksi. Ultran jälkeen kerrotaan sitten minun siskolle ja äidille, kaikki muut sukulaiset saavat odottaa että päästään yli viikosta 12 :) Aika ilkeältä kuulostaa ettei miehen äidillekään kerrota, mutta anoppi on kyllä sellainen juoruakka (enkä nyt sano pahalla, sellainen hän vain on :)) että kaikki sukulaiset ja vieraatkin saavat kyllä kuulla uutisen. Kiva sitten kaikille kertoa että km tuli, kuunnella sitten ihmisten voivottelua ja olla säälin kohteena. Oman äidin ja siskon haluan tueksi jos raskaus menee kesken, siksi vain he saavat alussa kuulla.
Ohhoh, en näköjään osaa vastata lyhyesti :D
 
Mulla on vähän samat suunnitelmat! Paitsi mun anopille kerron vasta kun on pakko :D se ei oikein tykkää musta kauheasti :( Omalle äidille varmasti heti kun plussa on testissä ja myös niille kahdelle ystävälle ketkä on ollut hienosti mua tukemassa ja lohduttamassa aina kun menkat alkaa!
 
-KITTY- uskon, että "tuomio" pelottaa, mutta kannattaa se mennä lääkäriin, kun kyse voi olla ihan pienestä asiasta, kuten, että munajohdin on tukossa tms. Ja ethän syö sellaisia lääkkeitä mitkä aiheutta araskauden hankaloitumista? Kun mulla esim mun migreeni lääkkeen "sivuoire" on että se estää munasolun kiinnittymistä. Luin tästä vasta tuossa tammikuussa ja järkytyin! lääkkeet lens hyvin nopeesti kaapin nurkkaan.

Mulla yksi kaveri tietää että yritetään ja moni muu tietää että vauvakuume on, mutta silti kaikki tuntuu kuvittelevan, etten ole tekemässä lapsia ennen häitä, jotka ovat siis 2014 tai 15..hölmöä ajattelua sanon minä :D hehe.
Vanhemmille kerrotaan, sitten kun ollaan parit viikot oltu raskaana ja kavereille vasta kun ollaan varmoilla vesillä. Voi että kun tulis pian nyt jo jotain kerrottavaa :D!
 
heipparallaa !! minä ainakin voisin tulla mukaan jännäilemään.
Muissa pinoissa on jo niin pitkä historia ja kaikki jo "tuntee" toisensa, liian suuri kynnys lähteä mukaan ! Hyvä siis että olet aloittanut uuden pinon :flower:
Mäkin voisin ilmoittautua tänne teidän porukkaan. Parissa esikoispinossa jo kirjoittelenkin ja ihan hyvin on otettu vastaan, mut tosiaan toi et siellä jo pidempään olleet tuntee toisesa. Ois kiva aloittaa ns. puhtaalta pöydältä.

Mä voisin kertoa omista taustoista sen verran, että mulla vauvakuume iski puun takaa ensimmäistä kertaa elämässäni viime syksynä. Olin tosi järkyttynyt ja hämilläni, koska olin jo ajatellut ,että ehkä se ei ole mun juttu, kun en ole aikaisemmin kokenut mitään kutsumusta asiaa kohtaan. Mutta niin vain kävi, että biologinen kello alkoi viimein tikittämään! :headwall: Mulla varmaan suurin herätys oli endoepäilyt pari vuoden ajalta sekä siskoni esikoispoika , joka syntyi lokakuussa 2012.
Aluksi salasin asian mieheltänikin, mut lopulta oli pakko tulla asian kanssa ns. kaapista ulos. Mies vaan hymyili ja vähä kiusoitteli ja sitten jo itkettiin yhdessä. Hän sanoi, että luotti siihen, että kyllä se luonto hoitaa, että minäkin vielä niitä lapsia haluaisin joskus. Ite on aina ollut tosi lapsiystävällinen ja puhunut lastenhankinnasta. Nyt meillä vaan jarruttavana tekijänä on talonrakennusprojekti, joten täytyy vähän laskeskella, että missä vaiheessa tota esikoista vois alkaa pistää aluilleen, ettei pahimpaan muuttorumbaan sit osu vauvan tulo.

Oon vielä aika vihree näissä asioissa, mut lyhyessä ajassa olen näillä palstoilla oppinut paljon!
 
Mäkin liityn tähän ketjuun. Olen tuntenut itseni hieman ulkopuoliseksi tuossa toisessa ketjussa, just samasta syystä, eli kaikki tuntee toisensa. Lisäksi hieman ehkä vierastan palstaslangia.. enkä ees tiiä mitä kaikki termit tarkotta tai mistä ne tulee. Tietty ymmärrän kyllä, että helpostihan sitä slangia syntyy.. Ehkä me voidaan kuitenkin puhua menkoista menkkoina jne. Ite en osaa käyttää sanoja "pupuilu" ja "täti" :)

Meillä sellainen tilanne, että lopetin pillerit joulukuussa. Sen jälkeen kierrot on ollut ihan sekaisin.. ensin oli kierto 28 pvää, sitten 33 päivää ja sitten 21 päivää. Oon miettinyt jopa olenko ovuloinut vielä ollenkaan... Meillä ei siis ole vielä ollut yritystä ollenkaan. On vaan aateltu, että vauva tulee jos tulee.

Mua stressaa se, että tiedän, että kuukaudessa on noin pari päivää, koska voi tulla raskaaksi.. Stressaa se, että missaa ne päivät ja joutuu taas odottaa kuukauden..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Mäkin hyppään mukaan teidän porukkaan!

Meillä takana siis yksi keskeytynyt keskenmeno ja nyt uutta yritystä. Molemmat ollaan nuoria, töissäkäyviä ihmisiä ja vauva olisi enemmän kuin tervetullut.

Mäkään en osaa puhua pupuilusta, mutta seksiä on onneksi ollut paljon ja se on edelleen pysynyt hauskana, joten ehkä seuraavia menkkojakaan ei kuulu ei näy.. Tätini joudun kyllä pääsiäisenä sukujuhlissa tapaamaan, mutta se kestettäköön.

Kiertopäivät on nyt 16/28 ja uskomatonta, mutta totta - mulla on naurettavan toiveikas olo!
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Kaislanen Mulla on ultrattu munasarjat ja kohtu.. kuulemma ok. "kauniit munasarjat" :D ja papa .. siis perus jutut otettu.. ja joku taisi kysellä lääkityksestä, minulla on masennus ja mielialalääkkeet käytössä, lääkärin mukaan ei pitäisi olla este raskautumiselle..

Kivaa kun tullut uusia kuumeilijoita :) Palataan, menen nauttimaan vapaapäivästä :flower:
 
-KITTY- No mutta toihan on hyvä asia, että noi asiat on ainakin sitten ihan kunnossa. Täällä oli taas viikonloppuna migreeni niin tosi ikävää, kun ei niitä lääkkeitä voi syödä. Pitää varmaan mennä lääkäriin jutskaamaan, kun luulis että löytyy myös sellassia migreenilääkkeitä jotka ei vaikuta näihin yrittämisiin.

Mäkään en eka osannut puhua tädustä tai pupuilusta, mutta kyllä täällä ihan sujuvasti on mullekin tarttunut toi palstaslangi, kun tuolla toisessa ketjussa rupattelen. Ja siis jos tuolal on ketjuja minkä aihepiirit kiinnostaa niin rohkeesti sekaan vaan. Meillä ainakin tuolla uudet otetaan aina mukaan riemulla vaikka itse oon sieltä suht alusta mukana ollukin. Koska koko ajanhan sieltä porukkaamyös karisee kun plussia ropisee. Uudet tulokkaat on siis jopa toivottuja :).

Täällä alkaa olemaan aika jännät ajat. Viikonloppuna mahaa viils samasta kohtaa kaks kertaa niin kovaa, että piti hakea hetki helpotusta ihan kaksin kerroin.
 
Itse en täti-termiä osaa käyttää ollenkaan, tuntuu jotenkin niin hankalalta ja omituiselta. Naisiahan tässä ollaan kaikki, kukaan tuskin vetää hernettä nenään vaikka menkoista puhuisinkin :)
Täällä malttamattomuus valtaa mielen, kp16 menossa eikä mitään siis pitäisi tapahtua vielä noin kahteen viikkoon. Ensimmäinen yrityskerta meillä tosiaan meneillään ja tuskaa lisää se kun en oikeastaan edes tiedä milloin menkkojen pitäisi alkaa tai ovuloinko ylipäänsä. Mitään selviä oireita en ainakaan ole huomannut mutta eipä kait kaikille tulekaan lamaannuttavaa kipua tai muita vaivoja oviksen aikoihin. Päätin etten ala vielä tikuttamaan ovista tässä kierrossa, ehkä sitten parin yrityskerran jälkeen jollei mitään tapahdu. Saattaa kuulostaa hätäiseltä mutta alan ihan varmasti parin kuukauden päästä stressaamaan omia toimintojani ja pakko saada siinä vaiheessa tietää tapahtuuko ovis ollenkaan.
Onkos täällä muut naiset hommanneet jo vauvanvaatteita varastoon valmiiksi? Mä aina kattelen ja hipelöin kaupassa kaikkia ihania pikku töppösiä ja vaatteita mutta olen ehkä sen verran taikauskoinen etten uskalla ostaa ennenkuin pikkuinen ilmoittaa itsestään. Päätin kyllä alkaa kutoa pieniä tossuja ja sukkia valmiiksi kun siskokin kaipasi vauvakuumeissaan jotakin pientä ja suloista :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay ja Paloma84
-KITTY- kysyisin noista ultrauksista, että missä vaiheessa kiertoa ne kandee tehdä kun itellä varasin ajan kp 14 ja nyt menkat alko 3 päivää etuajassa eli toisin sanoen toi kp muuttu jonnekin kp17 jolloin ovis on varmaan jo mennyt ohi.. onko sillä väliä?
 
Heippa!! Minäkin tämän viestin jo länttäsin isoon ketjuun mut tämmönen uus ketjun alku tuntus hyvälle paikalle aloittaa tää kirjoittelu. :) Jos joku innostuisi ja osaisi niin olisi kiva sellainen taulukko tännekkin saada kun onhan meitä jo muutama täällä. Ja siis olisi innokas edes pari kertaa viikkoon sitä päivittämään.

Täällä olis yks typykkä joka virallisesti pääsee tästä päivästä eteenpäin kuumeilemaan.
Ollaan saman ikäisiä, 23v ja itselläni ensimmäinen, miehellä toinen lapsi olisi haaveissa. Ollaan seurusteltu todella lyhyen aikaa, mutta olen pitkään jo lapsesta haaveillut ja tämä oli yhteinen päätös, toivottavasti löysin nyt sen oikean olen aikamoinen pessimisti, mutta elämä on näyttänyt että koskaan ei tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja olen huomannut ettei odottelu kannata joten onneksi, myös minun lisäkseni mieskin "elää hetkessä". :kiss:

Virallinen yk1 vissiin alkanee kunhan menkat tulevat, en ole liiemmin laskeskellut, mutta melkein joka kuu ne tulivat kapselinkin kanssa, ehkäpä ensi viikolla olisi aika.. =)
Onko täällä muita joilla ollut kapseli? Mitenkä palautui elimistö siitä?

taustoina vielä se että itse sain juuri vakisopimuksen kirjoitettua tämän hetkisen määrä-aikaisen jatkoksi ja ukko jäi just työttömäksi mutta etsii koko-ajan lisää, ja uskon et pärjätään. :saint:
 
Hauska huomata miten eri tilanteissa olevia ensikertalaisia meitä täällä on. Itse olen aika tyypillinen vauvakuumeilija eli kihloissa juuri valmistunut avovaimo. Sen kyllä huomaa että tilanne alkaa olemaan otollinen ku munmot piinailee jo kovin, että joko hyö sais lapsenlapsenlapsia. Kääk!
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
helena2013 En osaa sanoa tuosta ultrauksesta mitään.. minulla siis vain tarkistettiin onko kaikki on, kun oli kamaat vatsakivut kerran. jos siis tarkoitat että haluiaisit nähdä tapahtuuko ovulaatio?? :)

Olen samaa mieltä taulukon suhteen, mutta en osaa sitä itse tehdä :D olisiko joukossamme joku jolla olisi semmoiset taidot?? =)

Joku jo tuossa kyseli vauvanvaate hankinnoista, en ole vielä ostanut vauvan vaatteita juuri samasta syystä.. kuitenkin kun tuota odottamisen odotusta on jatkunut jo jonkin aikaa :/ mutta kummilapsille olen päässyt ostamaan ihania pikkuisia vaatteita ;)

kaislanen Itse olen myös kihloissa ja teen töitä kauneudenhoidon parissa :)

Millä alalla täälä ovat muut kuumeilijat? :wave:
 
Työskentelen tekniikan alalla ja kihloissa ollaan :) Häiden ajankohdasta ei vielä ole tietoa, ehkä ensi vuonna. Meillä mies opiskelee vielä mutta valmistuu loppuvuodesta ja toivottavasti saa suht nopeasti töitä. Taloudellisesti ei tule hätää vaikkei töitä heti löytyisikään mutta olisihan se aina kivempi saada vähän enemmän säästettyä.
Voin yrittää saada jonkinlaisen taulukon aikaiseksi, oliko ajatuksena millaisia tietoja siihen laittaa ? Nimimerkki, ikä, kp, yk/ya...?
 
Viimeksi muokattu:
Tää valmistui vasta kokiksi :)

Ja ei oo omia vaatteita tullut osteltua mutta viime syksynä sain uuden kummipojan niin sille niitä pienen pieniä vaatetuksia on saanut ostella :)

Samoin hommasin lasten sängyn, jo siitäkin syystä että miehen tyty on täällä ruennut nyt olemaan yötä (oli aiemmin isänsä kanssa mummolassaan) ja olemme tässä 180cm leveässä sängyssä kaikki nämä eka yöt nukkuneet niin nyt löytyi kirpalta 15e jatkettava sänky niin se hommattiin sitten ensi kertaa varten valmiiksi :)

Juu, eiköhän Mijau nuo ole ne perusjutut mitä siin taulukossa on, jostain muusta ketjustahan sitä voi ottaa mallia. se olis kyl siisti. :p

Kaislanen mulla kans migreeniä vuoden vaihteesta asti pukannut aina välillä mut en ole lääkäriin selvinnyt. menen aina kylmään suihkuun pimeeseen ja sit peiton alle sukellan ihan kokonaan nukkumaan ja ennen sitä syön pari särkylääkettä. yleensä se on auttanut mut olon on vetänyt kyllä ihan järkyttäväksi joten pitäis varmaan ne lääkkeet hommata. mittenkäs ne raskautumiseen edes vaikuttaa? en ole tutkinut moista kun en ole edes lääkkeitä saanut vielä hommatuksi..
 
Täällä oli juttua, listasta, vauvavaate hankinnoista sekä siitä millä alalla ihmiset työskentelee.

Mä kannatan, että kopioidaan lista jostakin toisesta ketjusta. Mäkään en oikein osaa tehdä noita itse, joten musta ei ole tässä paljon apua. Olen itsekin vasta hiljattain liittynyt tänne palstailemaan.

Vauvavaatteita en ole vielä itse ostanut, mutta sen sijaan tein vauvalle vanhoista tilkuista ja peitosta tilkkupeiton. Voi sitte kelliä joko siinä tilkkupeiton päällä, kun on tuplapaksu, kun leikkasin peiton puoliksi, jotta mukavempi ja pehmeämpi olla siinä päällä.=) Lisäksi ostin vähä aika sitten satukirjan :headwall: Mitäköhän mä sillä oikein meinasin? :LOL:

Mä olen vielä tällä hetkellä opiskelija ja tehnyt keikkatyötä silloin kun sitä työtä on sattunut saamaan. Valmistun keväällä. Nyt viimesitelen vielä opinnäytetyötä. Työn haunkin aloitin jo tammikuussa , mutta vielä ei ole tärpännyt.
Onneksi avomies on jo ollut työelämässä nelisen vuotta ja ansaitsee ihan kivasti. Tullaan kyllä toimeen. Tietysti mun palkka helpottaisi aina taloudellista tilannettamme. Jo pelkkä valmistuminen kerryttää yli 300 euroa enemmän rahaa kuussa, vaikka jäisin työttömäksi. opiskelijan 250 egee on aika vähän, mutta silläkin on tähän asti meikeläinen toimeen tullut, kaupassa käynyt ja laskuja maksellut. Kun on oppinut tulemaan pienellä toimeen, niin osaa jatkossakin olla tarkka tuon rahan käytön kanssa. toisille kun on maailman loppu joutua kotihoidontuelle. sekin on sentään enemmän kuin tuo opintotuki.
 
miss_piggy
Kai sitä vois kans tänne.. Eli taustoja, mulla ikää 32v, mies on 29. Ehkäisy jätetty 02/12. Mulla ollut viime vuonna 6kk terolutit käytössä kun oli epäsäännöllinen kierto ja lievää pco:ta, ei kuitenkaan raskaus tärpänny...Tammikuussa tulin raskaaksi oviksesta joka oli kp 26, mutta se meni kesken joskus rv 8 (keskeytynyt keskenmeno)..Ja lääkkeellinen tyhjennys rv 11+3.
Edelleen odottelen ekoja menkkoja km-vuodon jälkeen, 15.3 alotin taas terot että sais kierrot käyntiin, menkkojen pitäis tulla huomenna tai ylihuomenna periaatteessa... Ovista oon tikutellu liuskatesteillä, terojen aikana en saanu kunnon ovista. Nyt oottelis kaapissa 20 kpl CB:n digiovistestejä :) Tää ois nyt meillä yk 9, jos ei lasketa että nollaantuu keskenmenosta. Lapsettomuuslääkärille olis aika 30.4 jos sais clomit tms. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä vähän yli 4,5 vuotta. Mulle lapsi on eka, miehellä on edellisestä suhteesta tyttö joka asuu eteläsuomessa äitinsä kanssa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heippa heippa :) täälä yks epätoivoonen ilimoottautuu mukaan. Meillä olis nyt yritystä ollu elokuusta asti.. eli mitä se nyt tekee jotain 7-8kk. Ja nyt tulevana perjantaina taas pitääs puolukkapäivien alkavan jos on alkaakseen, toivotaan tietenki mälyttömästi ettei mitään näy :) On tää nyt vaan niin jännää.
Mulla on kaas vähä niin ettei oo oikeen ketään kenenkaas jutella näistä asioosta, muutaku serkun vaimoke jonka kans alettiin yrittämään samoihin aikoihin ja sielähän ollaan nyt jo aika valmiita pyöräyttämään vauva jo maailmaan. siinäpä ne sitte onkin, jospa teistä sais mukavaa piinailuseraa :) Ja ikää mulla löytyys pian 24v. samaten tuolla miekkosella.. Ei ny näin alkuun sitte muuta.
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> KESKIVIIKKO 27.3 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya
[/COLOR]
mary866.........................?.................?
-KITTY-, 21v...............11/28...............YK12
Kaislanen, 27v.............25/29-34.........YK7,YA9/12
Paloma84.......................?.................?
Hilda-Maaria...................?...............YA12/12
Fujin...........................20/28..............?
pirpana2013, 23v..............?...................?
miss_piggy, 32v..............?..............YK9,YA2/12
Asklepios, 23v..................?.............YA8/12
Mijau, 23v..................18/?................YK1,YA3/13




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä