@Apustaja ja
@topis ja
@Kassu93 oon pahoillani keskenmenosta, voimia teille kaikille!
@Hipposka mäkin oon aloittanut macatabletit, oisinko nyt noin 2,5 vko käyttänyt. Mutta en siis ole kuullut tästä tavasta, että käyttäisi ns. ehkäisypillerirytmillä. Kuinka paljon käytät vrk? Ite oon syönyt nyt 2-3 tab/vrk (1 tab/500mg), koska sain miehenkin innostumaan noista ja (kallis!!) purkki loppuu aika nopeaa ja toiseksi mua ällöttää niellä niitä, mutta on se 100kertaa parempi kuin se jauhe. Tuossa ohjeistus oli siis 5-10 tab/vrk
Ihana juttu toi tuttinauha ja tutti lahjaksi sitten isälle , toivottavasti pääset pian antamaan lahjan
@StellaMom samankaltaisia ajatuksia toki itselläkin, että mitä työnantaja ajattelee. Jos raskaus ei olisi mennyt kesken, niin en olisi nyt pyytämässä palkankorotusta ja uusia vastuutehtäviä, mutta nyt aion niin tehdä, vaikka vauvan yritys aktiviista. Ei sitä voi odottaa, kun ei ikinä tiedä mitä elämässä tapahtuu. mutta nimenomaan näin se menee olit paras henkilö ks. tehtävään, oli sukupuoli ja ikä ja siihen liittyvä ”riski” mikä hyvänsä. Tsemppiä työrintamalle
Sehän voi olla, että nyt tärppää, kun et ole tikuttanut ja ei ole ollut varsinaista yritystä, toivon siis myös tsemppiä vauvarintamallekin
@Ellinoora38 ja
@Myrd harmi, kun ei tärpännyt
tsemppiä molemmille uuteen kiertoon
@Myrd meidän yrityksestä tietää mun kaksi työkaveria, äiti ja sisko. Kerroin siis vasta km jälkeen äidille ja siskolle, ja oon ollut tyytyväinen, että nämä läheiset ihmiset tietävät. En halua muille kertoa, ja km jälkeen varmasti kun plussa jossain vaiheessa tulisi, niin kerrottaisiin mahd. myöhään lähipiirille ja muille.
@peanut_butter mun mielestä tänne saa purkaa vapaasti mieltään, onhan se helpompaa näin anonyymina, kun työpaikan kahvipöydässä tai niille raskautuneille tuttaville. Tsemppiä!
Vauvakuume se aiheuttaa tosi vaihtelevia tunnepurkauksia itellä, että kyllä täällä olemassa oleva vertaistuki auttaa, vaikka en täällä kovin aktiivinen kirjoittelija olekaan.
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.
@tamariatara tosi ihana juttu!! Onnea ja tarrasukkia
! Mikä dpo sulla siis näyttii plussaa?
@MonaLisa33 me nähtävästi mennäänkin aika samoilla piinapäivillä, mulla tänään dpo 9 (ja menin tekemään testin, nega oli
). Olin sopinut miehen kanssa, että sunnuntaina vasta eka testi eli dpo 13. Jännittää kyllä aika paljon, koska tässä kierrossa ollut hieman poikkeuksellisia oireita, jotka yhdistän myös syksyn plussakiertoon. Eli oon joka aamu herännyt levottomiin uniin tai painajaisiin, myös vauvaunia tullut nähtyä. Hiukset rasvoittuu todella nopeasti! Muut myös negakierron oireita satunnaisesti olleet ovat turvotus ja nipistelyt. Lisäksi olin pari viikkoa sitten flunssassa ja edelleen jatkuu tukkoinen olo ja aivastelu, vaikka muuten oon virkeä ja terve
. Onko sulla ollut minkälaisia oireita?
Toivotaan plussia siis meille!!
@Bambinen olitko tikuttanut oviksen eli mikä dpo nyt?