♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Unohtui onnitella silloin aiemmin kelokettua plussasta, kun ei vielä saanut onnitella, vaikka selvä plussa tikussa näkyi. Mutta onnea nyt jälkikäteen hirmuisesti! Samoin onnittelut nennsulle plussasta! Siirrän molemmat plussanneisiin jahka päivittelen taas tuota listaa.

Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille ja toivotaan parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

Omaa navanympärystä sen verran että kp9 menossa. Otin tähän kiertoon nyt kaikki salaiset aseet käyttöön, eli foolihappo (joka ollut ensimmäisestä yk:sta asti), greippimehu ja Gelee Royal. Tän kuun lopussa tulee puoli vuotta kapselin poistosta/yritystä täyteen. Aika on mennyt tosi nopeasti.
 
Jännät päivät käsillä, kun perjantaina pitäis kuukautiset alkaa. Luulin jo että alkoivat, mutta oli valkkaria ja sitähän tuloo koko ajan... Lisäksi jatkuvasti närästää. Mut alkaa olla jo pessimistinen olo, et uskon et menkat ne sieltä alkaa vaikka salaa toivon et olisinkin......
Onnea plussanneille kovasti! Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Ja tsemppiä kaikille joilta se plussa vielä puuttuu.

Ja vielä vauvakuumeesta, satun olemaan töissä alle kouluikäisten lasten parissa, niin monesti tulee sydämeen sellanen suuri tunne, et tuntuu ihan kuin ottais sydämestä kun haluus niin kovaa sen oman lapsen.
 
En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella...en halua innostua liikaa, mutta kuitenki huomaan jo innostuneeni.. mut ois jotenki uskomatonta kun ottaa tän mun tilanteen huomioon.. mut siis juu mullahan alko ne menkat perjantaina ja kunnon vuotoo tuli vaan oikeestaan la ja su. No tänään mulle tuli joku mielenhäiriö ja tein sitten one stepin herkän r-testin puikkotesti kyseessä..no siihen tuli sen 5min ajan sisällä 3 viivaa?! siis viivanpaikkoja mut kyl ne näki selvästi.. oon aiemminkin tehnyt kyseistä testiä ja koskaan ei oo noin käyny.. no nyt siinä testissä ei oo enääkuin 2viivaa... yleensä mulla on se tausta ollut ihan vitivalkonen..mutta tälläkertaa ei : o ja en oikein osaa sanoa että onko siinä väriä.. se viiva on vieläkin siinä testissä ja näkyy paremmin valoa vasten.. tein vielä toisen testin n.3tunnin pidätyksellä ja ei tullut minkäänlaista viivanpaikkaa vaan ihan vitivalkonen.. epäilen vaan et on vaan viivanpaikka mut silti outoa kun ei oo yleensä mulle noin käyny.. tai jos siis joku viivanpaikka on ilmestyny niin yleensä se on kadonnu siitä.. Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan tästä sekavasta selityksestä huolimatta :D. Mieskin näki siinä ihan himmeet viivat..huonommin kuin minä :D. Herkkyys tuossa testissä on kai 20. Tilasin raskauskeijulta lisää testejä mut eri merkkisiä.. tilasin clearbluen digin ja plus testin ja sitten pc:n liuskatestejä 2kpl.. testit tulee varmaankin perjantaihin mennessä.. kuvaa yritin ottaa mutta niin epäselvää suttua ettei selvää saa.


Kyllä se viiva taitaa olla vaan väritön viivanpaikka...joka näkyy hyvässä valossa..tuskinpa siis tarkoittaa mitään :unsure: ärsyttäviä tuommoiset antaa vaan turhaa toivoa... sitä toista testiä minkä tein tuon ekan jälkeen niin sitäkun kattoo hyvässä valossa niin ihan vitivalkoinen ja yks viiva. Testaan kuitenkin vielä uudestaan huomen aamulla samalla testillä..
 
Viimeksi muokattu:
Heips.. Liittyisin mielelläni keskusteluun!
V
auvakuumetta kovasti, miehelläkin vaikka ei viitsi myöntää ihan suoraan! Seurusteltu heinäkuulta.. tunnettu vuosia. Ikää molemmilla 23! :3

Tilanne on hieman sekava.. >,<"
Kuukautisia ei ole ollut elokuun jälkeen ja testin tein tuossa 1kk sitten, negatiivinen. En ole seurannut/pitänyt kirjaa kierroista, koska yleensä ollut säännölliset. Nyt mietitään että tehdäkö uusi testi vaiko mennä suoraan neuvolaan kysymään apuja!

Jonkin näkösiä oireita on..
- pahoinvointia, en kuitenkaan ole oksentanut..
- lievää lämmön nousua
- turvotuksen tunnetta vatsassa
- syömisen lisääntyminen, tuntuu että mussutan koko ajan jotakin
- tunteiden heittelyä, ärtyisyyttä
- rinnat kasvaneet (miestä ei haittaa)
- halut lisääntyny (mikä ei myöskään tunnu miestä haittaavan...)
- väsymys (sitä en itse laske oireeksi)

Sekavuutta tähän aiheuttaa se että vuosi sitten (toisen miehen kanssa) oli vastaavanlainen tilanne. 6kk ei ollut kuukautisia, ei oireita, mutta en ollut raskaana. Ilmeisesti johtui sen hetkisestä stressistä.
Nyt on paljon toivoa ilmassa että tulisi vauva.. jos toinenkin(mies sattuu olemaan kaksonen niin kaksosia toivon!).

Kenelläkään neuvoja tai ajatuksia tilanteeseen? :)

ps. Onnea plussien saajat! Tsemppiä muille!!
 
Tervetuloa uusille yrittäjille! :)

Mites piinailijoilla, onko mitään oireita/tuntemuksia?

Kinder_Kitty toivotaan et testiin ilmestyis ne kaks viivaa!!

Mulla oli täsä kierros aika laimeet oviskivut, yleensä on paljo kipeemmät. Tai sit johtuu siitä et oon yrittäny nyt tämän kierron olla pohtimatta ja miettimättä tätä vauvahommaa! :D Nyt on kp 23/26-31.
 
Viimeksi muokattu:
Taustaa: itse olen 18v. ja mies 26v. Esikoisesta haaveillaan ja ahkerasti yritellään:)
11.11. Menkkoja edeltävä tuhru vuoto ei ole alkanut. Normaalisti alkaa 2 päivää ennen menkkoja. Menkkojen pitäisi alkaa 13pv. Paleltaa, nännejä pistelee, lievää pahoinvointia on sillon tällön, valkovuoto lisääntynyt huomattavasti ja alavatsassa menkkamaista jomotusta/pistelyä jo toista viikkoa. 28.10. Tuli vessassa käydessä vähän vaaleaa veristä limaa VAIN pyyhkiessä n. Viikko oletetun ovulaation jälkeen. Pian tämän jälkeen alkoi nämä "oireet". Epäilykset alkaa heräämään, että onkohan tuolla joku? :love: toivottavasti ei taas joudu pettymään. Liian monesti oon luullut olevani raskaana..
 
No eiköhän nyt viimeistään viimeinen toivonripe menny... tänään samassa testissä ei niin selkeä "viivanpaikka" kuitenkin olin pissaamatta sen reilu 10h..ja ihan eka pissa en oo ees varma et näänkö siinä vaan sen viivanpaikan..mut nyt sitä saa ihan valossakin tirkistellä kauheesti.. kyl se varmaan nega oli.. Jännä juttu nyt kun katon eilisen ekaa testiä niin ihankuin siinä viivanpaikassa ois hitusen väriä...mut sitä ei tainnu eilen olla...mut se viivanpaikka on ihan tosi ohut. Multa loppu testit! :ROFLMAO: Kyllä mä yöllä tirautin kyyneleet ja ajattelin et mitä jos en saa koskaan kokea tätä... Aion vielä kuitenkin testata sitten kun tulee lisää testejä ja teen varmaankin sen diginkin pois alta, se antaa ainakin suoran vastauksen ilman et tarvii tihrustella.
 
Taustaa: itse olen 18v. ja mies 26v. Esikoisesta haaveillaan ja ahkerasti yritellään:)
11.11. Menkkoja edeltävä tuhru vuoto ei ole alkanut. Normaalisti alkaa 2 päivää ennen menkkoja. Menkkojen pitäisi alkaa 13pv. Paleltaa, nännejä pistelee, lievää pahoinvointia on sillon tällön, valkovuoto lisääntynyt huomattavasti ja alavatsassa menkkamaista jomotusta/pistelyä jo toista viikkoa. 28.10. Tuli vessassa käydessä vähän vaaleaa veristä limaa VAIN pyyhkiessä n. Viikko oletetun ovulaation jälkeen. Pian tämän jälkeen alkoi nämä "oireet". Epäilykset alkaa heräämään, että onkohan tuolla joku? :love: toivottavasti ei taas joudu pettymään. Liian monesti oon luullut olevani raskaana..
Voisiko joku vastata? :)
 
jonnamarjak voihan noi oireet raskautta merkata. :) Mutta sit taas en halua lannistaa ja olla ilonpilaaja, mutta helposti niitä oireitakin voi päässään kehitellä, kun raskautta kovasti toivoo. Mulle on käynyt monta kertaa niin. Sitä tarkkailee itseään niin kovasti ja kiinnittämään huomiota asioihin mitä ei ole aiemmin huomioinut. Toivotaan ettei menkat ala. :)

Kinderkitty, harmi kun näytti negaa sitten testi kumminkin ja ehdit jo innostumaan. :( Niin kiva olis ollut kuulla hyviä uutisia! Oot varmaan aiemmin täällä kirjoittanut, mut en nyt muista, että oletteko miettineet, että milloin menisitte lääkäriin asian tiimoilta? Me ollaankin samaan aikaan aloitettu yrittämään, kuin tekin. Tammikuussa myös. Vuosi lähenee aika uhkaavasti. :unsure:

Täällä meneillään kp22. Perjantaina olis pikkujoulut tiedossa, aion tehdä testin varmuuden vuoksi aamulla, vaikka tuloksen kyllä arvaankin. En oo juonut alkoholia kuukauteen, niin aion kyllä pitää hauskaa ja nauttia illasta. Tänään on jo ärsyttänyt vähän joka asia ja menkkojen alkuahan se enteilee. :poop:
 
Ens viikolla kipasen apteekkiin ja ostan testin ellei menkat sieltä sitä ennen ala. Toivottavasti ei. Esikoista kuitenkin niin kauan yritetty ja toivottu. Ja tuo vuoto jota tuli yhtenä päivänä vain kerran vessakäynnin yhteydessä, niin sitä ei oo koskaan ennen ollu ja nännien pistelyäkään ei ole ollu ennen :unsure: Ei tuommosta voi kuvitella.. hullulta ainakin tuntuis o_O niin tai näin, testin haen ens viikolla ja palaan tänne kertomaan tuloksen! :D
 
Mustikk4 mä kävin siis syyskuussa yksityisellä gynellä, siellä ultras ja mulla oli tulloin joku kp54 ja munarakkulat ei ollu kasvanu ollenkaan vissiin isoin tais olla 7mm..limakalvokin ohut kierronpäiviin nähden joku reilu 5mm..kävin viimeks samalla gynellä helmikuussa ja silloin sama tilanne.. helmikuussa sain 3kk terolutit ja nyt sit kans sain 2x30tabl teroluteja. Gyne lupas kirjoittaa lähetteen julkiselle puolelle tarkempiin tutkimuksiin jos ei oo tärpänny joulu-tammikuun aikana. Huomenna tulee vuosi siitä kun söin vikan e-pillerin :cry:. Olin niinku kesäkuusta-syyskuuhun ilman teroja kun ne loppu ja silloin mulla oli kesäkuussa menkat ja sit seuraavat vasta elokuussa. Teroilla on ihan säännölliset.

Sanoppa muuta.. en oo koskaan saanu minkäänlaisia viivoja raskaustesteihin...niin kyl siinä toivo heräs et jos sittenkin joku ihme käyny..

Tsemppiä teille myös! Ehdottomasti suosittelen et nautit pikkujouluista!
 
M|RA en usko et oon raskaana, en pidä testiä luotettavana. Testaan vielä kuitenkin pc:n testillä ja digillä sit kun ne tulee. Ihmettelen vaan sitä kun en oo koskaan saanu mihinkään testiin ees viivanpaikkoja ja kyllä oon kaivanu ne roskista ja kattonu ja ei oo näkyny viivanpaikkoja :ROFLMAO:

Juu kyllä tää mullakin on vihreenä :ROFLMAO: ihan kivan näköinen musta, kun tykkään muutenkin vihreestä (y)
 
Tervetuloa uusille ja onnea nennsun plussasta! :) Plussatsemppiä myös sulle Kinder_Kitty, toivottavasti vaihtuis vielä testin tulos plussaks.. :) Ja eihän se oo ihan ennenkuulumatonta et on menkat (paritkin) vaikka on jo raskaana?! :O

Jonnamarjak mulla oli kans heti kun alotettiin yrittään niin sellasta veristä (valko?)vuotoa hieman yhtenä päivänä!! Ei ollu kapselin kanssa oikeastaan koskaan vaan sillon oli menkat jos oli.

Täällä alkoi menkat, eli mulle voi päivittää yk 2. Toisaalta toivoin että olisin tullut heti raskaaksi (kapselin poistosta nyt 3 viikkoa) mutta tavallaan tiesin, että epätodennäköistähän tuo olisi ollut.. :p Nyt innolla uuteen kiertoon! Mies jo tiedusteli että milloinkas se ovulaatio sitten tapahtuu. Väliäkös tuon, varmaan ois peuhaamassa joka ilta muutenkin :ROFLMAO: Pohdiskelin ovulaation tikutustakin.. mutta ehkä menen tämän kierron vielä ilman. Jos ei tulis mietittyä ihan koko aikaa vauvajuttuja (tulee kuitenkin :love:).

Alkoholin käytöstä.. Itsehän lopetin alkoholin käytön samantien kun kapseli otettiin pois. Mies siis tässä asiassa ihan ehdoton. Itse voisin pari lasillista ottaa lähinnä sosiaalisista tilanteista selviämiseksi. Työpaikan pikkujouluihin säästän antibioottikortin.. Helpointa ois vaan tulla samantien raskaaks niin ei tarvis miettiä et saako kuinka moni selville yrittämisestä!! Ääääh :D

Ainiin ja noista raskausoireista.. oli mullakin olevinaan pahoinvointia (mitä siis ei ole KOSKAAN jos ei oksennustautia tms) jo tossa parina päivänä. Kaikkea sitä keho keksii kun kovasti vauvaa toivoo :ROFLMAO:
 
Mä en enää tiedä mitä ajatella!! Tein tänään clearblue+ testin ja siinähän on lukuaika sen 10min...no mulla oli puhelimes aika 10min ja laitoin sen ajastimen heti päälle kun pissasin testiiin..no kyllä siihen vaan niin selkee pystyviiva tuli ja kellos oli aikaa joku 8min jäljellä.. himmee on mut siis ihan selkee ei tarvii valossa tihrustella... aika jännä et tuo one stepin pitäis olla herkempi.. en oo varma et onko siinä väriä...mutta jos tuo on viivanpaikka eikä tarkoita mitään niin johan on!! Huomenna testaan vielä pregchekillä ja sitten lauantaina teen cb:n digin.. mä en voi uskoa et testi on oikeessa...

Miksi muka nyt oisin ovuloinu, kun en oo sitä aiemminkaan tehny... jos tuo viiva ei tarkota mitään niin mitä ihmettä sanon minä jos tulee sen lukuajan sisään. Jos tuo viiva oikeesti ei tarkoita mitään niin huhuh antaa kyl niin turhaa toivoa! En aio kyl kyseistä testiä enään tehdä toiste.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla kp 28-30, nyt menossa kp 27 ja ei mitään menkkojen alkamisen merkkejä oo ilmenny. Alavatsan jomotusta/pistelyä ei tänään ole juurikaan ollu, muutaman kerran ollu jotain tuntemuksia. Alaselkää vihlonu välillä. Mielialatkin vaihtelee.. jotenki itku herkässä.. Oon tänään ollu jotenki poikkeuksellisen väsynyt, voisin vaan nukkua koko ajan! eikä 10h yö unet + 1-2h päikkärit tunnu riittävän :sleep: ei se auta kun odotella rauhassa.
 
Noniin, digi tehty ja ei raskaana tulos...no mä osasinkin odottaa tätä tulosta, kun eilen googlettelin tuosta cb:n+ testistä... eli antaa niin törkeetä viivanpaikkaa jo testiajalla joka ei tarkoita mitään ainakaan kaikilla! Mä en enää ikinä testaa tuolla testillä se on varma se..hirveellä tavalla antaa turhaa toivoa..mielummin mä sen puhtaan negan otan vastaan kun tämmöstä *askaa.. Tän kurjempaa fiilistä ei vois tälhetkellä olla. Mä en suosittele kyseistä testiä kenellekkään :cry: saa vain aikaansa pelkkää sydänsurua. Mä en voi ymmärtää et miten viivanpaikka voi tulla jo niin selvästi esille testiajan aikana.mikään muu testaamani testi ei ole näin tehny paitsi tiistain one step mutta noita kahta ei voi ees verrata keskenään tiistain testi oli täys nega.

Ehdin jo miettiä jospa meille syntyisi ihana pikkuinen 16.7.2016 ja millä viikolla nyt oon, mut sitten rupesin toppuutelemaan itseäni et äläpäs innostu ei se tarkota kuitenkaan mitään..ei muillakaan oo tarkottanu niin miks mullakaan.
 
jonnamarjak ookko vielä tehny testiä? :)

Kinder_Kitty onpa kurja tilanne. Tsempit sinne!

likka90 toivotaan ettei menkat ala ja saisit plussan! :)

Mulla on nyt menosa kp27/26-31. Parin päivän ajan on ollu outoja vihlasuja alamahas mut tänään on tuntunu ihan siltä et menkat alkaa kohta. Vessasa hyppään koko ajan kattomas et joko nyt alko. Huh on nämä vaan piinapäiviä. Jotenki en jaksa ees aatella et ois tärpänny ku on joutunu niin monesti pettyyn :(
 
hipeltäjä89: testiä en oo vielä tehnyt mut torstaina aattelin tehä, sitten on menkat 6 päivää myöhässä :) Joten eikös sen sitten pitäis jo näkyä testissä?
Tässä ihmettelin yhtä juttua kun ihan mielenkiinnon vuoksi laskin vau.fi:n laskurilla (oletetun hedelmöitys ajankohdan mukaan, jonka oletan olleen 21.10.) kuinka pitkällä raskaus ois. Sen mukaan huomenna alkais rv 7!! o_O
28.10. Tuli sitä vuotoa (kiinnittyminen?) Eli sillon ois ollu rv 4. Siitä lähtien ollu kaikenmoisia oireita, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Oksentaa ei oo tarvinnu kertaakaan, semmosta aaltoilevaa ällötys oloa vaan ollu ym oireita joista kerroin aiemmin täällä.Viimeiset menkat alko oli 17.10. Oon ihan ymmälläni (n) kuinka luotettava tuommonen laskuri on? Kiitos jos joku viitsii vastata :)
 
Viimeksi muokattu:
jonnamarjak luulis kyllä jo näkyvän testis jos menkat on 6 päivää myöhäs. Jos sulla on edelliset menkat ollu 17.10 nii miten ovulaatio on voinnu olla jo 21.10..? o_O

Mulla on nyt menosa kp29/26-31. Kauhee jännitys päällä miten käy, eilen vihlo mahaa tosi paljo mut ihan eritavalla mitä menkkojen aikaan. Ja mulla ei yleensä ennen menkkoja oo mitään mahakipuja vaan sit heti ku vuoto alkaa niin tulee kivutki. Vielä ku pari päivää jaksais oottaa!:eek:
 

Yhteistyössä