*Esikoisesta Haaveilevat*

Olen siis yksi uusista toiveilijoista :) Menossa kp 14/27 ja ovis oli viikonloppuna luultavasti lauantaina, mikä on harmi koska mies oli silloin saunaillassa :| (olimme torstain ja sunnuntain sänkypuuhissa)
Luultavasti tais mennä eka yritysmahdollisuus ohi.. :x Ei muutakun ens kuussa sit uudestaan :heart: Nyt on kyllä tullut paljon valkoista "limaa", mistähän se johtuu?! Tai sitten sitä on tullu aina oviksen jälkeen muutama päivä, en ole varma..

Olemme olleet yhdessä pian 7 vuotta ja vauvasta puhuttu varmaan jo 4 vuotta. Nyt on vasta kuitenkin alettu yrittämään ja se olisi molempien unelmien täyttymys.. :heart:
 
Täällä olis yks uus kuumeilija =) Menossa kp 27/28 ja käytössä on nyt ekaa kiertoa terot ja clomit... tänään oli testi negaa.. oviksen bongasin kp14 ja sillon oltii joka toinen päivä petipuuhissa... toivottavasti tuli hyvin hyödynnettyä =) ollaan siis yritetty noin vuosi ilman minkäänlaista tulosta, mutta jospa nuo clomit vaikka auttaisi asiaa.. Oireita on ollu jonkin verran. Lämmöt koholla oviksesta asti, alaselkäsärkyä, päänsärkyä ja paljon on nyt tullu iha valkosta limaa kanssa... Meillä olis lauantaina yhdet isot 50-v pippalot ja odotan et jospa sieltä menkat tai plussa tulis ennen sitä ni ei tarvis sit enää stressata =)

Paljon plussatuulia kaikille :heart:
 
eli mielelläni tulisin kanssanne haaveilemaan esikoisesta. Eli ollaan juuri aloitettu miehen kanssa esikoisesta haaveileminen. Haaveillla saamme varmasti jonkin aikaa, koska kierto on kovin epäsäännöllinen (27-37). olen 26 ja mies 29 ja pääkaupunkiseudulta. Gynellä kävin viime viikolla varmistamassa, että kaikki kunnossa. Hän oli hieman huolissaan noista kierroista ja kertoi, että en luultavasti joka kierrossa ovuloi. Mutta siis ovulaatiota odottamaan. Gyne määräsi myös foolihappokuurin, joka on aloitettu. Onnea yritykseen :)

eli yk1 kp23/27-37
 
Prkeles... Tein sit kuitenki tänään ovistestin aamulla ja selvä plussa pärähti heti.. No tein sit just äsken niin ei enään ku hailakka viiva.. Pupuiltua tuli lauantaina viimeks.. Jos tänään vielä pupuilis niin onkohan mitään hyötyä enään...????
 
ai kaikki täällä näyttäs olevan melkosen vanhempia kun minä :) no niin mua nyt varmasti pidetään kauheana teinikakarana. olen 18 ja kulta on 19. suunnitelmissa on siis että vauvelin syntyessä minä olisin ainakin melkein 20 ja kultani 21. Suunnilleen.

Nyt tietenkin on ollut innostusta käydä baarissa yms kun on täysi-ikäinen, mutta kaipa se alkuinnostus menee ohi, ja mennytkin jo vähän. En mä niin hirveesti tykkää joka viikonloppu ravata ulkona yms. yleensäkään.
 
:wave: Piti siis tännekin esittäytyä, apuja tarvitseviin kun "ilmottauduin" jo. Esikoinen on ollut haaveissa jo reilusti yli vuoden ja nyt on apuina clomifenit (ekaa kiertoa mennään) ja ainakin kontrolliultran mukaan hyvin toimi follikkelin stimulaatio. Nyt kp17 ja jännittää, kuinka tässä käy. Ei malttaisi odottaa millään... :p
 

25.3.2009

tch...................................kp 62/30-31.........................yk5
MyPoodles.......................kp 62/28-58.........................yk8
HappyFeet.......................kp 60/40-48.........................yk5
Hemppati.........................kp 59/30...............................yk3
Sun Rise...........................kp 47/30-35.........................yk3(6)
Sharona...........................kp 46/28-40.........................yk5
Louvre..............................kp 42/32-40.........................yk11

Hukkapätkä......................kp 38/28..............................yk2
mely.................................kp 38/27-32
AnGeLina88......................kp 36/*................................yk1
EtanaLilli...........................kp 31/26-29.........................yk3

Zande...............................kp 28/28..............................yk??
HaLPe...............................kp 26/23-28.........................yk15
Sero..................................kp 25/25-31.........................yk4
susku79............................kp 25/26
elviir-a...............................kp 25/28..............................yk1
Cladoceran........................kp 25/37-42........................yk3
leppäkerttu3.....................kp 24/27-37.........................yk1
napakettu.........................kp 24/28..............................yk1
kaz....................................kp 23/28-30.........................yk9
unelmoya..........................kp 22/28..............................yk2
niiskuneiti-........................kp 22/24...............................yk1

Pipopi................................kp 20/26-32.........................yk9
Kiharapää..........................kp 19/28-35.........................yk18
Nanakuu............................kp 19/28..............................yk5
tyttokarpanen...................kp 19/24-28.........................yk1
ikuisuus.............................kp 19/28..............................yk1
milsku................................kp 18/
Haaveileva-85...................kp 18/26-33.........................yk3
Sonnet82..........................kp 18/27..............................yk3
wannabemama.................kp 17/31-39.........................yk5
anu84...............................kp 16/28-**.........................yk16
murppa86.........................kp 16/24..............................yk45
haidi123............................kp 15/27..............................yk1
Minna77............................kp 13/26..............................yk7
Pieniminä..........................kp 11/25-29

Yöperhonen......................kp 9/28..............................yk15
Siniviuhka.........................kp 8/27-31.........................yk15
LauraAnnika.....................kp 8/30-37..........................yk3
moumou...........................kp 4/29-31..........................yk5
Empuuu............................kp 3/30-36..........................yk6
Lapanen87.......................kp 3/30...............................yk8
Tuitutti..............................kp 3/27...............................yk2
Ansku-82..........................kp 2/35...............................yk5

revera
Sandraana87
Minnie-
Minnea
Niiz
pullero-pallero
nyynyy

 
IIIISOT onnittelut delfikselle :flower: :hug:
Ja uusille joita olikin hirveesti nii tervetuloa :flower:

Täälä lääkäriaika lähestyy (ens ti) ja pelottaa et mikä tuomio sieltä sit tulee. Ja ottaako se ees tosissaan mua.. Menkkoja ei siis näy, mutta nyt on viimeinkin ihan kokonaan ohi se iso stressin aihe mikä mulla oli, niin jos ne nyt sitten alkaa niin on vaan stressin takia myöhässä näinkin paljon..
 
Huh, ompa mulla pulssi koholla.. levossaki näyttää 98-99.. mistähän moinen johtuu :eek: ei kyllä oo ennen ollu tämmöstä.. tunsin ihan ku sydän tulee melkein välistä rinnasta ulos.. en oo kahviakaan juonu, ettei sekään voi olla syynä.. enpä tiiä. Sitte poskiaki kuumettaa ja ne on ihan punaset.. heh. Sori tää mun valitus, mut kummastuttaa mitä mun kroppa oikein meinaa :kieh:
 
Kiitos kun ollaan tervetulleita!!! :hug:
Tänään on kp 15/27 ja jännittää niin himputisti että menikö ovulaatio ohi! :ashamed:
"Limanen" olo tuolla alhaalla on edelleen ja kova väsy mutta se on kai ihan normaalia mulle.. Huomaan etsiväni väkisin jotain oireita!

Kerro Zande miten kävi, alkoko menkat vai ei. Kiva kun tulit tänne mukaan leppäkerttu3 :heart:
Pidetään peukkuja meidän kaikkien vauvahaaveiden onnistumisille. :flower:
 

Yhteistyössä