Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:
revera keskikokoinen, suhteellisen helppo koulutettava, joka kiintyy omistajaansa (hiukan miellyttämisenhaluinen)... Karvanlaatu sais olla sellaista, ettei pöllyä niinkuin meidän nykyisellä. Vaikkei sillä niin väliä, kun on jo yksi jonka karva reagoi koko ajan ja imuria saa olla koko ajan näyttämässä:D Ja ulkona pitäisi pystyä olemaan toisen seurana, kun ulkotarha tulee, jossa saattaisivat välillä olla työpäivien ajan ja muutenkin... ja mitäs muuta...
muoks. ja ei mielellään metsästysviettinen. Sellainen, jonka kanssa voisi puuhastella pihalla ihan vapaanakin.
Bordercollie? Ite tahtosin seuraavaks sellasen.

G: Meillä on kohta 7kk ikäinen beagle-tyttö :)
 
Päivää naiset!

älä bb heitä vielä toivoa :hug: !

Kadak suuren suuret onnittelut muhkeasta plussasta! :flower: :heart:

tällä hetkellä mul on kaks koiraa, en kerro rotuja, ku siitä niin hvyin tunnistaa mut :p eläimiä aina ollu paljon..myös rottia.. :heart:

on: oireita on useita..selvin häpyluun vihlonta..
 
Kadak voiiii ihanaa! onnea vaan paljon ja sankotolkulla vauvaliimaa matkaan! :) :) :heart: :heart:

JenPen nakkasin sua yksärillä ;) :)

Cham en tiedä käytkö täällä kuinka useasti, mutta vastaan silti, notta sillon samana päivänä kun menkat alkoi, otettiin tk:lla raskaustesti verestä, joka oli nega..luulisin, että jos se olisikin alkuraskauden km ollut, niin olisi kai siinä testissä näkynyt edes jotain.. :/
 
Kiiitos Ouska, Siniviuhka, HalPe, Sannya, Toiveilija82 ja muut!

Ouska, testasin kp 32/29 ja kunnon viiva tuli. Kannattaa varmaan pitää hermot kurissa ja testata vasta kun kp:t menee yli, niin saa varmemman tuloksen.

JenPen, oireet:
- ei hajuongelmia
- kp20 alkaen maha ollut sekaisin
- alavatsaa on 'painanut' vaakasuorasti ja välillä vihlonut pystysuorasti
- valkovuotoa enemmän
- palelua ja lämmön nousua viime päivinä
- rinnat arat (mutta ovat olleet ennen kuukautisiakin)
- muutama näppy tullut
- hiuksia lähtenyt enemmän ?! (ehkä luulen vaan)
- muutamana päivänä huono olo (aamuisin, päivisin, iltaisin)
- ruokahaluttomuutta, ei tee mieli oikein syödä mitään
- raudan makua oli alkuviikosta parina päivänä, mutta luulin, että johtui kahvista
- kiukuttaa helpommin, tänään itkettää

Lisäys:
- vessassa saa käydä paljon useammin
- muutaman päivänä päänsärkyä
- pissa haisee makealle

Minkäänlaisia ovulaatiotuntemuksia ei ollut tässä kuussa.

Niin ja Duffy, kiitos, kun rohkaisit testaamaan!!! :hug: :heart: :heart: :heart:
 
Kadak onnea plussasta!! :) ihanaa kun heti tuli kaunis pulska plussa :) niin siitä neuvolasta, jos alkurask. uä halajat, ni tuskin kannattaa muutamaa viikkoa odotella enne ku soitat sinne... kannattais viikon sisäl alkaa varailee... voipi olla ruuhkaa.
 
Tervehdys kaikille!

En tiedä, muistaako kukaan mua, mutta joskus huhtikuun alkupuolella kirjottelin täällä muutaman viestin. Omaan silmään osuu heti jokunen tuttukin nimi, mutta paljon näyttää olevan myös ihan uutta porukkaa (yllättäen...). Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä yritykseen ja plussatuulia muille :)

Mä tosiaan jäin heti alkuunsa vahvasti taustalle, kun vauvaprojektin alkuun tuli pakon sanelemana vähän lykkäystä. Mullahan on päivittäinen lääkitys, jonka takia näistä perhesuunnittelu-asioista pitää puhua hoitavan lääkärinkin kanssa ja sain hänelle ajan vasta kesäkuun alkuun. No, lääkärit on jo aikoja sitten käyty ja "lupa" hankittuna. Foolihappoa on tullut syötyä jo yli neljä kuukautta ja sitähän se aikanaan alkunsa saava lapsi tarttee ton mun lääkityksen takia.

Tänhetkistä kp:tä en jaksa laskea, mutta jonnekin ens viikon loppupuolelle osuu seuraava tätivisiitti. Sen jälkeen sitten laitetaankin kumit yöpöydän laatikkoon ja aloitetaan yrityspuuhat ihan tosissaan :) Tai no... Ovistikkuja, greippimehuja tai muitakaan "kikkakolmosia" en aatellu ruveta harrastamaan, joten jonkinmoisella tjot-meiningillä tässä kai lähetään menemään eteenpäin. Mutta sitä en kiellä, ettenkö toivois plussaa mahdollisimman pian! Jännää :)
 
Alkoi uusi työ tällä viikolla ja on ollut niin paljon hommia, etten ole viikkoon käynyt lukemassa juttuja... BIG MISTAKE :LOL:

Uudessa työporukassa olen ainoa lapseton, orpo olo... Mutta kohtahan sekin asia korjaantuu :kieh:

Lasken jo kp:t, kun se on niin paljon jännempää niin :p Eli: 17/29, yk2
 
toivova-84 no on se nyt perhana... Mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu. välillä vähä kipristelee masua, mut sit kuitenkin se loppuu aikanaan... Sit tuntuu et mekat alkaisi, mut ainoa mitä ulos tulee on vaan astetta löysempää kirkasta valkovuotoa... Kuumemittari näyttää lukemia 36,8 ja 37,2 väliltä vakkei kyl oo yhtää kuumeinen olo??

Eikö se täti vois nyt vaan saapua kylää eikä roikkua siinä oviaukossa? :D
 

Yhteistyössä