Esikoisella on motoriikassa vikaa...

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
näin sanottiin phks lasten neurolla, kun käytiin poitsun kaa noista päänsäryistä ja nenäverenvuodoista...

kun se lääkäri käski tekee kaikkia juttuja ja muut onnistu mutta kyykkyyn meni silleen että oli varpasillaan eikä koko jalkapohja maassa. Olin ihan :o kun en mä itekkään pysy kyykyssä kuin varpasillaan. :o

No oliko se tosiaan pelkästään siitä johtuva se "diagnoosi"? Jos sinusta näytti, että kaikki muut onnistui? Vai oliko lääkäri myös sitä mieltä, että kaikki muut onnistui? Ja tosiaan, voihan tuossa kyykkyyn menemisessä olla ihan rakenteellinenkin este. :-)

siis anteeksi mitä??? ei kai lapsella voi tuon takia olla motoriikassa vikaa?? meidän tyttö ei edes suostuisi koko jalkaa lattiaan laittamaan, kun jumpassa aina opetetaan, että kyykyssä ei missään nimessä ole koko jalkapohja maassa vaan varpaat vain!!!!!

Kaikki muut onnistui loistavasti niin lääkärin kuin minunkin mielestä. ja kiinnitti huomiota siihen että pojalta otettiin pyörästä apupyörät pois keväällä eli 6v ku normaalisti jo 5v oppii ajaa ilman. Ei kelvannut selitykseksi se että poika on varovainen ja huolellinen.

muuten on kyllä niin reipas ja vilkas poika. pitkä ja laiha hujoppi.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Kaikki muut onnistui loistavasti niin lääkärin kuin minunkin mielestä. ja kiinnitti huomiota siihen että pojalta otettiin pyörästä apupyörät pois keväällä eli 6v ku normaalisti jo 5v oppii ajaa ilman. Ei kelvannut selitykseksi se että poika on varovainen ja huolellinen.

muuten on kyllä niin reipas ja vilkas poika. pitkä ja laiha hujoppi.

no huhhuh mikä lekuri teillä.... mä tunnen montakin lasta jotka oppineet vasta 6-vuotiaana ajamaan ilman apupyöriä.... kuulostaa siltä että enemmänkin oli lekurissa vikaa kun teijän lapsessa!! :)

just!mä taas tiedän tytön,joka oppi viime kesänä ajamaan ilman apupyöriä ja tää tyttö meni syksyllä tokalle..oudolta kuulostaa kyllä lääkärin diagnoosi :o vaan,mitäpä mä siihen sanomaan,kun en lääkäri oo :saint:

Yhteistyössä