Esikoinen vuodelle 2014

Tullut tilattua niin monta testiä että voi testailla ihan rauhassa.
Itsekin mietin voiko oireita olla näin aikaisten, mutta viimeksikin oli näin aikaisin samoja oireita ja silloin tulikin plussa :)
Ja toivoahan on niin kauan kun ei tule kuukautisia! Tulen kertomaan tuloksia oli plussa tai ei :)

Plussatuulia kaikille muillekin !!! +++++
 
Kait sitä vois liittyä tännekin :) Oon 29-vuotias (syksyllä täytän 30... huoh...) ja mies on pari vuotta vanhempi. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä ja olemme kihloissa. Häitä on mietitty ensi kesäksi. :)
Meidän yritys alkanut 8/12... Yk8 päättymässä... kp 29/31 menneillään... Eli viikonloppuna pitäis menkat alkaa mut kattellaan... Mitään ihmeempiä oireita ei oo, siis vain sellaisia, mitä on ennen menkkoja... Mut oikeastaan aika niukasti mitään sellaisiakaan.
Täytyypä jossain vaiheessa lueskellä tää ketju läpi, eihän tässä olekaan ku melkein 30 sivuu luettavaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Tervetuloa Mary Ann
Tsemppiä Jonnamo uuteen kiertoon!

Testasin aamulla ovisplussan! Illalla ei vielä näyttänyt. Onkos sekä nyt niin, että jos tänään saa ovisplussan niin ovis on huomenna ja dpo1 ylihuomenna?
Ei ennätetä tänään yhdessä olla, mutt kai sitä vielä huomenna ennättää?! Eilen kyllä talletettiin myös..
 
Hei tännekkin. Minäpä täältä erää lopettelen nämä palstailut ja siirryn kesän viettoon. Syksyllä lähdetään kokeisiin varmaan ensin kunnallisen kautta. Tilanne on nyt se, et menkat on päivän myöhässä. Ollenkaan ei oo sellainen olo, että edes alkaisi...testit on silti negoja. Pregcheck haamuili tossa vk-loppuna ja nyt ei mitään....joko mulla oli super myöhäinen ovis tai sitten joku yritti kiinnittyy eikä onnistunut.. Täsä nyt ollaan ja ootellaan.
Jätän palstailut nyt jo vaikka päätin, että vasta kun menkat alkaa. En halua enempää pidentää tätä niin siksi mut vois laittaa vaikka taustalle, kun kuitenkin käyn teitä kurkkimassa. :)
Kaikille toivon oikein hyvää kesää ja plussa rikasta sellaista! :heart:
 
Palaan vielä hetkeksi kirjoittelemaan... Me miehen kanssa päätettiin, että mä sittenkin aloitan e-pillerit uudestaan. Mies oli salannu taloudesta sellasia asioita, että nyt ei oo lapsen aika, tähän tilanteeseen ei vaan lapsi sovi vaikka se ei tunnu hyvältä :(

Tiedän, että tästä rutiinista täällä on vaikea päästä irti, joten enköhän mä teitä täällä kaikesta huolimatta kurki :)

Nyt kaikki plussatkaa ja olkaa täältä pois (vähintään odotuspuolella!), kun mä ehkä jossain vaiheessa tuun takasin :heart:
 
Heilangalle ja Panteralle hyvää kesää! Tuu Heilanga sit ilmottelee jos onkin tärppi käyny tässä kierrossa!

mulla on siis dpo11 ja tiputtelu on pysyny hus poissa. se ihmetytti vallan, piti siis eilen illalla jo dipailla kun mietitytti viittiikö mennä harkkoihin rymistelemään. ja kas, kyllä vain haalea plussa tuli. Siis vielä tosihaalee, mut kuitenkin sellainen että myös tuo mieskanssa-asuja sen näki. Ja tänä aamuna toinen hailura (en malttanu olla dippaamatta vaikka 12 h oli vaan testien välillä, köh). Nyt ootellaan, elkää siirrelkö mihinkään plussanneisiin tosiaankaan vielä!!! =)
 
mutantille viivan vahvistumista. Tätä menoa jään yksin tänne ko kaikki plussaa tässä aallossa, toivotaan että niin käy :)

Mary Ann, tervetuloa. Täällä on tosiaan huima plussa-aalto meneillään. Toivottavasti liityt pian siihen ja pääset täältä pois. :)

Heilangalle ja panteralle ihanaa stressitöntä kesää.
 
Ihan kauhea kipu vasemmalla alaselässä, kyljessä ja vasemmalle alavatsaan ja nivuseen!! Onko tämä nyt oviskipua? Vai mitä ihmettä. Piti töissä kirjautua tänne kysymään, koska ei tällaista koskaan ole ollut. Heti huolehtuttaa. Miten voi olla sattumaan, että kun lasta yrittää niin sitten vasta tulisi tällaisia oviskipuja jos ei ennen ole ollut..vai onko niitä sitten kuitenkin ollut...

muoks: Nyt ne kivut loppui, ehkä se vaan oli kunnon mojova ovis joka tuottaisi tässä kuussa tuloksia :) Eilen ei ennätetty yhdessä olemaan, niin ehkä ei tosiaankaan ole liian myöhäistä tänään!! :D
 
Viimeksi muokattu:
Minutkin saa poistaa listoilta ->

Omia tuntemuksia: Tiettekö, kun olin 2-3kk pois täältä, eikä yritetty vauvaa, niin mun kierto oli "tasainen" noin 29 päivän kiertoja, kun innostuttiin ja saatiin alkaa taas yrittää, niin tää kierto taas vaan venyy :/ nyt jo kp37 vai?!? ja eilen testasin digiin "ei raskaana", ja kuinka masentavaa se olikin oikein LUKEA testistä! (vaikka kai siihenkin tottuu jos usein digejä harrastaa, mutta eka kerta on aina eka). Niin, pointti oli se, että ilmiselvästi mun keho reagoi herkästi stressiin, vaikkin sitä en tahallani tee, mutta kai mulla on taipumus siihen kun jotain asiaa oikein kovasti toivon- haluan sen heti. Että parempi kai olla pois foorumeilta taas..

Rauhaisaa, onnellista ja plussarikasta ressitöntä kesää naiset <3 :)
 
Hyvää kesää Ansku ja tsemppiä tuleviin kiertoihin. On hyvä nyt valmistautua menkkoihin, mutta ystäväni testasi negaa ja vasta viikolla kahdeksan plussasi... Toivoa voi siis olla :)

Mulle voi huomisesta päivittää Dpo1
 
Viimeksi muokattu:
Pikapika kännykkäpäivitys taas! Tänään siis kp 28 ja vaikka kuinka koitin venyttää testaamista en kyennyt. Tuloksena haikea, mutta kännykänkin kameralle tallentunut haamu tunnin pidätetystä virtsasta :heart:! Oon vieläkin silti skeptinen eli ei saa laittaa plussanneihin. Silti ehkä salaa innostuin. Mutta jäitä hattuun. Nytkin on selkeitä menkkakipuja eli täytyy katsoa miten käy. Testinä RFSU, johon en täysin luota.
 
Elsa90 toivotaan että vahvistuu, kovin lupaavalta vaikuttaa :) hirmu jännää!

Osaisko joku kertoa kokemuksiaan kun metsi täällä tikuttelee ovista ekan kerran. Millon alkanu näkyy haamuja? Vai näkyykö ovistesteissä haamut ajoissa? Käytössä david ovistesti. Mä siis tikuttelen nyt vaan mielenkiinnosta ekassa kierrossa. Jatkossa käytän varmaan Cb:tä jos jotain haluun käyttää. Mulla nyt siis kp14 ja ihan negaa näyttää. Kierron pituudesta siis ei hajuakaan kun ekaa mennään. Eli ei tässä nyt hätiä ole. Mut vaan ihmetyttää eikö haamuja pitäs kohta näkyä. En aamuisin pysty odottamaan mihinkään kymmeneen. Yleensä testaan aamun jostain 2 ta 3 vessakäynnistä. Alotin kp 11. Kurjaa on se, että huomenna on vika päivä millon pystyn testaamaan. Lähden ulkomaille enkä viitsi sinne ottaa testejä mukaan. Toki tässä on ehkä elämän suurin stressi meneillään kun huomenna vihille, että se jos jokin siirtää ovista. Tietysti mun kiertokin voi olla joku 50 päivää... Mutta on kyllä tajuttoman ihanaa olla ilman pillereitä. Ei mitään välivuotoja :) normaalisti tähän aikaan ollu aina sikana :/ toivotaan et pysyykin poissa.

Täällä myös tullut taas lähipiiristä raskaus uutinen, enkä vaan osaa olla onnellinen :/ tulee vaan kauheita paineta ja ahdistaa että ehtiikö kaikki nyt ennen meitä miten muilla sattuuko kun tutut vaan raskautuu älyttömän helposti tai juuri oman lapsihaaveen kynnyksellä?
 
_Lilja_ nyt keskity vaan huomiseen hääpäivään ja nauti tulevasta häämatkasta! Rentoa rakkautta vaan niin ei sitä tiedä minkä tuliaisen kannat mukana kotiin:heart:

Tosta sun kysymyksestä. Tänä aikana kun ollaan mun miehen kanssa yritetty eli vajaa vuosi mun hyvä ystävä tuli toistamiseen raskaaks ja se kyllä sattu mua. Ei ollu puhunu yrittämisestä mitään ja kerto aika myöhäänkin, vasta jskus rv 14. Se pisti mua :(
Pari viikkoa sitten mun sisko kerto että niille tulee toinen vauva janyt myös mun veljen puoliso odottaa toista, tästä mä oon tosi hyvilläni koska ne on yrittänyt toista jo kaks vuotta että sydämestäni toivon pelkkää hyvää heille!

Mä oon joskus käyttäny noita Davidin testejä ja ne ei mulla toiminu yhtään, ei mitään tulosta vaikka digi antaa hymiön. Ite käytän preckcheckiä ja sit CB:n digejä.

Aktiivista puuhailua itsellä ja miehellä ollu koska ovisplussa testiin tulis edellisten kiertojen mukaan maanantaina kp 23.

Ihanaa kesänalkua kaikille!!!!!
 
Henrietta- juu yritetään rentoutuu parhaan mukaan :) oon vaa kauhee stressipallo aina et en osaa :D toivottavasti aurinko auttaa. Sulla on kyllä ollu koettelemista kun muut vaan palloutuu :/ mä oon vasta alussa ja jo nyt näin vahvoja tunteita. Mitäköhän käy kun en vuoteen tulekaan raskaaksi. Mies ei kyl tuu kestää mua kun sekoilen kyllä sitten urakalla. Plaah, nyt vaan rento mieli ja huomista kohti! Pelottaa muuten ihan pirusti kun rahaakin on kulunut häihin, että jos meneekin ihan pilalle. Pakko vaan mennä ja katsoa :D

Oikein lämpimiä säitä ja juhannusvauvoja nyt sitten tänne! Kun kotiudun täällä on parempi olla monta plussaa mua vastassa!
 
(.) Tänään aamuvirtsasta RFSUN testillä haalea mutta selkeästi erotettava vaaleanpunainen kontrolliviivan levyinen viiva. Näkyi alle minuutissa jo!

Lähetin miehelle viestin, että taitaa jäädä multa juhlaskumpat juomatta.

Halutaan vieläkin kuitenkin testata ja mies oli sitä mieltä, että haetaan digi tänään apteekista.

Muoks. Oon shokissa, järkyttynyt ja shokeeravan järkyttyneen onnellinen.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Mary Ann! :flower:

Täällä ei mitään ihmeellistä. Oviskipuja taas ollut ja eiköhän ne menkatkin sieltä kohta ala rinnat sen verran kipeet.
Nyt menossa kp 27/ 30-35.

*Huokaus* Serkkuni synnytti eilen. Vähän vaan olen kade. :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Lilja, paljon onnea huomiselle! Tuosta oviksen testaamisesta, mulla on antanu haleeta haamua alkukierrosta ja sit oviksen jälkeen ei enää oo haamutellu. Ja tuttujen raskautumisesta että ei ole lähipiirissä kaverit vielä kovinkaan lisääntynyt. Yhdellä kaverilla on 3 lasta, mutta kaksi kaveria taas yrittäneet tulla raskaaksi jo pitkän aikaa ja ei ole onnistuneet.

Elsa90, hienoa, paljon onnea sinne!!! =) Mullakin on vaikeuksia käsittää tätä vielä. Sen takia ei mitään erikoisempia superonnellisuuden aaltojakaan oo saapunut vielä =)

Täällä pientä vahvistumista havaittu testissä eiliseen verrattuna. Vaikka aikasta haalella plussalla mennään vielä näin DPO12.
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



PERJANTAI 14.6.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Memmo2671/30-40
7
mmini2366/28-90
201/2013
Fujin
2442/26-32
2-304/2013
Divinee2436/34
7
annsuli2334/29-31
501/2013
Hilda-Maaria
27
31/21-33
3
Minnah88
24
31/28-30
4
12/2012
Mary Ann
29
31/31
8
08/2012

mutantti
3329/27-29
501/2013
Elsa902329/28
2X
hopess2228/27
008/2013
Paloma842827/30-35
4X
diadora2527/29
3
Mayinka3026/??
309/2011
sar1ta2225/27-31
4X
Lise3624/30-32
7
marjaana87
25
21/31-37
8
Henrietta-
26
20/34-37
8
08/2012
hokapontas
23
20/28-30
11/2012

maamis
2119/??
3
Sennay2317/34-42
008/2013
Staffy852716/27-30
4
_Lilja_2514/??
106/2013
Moarie
29
10/??
2
05/2013
X

jonnamo
20
2/30-33
4



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOTestipäivä
Fujin24
4.6
annsuli17-20
8.6
hopess14
13.6
Elsa9014
14.6
mutantti12
hokapontas
7
20.6
Staffy85
1



HILJAISET HAAVEILIJAT:

Heilanga



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Mallatti305/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
kukkurukuu806/2013

Listan ylläpitäjä: Alexandra89
 
Elsalle onnea plussasta! :) Ja liljalle ihanaa hääpäivää!

Mä olen ollut ilahtunut kaikista vauvauutisista, mitä olen kuullut. Odotan innolla niitä vauvoja syntyväksi, joita on lähipiiriin tulossa. Vauvat ovat aina ihania, oli sitten jonkun muun kuin oma. :) Mutta myönnän myös, että välillä sitä on pikkasen katkera siitä, kun muille näyttää olevan paljon helpompaa tuo raskautuminen... Sen takia haluaisinkin alkaa puhumaan avoimesti meidän tilanteesta, josko se auttas siinä, etten katkeroituisi ihan kamalan pahasti. :D

Musta tuntuu, että mulla just sama homma, ku Anskulla . Syksyllä kierto oli suht säännöllinen, mutta nyt ku on oltu ilman ehkäsyä, niin kierrossa ei mitään tolkkua. Yritän sen takia ollaki vähän vähemmän täällä palstalla. Tosin oli se eka pitkä kierto sellainen, ettei vielä sillon yritetty.

Mulla on nyt keskiviikosta asti tullu ruskeaa vuotoa. Oon odotellu, että menkat alkais ihan kunnolla, mutten vielä osaa sanoa, olisiko alkaneet vai onko jotain välituhruttelua. Katsellaan vielä!
 

Yhteistyössä