esikoinen oli ottanut keittiöstä kaulin...

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
ensin se leikki sillä ja sit löi vauvaa päähän sillä (otsaan) |O tyttö alkoi tietysti huutaa heti ja nyt hänellä on otsassa mustelma ja iso kuhmu, ja otsa punoittaa. Hän ei itkenyt kauan, hetken mun sylissä ja hymyili kyllä sen jälkeen, nyt hän nukahti. Mietin tässä jos hänet pitäisi viedä lääkäriin, kuhmu on aika ikävän näköinen :/
mutta kai se oli ihan hyvä merkki kun hän jaksoi hymyillä?

ja jep olen taas tyhmä, nolo, uusavuton äiti :kieh:

mee poika 1v2kk putos viime vkol sohvalta ja vieki o mustelma ottas!näitä sattuu ku o isompia sisaruksia ja ei mulla ainakaa o mitää röntgen katsetta et nään seinie läpi mitä tapahtuu =( pakko se o ihmise joskus esim.käyd veskis jne...ei kukaa vahdi lapsiaa ku haukka 24/7!

Minkäs ikänen pikkunen?
En usko et tartee nyt lähtee mihinkään kiikuttamaan jos kerta hyväntuulinen ollut. Seurailet päivän mittaan alkaako olla kiukkunen ja huonotuulinen sit voit soittaa lääkärille ja kysästä mitä hää on mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jos kuitenkin:
Vahdi niitä lapsias sen sijaan että roikut netissä niin ne ei ehdi sentään tappaa toisiaan.

no enhän mä ollut äsken netissä :headwall: vaan keittiössä tekemässä ruokaa meille, tulin nyt tähän kysyy neuvoja kun vauva nukahti ja esikoinen on jäähyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Minkäs ikänen pikkunen?
En usko et tartee nyt lähtee mihinkään kiikuttamaan jos kerta hyväntuulinen ollut. Seurailet päivän mittaan alkaako olla kiukkunen ja huonotuulinen sit voit soittaa lääkärille ja kysästä mitä hää on mieltä.

7kk.

pelästyn aina kun tällaista tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
mee poika 1v2kk putos viime vkol sohvalta ja vieki o mustelma ottas!näitä sattuu ku o isompia sisaruksia ja ei mulla ainakaa o mitää röntgen katsetta et nään seinie läpi mitä tapahtuu =( pakko se o ihmise joskus esim.käyd veskis jne...ei kukaa vahdi lapsiaa ku haukka 24/7!

vahtiipas :D mä yritän raukka jättää lapset välillä kahden niin eikös heti ku lähden käveleen, niin toinen juokse ja toinen konttaa perään. Vessan oviki pakko pitää auki ku ei jaksa kuunnella karjumista oven takaa. Ja SILTI molemmilla on aina joku jälki otsassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Minkäs ikänen pikkunen?

7kk.

pelästyn aina kun tällaista tapahtuu.

Niinhän sitä taitaa itsekukin aina vähän pelästyy.
Meijän neiti on sellanen vauhti-veikko et kerran se taiteile tossa olkkarinpöydän vieressä jotain ja kaatui suoraan otsa edellä olkkarin pöytään kaunis kuhmu siitä tuli mut pää kun on terästä niin ei mitään käyny.
kyl ne pikkusten päät aikamoisia kestää. Sitten toki kannattaa tarkistella jos on huonovointinen tai huonotuulinen koko päivän.

Yhteistyössä