Vaikka koulua olisikin. Molemmilla menee hyvin koulussa, joten yhdestä päivästä tuskin on haittaa.
Moro... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Hyi hyi..
Kultuu! :hug: :heart:
No eikö tänne yleensä noita aloituksia tehdä, että saatais jotain jutuntynkää aikaan? Tai niin mä oon ainakin kuvitellu.Alkuperäinen kirjoittaja Leeli:Et sillee...oliko nyt tarkoitus saada keskustelu aikaiseksi? Kysyn vaan ensin, sanomatta mielipidettäni suuntaan tai toiseen.
Siis ei käsittääkseni, ole koiraa haudattunu. Esikoisen opelle soitin, ja sanoin, että hän menee metsälle huomenna. Kuopuksen opelle en oo vielä mitään sanonu.Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Onkohan tässä aloituksen nyt jokin koira haudattuna?
siis kunhan ei tavaksi tuleAlkuperäinen kirjoittaja joo:Miksei. Jotkut lapset on kaks viikkoa pois koulusta kun ovat ulkomaan reissuilla. Päivä sinne tänne, jos ei ole kokeita yms.
Mä joudun kuitenkin töihin huomenna, ainakin muutamaksi tunniksi, mutta kyllähän tuo kotonakin pärjää.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Mä aina toivoin pentuna,että sais yhden päivän olla pois koulusta ja olla äidin kanssa kaksi. Kiva juttu muksulles.
Ok! No sitten voinen sanoa mielipiteeni tähän...tälläisilla asioilla kun on taipumus saada aikaiseksi sellainen lumipalloefekti. Eli vaikka juuri sinun lapsellasi meneekin hyvin koulussa, niin kaikilla ei mene. Nyt kun lapsesi menee kouluun ja kertoo, että äiti antoi pitää vapaapäivän ihan muuten vaan, niin kohta on jo kaikki luokkakaverit penäämässä kotona vapaapäiviä, oli ne sitten hyviä tai huonoja oppilaita. Mun mielestä meidän pitäis näin yksinkertaisissa asioissa tuntea vastuuta vähän muittenkin lapsista, kuin omistamme vain. Ei ole kiva niiden muiden äitien sitten selitellä sinun lapsesi vapaapäiviä omilleen, jotka ei välttämättä voi niitä vapaapäiviä pitää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:No eikö tänne yleensä noita aloituksia tehdä, että saatais jotain jutuntynkää aikaan? Tai niin mä oon ainakin kuvitellu.Alkuperäinen kirjoittaja Leeli:Et sillee...oliko nyt tarkoitus saada keskustelu aikaiseksi? Kysyn vaan ensin, sanomatta mielipidettäni suuntaan tai toiseen.
Et saa sellaista vastausta, kun toivot... :saint: Mulle on ihan sama, miten kuopuksen luokkalaiset pärjää koulussa, pääasia, että omallani koulu menee suht. kivuttomasti. Ja jos jotkut penää vanhemmiltaan vapaapäiviä, ei sekään ole mun ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja Leeli:Ok! No sitten voinen sanoa mielipiteeni tähän...tälläisilla asioilla kun on taipumus saada aikaiseksi sellainen lumipalloefekti. Eli vaikka juuri sinun lapsellasi meneekin hyvin koulussa, niin kaikilla ei mene. Nyt kun lapsesi menee kouluun ja kertoo, että äiti antoi pitää vapaapäivän ihan muuten vaan, niin kohta on jo kaikki luokkakaverit penäämässä kotona vapaapäiviä, oli ne sitten hyviä tai huonoja oppilaita. Mun mielestä meidän pitäis näin yksinkertaisissa asioissa tuntea vastuuta vähän muittenkin lapsista, kuin omistamme vain. Ei ole kiva niiden muiden äitien sitten selitellä sinun lapsesi vapaapäiviä omilleen, jotka ei välttämättä voi niitä vapaapäiviä pitää.
Sama. Ihanaa kun saa ihmisen pentu laatuaikaa äipän kaaAlkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Mä aina toivoin pentuna,että sais yhden päivän olla pois koulusta ja olla äidin kanssa kaksi. Kiva juttu muksulles.
No mitäs KKK:n persettä kaivelee jos toisten lapset alkaa marista vapaapäiviä?Alkuperäinen kirjoittaja Leeli:Ok! No sitten voinen sanoa mielipiteeni tähän...tälläisilla asioilla kun on taipumus saada aikaiseksi sellainen lumipalloefekti. Eli vaikka juuri sinun lapsellasi meneekin hyvin koulussa, niin kaikilla ei mene. Nyt kun lapsesi menee kouluun ja kertoo, että äiti antoi pitää vapaapäivän ihan muuten vaan, niin kohta on jo kaikki luokkakaverit penäämässä kotona vapaapäiviä, oli ne sitten hyviä tai huonoja oppilaita. Mun mielestä meidän pitäis näin yksinkertaisissa asioissa tuntea vastuuta vähän muittenkin lapsista, kuin omistamme vain. Ei ole kiva niiden muiden äitien sitten selitellä sinun lapsesi vapaapäiviä omilleen, jotka ei välttämättä voi niitä vapaapäiviä pitää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:No eikö tänne yleensä noita aloituksia tehdä, että saatais jotain jutuntynkää aikaan? Tai niin mä oon ainakin kuvitellu.Alkuperäinen kirjoittaja Leeli:Et sillee...oliko nyt tarkoitus saada keskustelu aikaiseksi? Kysyn vaan ensin, sanomatta mielipidettäni suuntaan tai toiseen.
Ja tää taitaa olla eka kerta, kun otetaan omaa lomaa koulusta, ilman siis että on joku reissu tms.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Päivä sinne tai tänne. Mä tekisin varmaan ihan samalla tavalla
Sitä suuremmalla syyllä B)Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja tää taitaa olla eka kerta, kun otetaan omaa lomaa koulusta, ilman siis että on joku reissu tms.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Päivä sinne tai tänne. Mä tekisin varmaan ihan samalla tavalla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä minä minä.
Toivottavasti itsekin olet valmis joustamaan töissäsi ja teet ylimääräistä jos joku ei tule silloin kun pitäisi ja joudut hänen vuokseen selittää asiat moneen kertaan.
Nyt opettaja joutuu selittää sinulle läksyt ja lapsesi haluaa tietysti tietää oikeat vastaukset ja vaatii lisähuomiota kun sinun lapsella on oikeus olla pois koulusta kun haluaa.
Jos kaikki tekisivät noin, opettajan työ vaikeutuisi entisestään. Tälläkin hetkellä on kuormittavampaa ja raskaampaa kuin lähes mikään muu työ. Paimentaa 20-30 mukulaa päivät.