esikko haluis tatskan joululahjaksi

  • Viestiketjun aloittaja miettiin äiti
  • Ensimmäinen viesti
mie
Mun esikko on esittäny noita tatska toiveita jo tässä pari vuotta on nyt 16v ja oon sanonu että 18v jos vielä kiinnostaa niin lahjaks tilataa aika liikkeesee. Minusta on sen verran iso päätös että voi muutaman vuoden kypsytellä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mun esikko on esittäny noita tatska toiveita jo tässä pari vuotta on nyt 16v ja oon sanonu että 18v jos vielä kiinnostaa niin lahjaks tilataa aika liikkeesee. Minusta on sen verran iso päätös että voi muutaman vuoden kypsytellä.
On siit puhuttu jo varmaan sen parin vuoden verran.
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Mun tyttö on 17v, pari lävistystä on, oli 16v kun sai ekan ja olen sanonu et ottakoon tatskan jos haluaa. Kaikki paikat ei suostu laittaa tatskaa alle 18v.
Mikä ihme lävistyksissä on?
Korvareiätkin on lävistyksiä.
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Minä olin 16 kun sain äidin luvalla tatuoinnin, kun olin vuoden odottanut lupaa.
Kunhan se ei ole tyyliin iso kuva suosikkilaulajasta niin miksipä sitä katuisikaan, muisto kuin muisto.
Tuon ikäisillä kauneuskäsitykset muuttuu sen verran vauhdilla, että on onni jos kuva miellyttää vielä 10 vuoden kuluttua. Vai moniko ei nolostele pikimustia kulmakarvojaan tai pissanvärisiä hiuksiaan muutaman vuoden päästä..? Itse kun katson 17-vuotiaana piirtämiäni tatskaluonnoksia, niin huh miten iloinen olen etten moista paskaa ihooni ottanut:p
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja rockabella:
ainakaan mä en oo yhdessäkään liikkeessä (etelä-suomessa pyörin tatskaporukoissa) käynyt missä tekisivät alaikäisille,edes vanhemman luvalla.
Naapurin tyttö otti just 16v lahjaksi alaselkään ison tatkan :) liikkeessä, että kyllä ne tekee juu.
 

Yhteistyössä