Esiintyykö tuulimunaraskaudessa myös paineen tunne alavatsalla?

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Kun kaikki oireet ovat kuulemma samat eikä niistä pysty ennustamaan. Aloin vain miettimään että itselläni ainakin alavatsalla tuntuu paineen tunne, varsinkin jos yrittää nukkua vatsallaan. Lisäksi seistessä tuntuu pienen pieni kumpu karvoituksen yläpuolella.
Tuulimunaa en ole kokenut mutta ensimmäistä kertaa sellaista epäilen ihan tosissani :ashamed: :ashamed:

Mistään en voinut arvata kyseessä olleen tuulimunaraskauden kesällä heinäkuussa, kun plussasin! :ashamed: Oireet oli samat kuin ihan oikeassakin kunnon raskaudessa, ehkä vähän lievemmät, mutta tyttöraskaudessa minulla olleet sellaiset ennenkin, mistään en ollut huolissani, kunnes varhaisultrassa asia todettuun ja nyt ovista pukkaa kierto 1, jos ei ekaa lasketa tai muuten kierto 2;=)

Toivotaan , ettei kyseessä ole tuulimunaraskaus! :heart: :saint:

Minäkin vielä kannan lusikkani soppaan sanomalla, että tuulimunaraskaus "tuntuu" vatsassa ihan samalta kuin normaalikin raskaus, koska ihan sama raskauspussi ja istukka ne siellä kasvavat kuin normiraskauksissakin. Pussi on vain tyhjä.

Et voi siis valitettavasti sitä mistään tuntemuksista voi tunnistaa, onko normi vai tm. Mulla itsellä huonona enteenä toimivat tuhruttelu ja vuoto rv 5 ja rv 6 viikoilla (joita tosin esiintyy normiraskauksissakin ja toisaalta, kaikilla tm-raskauksisilla ei ole mitään erityisiä vuotoja). Lisäksi mulla hälytysmerkkinä oli ihan alussa hitaasti noussut hcg-arvo, joka kuitenkin toisaalta sekin nousi ihan "normirytmissä", aloitti vain nousunsa pari päivää normaalia myöhemmin. Kuten kärppä, 4 kerroksen väkeä ja rva pikkumyy edellä, itsekin siis kärsin ihan perusoireista ja ihan kunnolla. Paineen tunteesta myös.

Tsemppiä sinulle ja toivotaan, että kaikki on sinulla hyvin! Odottele ultraa rauhassa - ei niitä tuulimunia kaikkien kohdalle satu.

Yhteistyössä