Erottu 4 ja ½ kk sitten ja vieläkään ei oikein ruoka maistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kai kovin terveellistä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kai kovin terveellistä?

Vieras
en ole tehny juuri mitään itelleni,nuudeleita syöny,hernekeittoa,kerran riisiä,pari kertaa spagettia,kerran jauhelihakeittoa muuten menee leipälinjalla.Ei vaan kiinnosta tehdä yhdelle ruokaa,ei ees niin et tekis vaik laatikkoa ja söis sitä 3päivää.Haen sitten salaatti annoksia kebab pitseriasta kun siellä on isoja salaatti annoksia.Syön mä sitten jos jossain kylässä on ruokaa mut en jaksa ite tosiaan tehä.Jotain jugurttia ja banaania ja viilejä eväänä sit töissä.

niin et onko mulla nyt joku ruokahäiriö tai joku? tänää en ole syöny kunnon ruokaa ollenkaa,teetä3kuppia,yhen voileivän,2karjalanpiirakkaa,2jugurttia ja lasin maitoa.Suklaata syön puolen tunnin päästä muutaman palan. Ja jos mä ostan jotain ni se ehtii märäntyä kun en vaan saa sitten sitä syötyä.

No oletko laihtunut tai muuten huonossa kunnossa, oletko sairastellut? Eivät läheskään kaikki sinkut laita kotona ruokaa, syödään ulkona/koulussa/työpaikalla ja kotona sitten leipälinjalla.

[QUOTE="vieras";24942580]No oletko laihtunut tai muuten huonossa kunnossa, oletko sairastellut? Eivät läheskään kaikki sinkut laita kotona ruokaa, syödään ulkona/koulussa/työpaikalla ja kotona sitten leipälinjalla.[/QUOTE]

en ole sairastellut mutta laihtunut olen,naama huonossa kunnossa(ei juuri koskaan ole) ja lisäksi olen lisännyt liikuntaa niin et lenkillä heikottaa joskus ja varsinkin kun sisään pääsen.Mutta kun en mä syö ulkonakaan ku ihan pari kertaa kk ja töissä vaan sen leivän tai jugurtin tai viilin tai hedelmän ja sitä teetä.Mutta kun ei vaan maistu.

Yhteistyössä