Erottìnen paketti kuusen alla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lahja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lahja

Vieras
olet saanut jouluna kummallisen joulu lahjan jonka sisältö ei ollut pehmyt vaan erittäin kova ja pitkä,kostea ja märkä yö tuntemattoman ihmisen kanssa jossain tuntemattomassa huoneistossa kaupungin laidalla siaitsevasa loma kylässä. Loma mökki oli suuri hirsinen huvila metsän laidassa. Menet sisään sisällä palaa kyntilöitä mutta ei ketää näy vaan lappu pöydällä jossa luki riisu ja mene lämpimään kylpyyn ammeesa on lämmin vesi. sinä tutiset pelon sekaìsesta himosta mutta teet kuten käsketään onhan tämä sinua varten, menet ammeesee ympärillä on vain kyntilöitä vesi on lämmintä kun laskeudut altaasee se saa sinun nännit kovettumaan jonkin ajan löhöiltyäsi tunnet kylmän ilman virran ihollasi, säikähdät mutta himosi vain kiihtyy ajatuksesta vieraasta miehestä samalla tunnet kylmän käden olallasi joka hiljaa hivuttautuu alas päin vartalollasi et uskalla katsoa taaksesi vaan hinnoit vaaran tunnetta joka valtaa koko kehon ja sama tunne kiihottaa sinua ennen näkemättömällä tavalla.

jatka viestiä tehdään ihana lahja sinulle kaunis nainen vaikka minä itse voi tulla sinulle toteuttamaan tämän kaiken vaiken ole terävä kynästä olen terävä kielestä jalko välissä saan sinut taivaisiin!? ;<}

itse asiassa en ole kirjoittanut yhtään tarinaa enkä myöskään lorua koulussa mutta jos olet parempi kirjoittaja niin kirjoita jotain Samanlaista niin arvostelen sen mielelläni eikö ajatus ole tärkein? ps; laita mulle tarinan nimi minkä olet kirjoittanut niin minä luen sen T; Terävä kieli jalkojen välistä

Sorry pieni viive, Lahja, toivottavasti olet siellä vielä.

Joulupöytään tarjoan sinulle anteliasta pillun nuolentaa, niin paljon kuin Sinä haluat, ja sen jälkeen kovaa kullia... toivottavasti en nyt ollut liian suora?

Yhteistyössä