erotiikkakeskus.fi-nettikaupasta KOKEMUKSIA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liian siveellinen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liian siveellinen?

Vieras
*nolo-hymiö*

Minun pitäisi jostain hankkia geishakuulat ja samalla ehkä jonkinlainen sauva, ja nyt löysin tuollaisen sivuston.
Halpaahan tuolla ainakin näyttäisi olevan, mutta ongelmana (niinkuin ehkä muillakin?) on se, etten haluaisi että muut tietäisivät mitä olen ostanut *nolo*

Eli tietääkö kukaan minkälaisessa paketissa tuolta tulee tavaraa? Entä millä tavalla tilitiedoissa näkyy tuo lasku??

Ainut mistä olen ennen ostanut jotain "härskiä" on ollut kondomikuningas (kortsuja siis), ja siellä ihan suurella tekstillä mainostettiin ettei tilillä tahi postipaketissa näkyisi mitään viitteitä siitä mitä on ostanut. Mutta tällä sivustolla ei tätä asiaa oikein mainita.

KiitoskiitosKIITOS Teille jotka viitsitte vastata! :D

:( höh, ei sit.
Pistin tilauksen eteenpäin. Nettipankissa oli muuten kaikki ok, mutta viestikentässä luki tuo nettiosoite. Vaihdoin sen firman y-tunnukseen, toivottavast se ei haittaa mitään :D

Pistin noutopaikaks jonkuu syrjäisen kaupan jossa en käy oikeastaan koskaan muuten Eikä oo tuttuja töissä... Ei hitto nauran täällä ittelleni, mutta vähänkö osaa hävettää tommoset jutut :laugh:

Toimittavat tilauksen anonyymisti, joten ei tarvitse huolehtia, että joku tietäisi mitä olet tilannut ja mistä. Lähettäjänä muistaakseni Web logistics Oy. Tyytyväinen kauppaan, hintoihin ja toimitusaikoihin ;) Toivottavasti sinäkin =)

Uppista!
Olen oikein tyytyväinen! Toimitus oli ihan älyttömän nopea ja paketti hyvin anonyymi, ehkä jopa vähän epäilyttävän salaperäinen :D

Pakettia noutamassa sattui huvittava/nolo tilanne. Annoin nimeni ja sen sellaista ja myyjä alkoi tonkimaan niitä paketteja. Myyjä sanoi että nimi on kyllä tuttu, mutta ei nyt millään löydy. Mistä kaupasta sie oot sen paketin oikein tilannut? Nooh... krhm, netistä vaan.......
Kyllä se sit lopulta löytyi, myyjä vähän katteli pitkään sitä pakettia ja sit mua :laugh:

Mutta, kaikin puolin kannatan tuota kauppaa, varmasti tilaan jatkossakin. Hinta-laatu-suhde on oikein hyvä :)

4kk odottelin tilaamiani tuotteita, myyjä ei vastannut viesteihin tai puhelimeen, lopulta tein rikosilmoituksen. Pari viikkoa sen jälkeen hän itse soitti minulle ja tarjosi tuotteitten lisäksi rahoja takaisin. Tähän tietenkin suostuin oikein iloisin mielin, mutta loppujen lopuksi en saanut kuin rahat takaisin. (Parempi kuitenkin näin.) Taisi säikähtää Fobba-setää sen verran että päätti rahat sentään palauttaa.

Joka tapauksessa en voi tätä nettipuljua suositella. Vaihtoehtoisesti suosittelen esim honour.co.uk nettikauppaa, siellä on laadukkaita tuotteita ja asiallinen palvelu.

Yhteistyössä