Erotiikka vai romantiikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erotiikka, ehdottomasti. Romantiikka ainakin noin erikseen järjestettynä on täysin turhaa eikä iske ollenkaan. Mun mielestä on paljon romanttisempaa olla vaikka kalalla iltamyöhään ja sitten paistaa makkarat avotulella kuin mennä johonkin kynttiläillalliselle...

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Erotiikka, ehdottomasti. Romantiikka ainakin noin erikseen järjestettynä on täysin turhaa eikä iske ollenkaan. Mun mielestä on paljon romanttisempaa olla vaikka kalalla iltamyöhään ja sitten paistaa makkarat avotulella kuin mennä johonkin kynttiläillalliselle...

Mutta sehän se juurikin on romanttista! Ei mekään harrasteta kynttiläillallisia.
Mutta on romanttista istua pimeällä terassilla kynttilöiden valossa juttelemassa. Tai lillua paljussa tähtitaivaa alla. Tai saada aamiainen vuoteeseen. Minusta oli äärettömän maalaisromanttista tehdä kesällä pihatöitä ja ajella traktorilla bikineissä ja sitten istahtaa miehen kanssa juomaan kylmää juomaa samalle tukille :)
Romanttista on myös saunoa ulkosaunassaja käydä kiljuen pyörimässä lumessa.

Minkä kukin romanttiseksi katsoo. Minä ahdistuisin iltapuvussa jossain fiinissä ravintolassa kolmen ruokalajin illallisella.
Tosin se taas on minusta romanttista kokata yhdessä sellainen ja syödä se vaikka leffaa katsoen. :)

Yhteistyössä