erotakko vai ei..?

  • Viestiketjun aloittaja amppari
  • Ensimmäinen viesti
amppari
meillä on nyt miehen kans iso ongelma, me molemmat rakastetaan toisiamme mutta tuntuu että halutaan niin erilaisia asioita elämältä että kannattaako tätä enää jatkaa. lapsiakin löytyy 2 kappaletta, nuorempi vasta kuukauden ikäinen..mulle tällä hetkellä tärkeintä om lapset, sitten tulee oma hyvinvointi ja parisuhde. miehelle lapset ja alkoholi on varmaan samalla viivalla sitten tulee ehkä meidän suhde..mies juo 1-2 kertaa viikossa ja en enää kestä sitä. onko muilla ollu samanlaista ja mihin päätökseen ootte tullu ?
 
Minulla oli samanlainen tilanne kerran mutta ilman lapsia. Mies joi minkä kerkes ja jokapäivä, ehkä kerran tai kaks kuukaudessa oli selvää päivää. Minä otin ja lähdin mutta sinun tilanne on varmasti eri kun on lapsetkin mutta se ei välttämättä ole kiva edes lapsista kun isä juo... Kinkkinen tilanne mutta sitä ei osaa muut ratkaista kun sinä itse... Mieti hyvät ja huonot puolet ja tee sitten niiden pohjalta päätös
 
Alkuperäinen kirjoittaja amppari:
..... me molemmat rakastetaan toisiamme ...... lapsiakin löytyy 2 kappaletta, nuorempi vasta kuukauden ikäinen..mulle tällä hetkellä tärkeintä om lapset,
:flower: Onnea vauvasta. Keskity nyt rauhassa vauvanhoitoon ja isompaan lapseen. Parisuhdekiemuroita ehtii miettiä sittenkin kun lapset ovat isompia ja kummallakaan vanhemmista ei ole univelkaa. Kun rakkautta riittää, ongelmat saattavat ratketa itsestään, keittiön pöydän ääressä juttelemalla tai sängyssä.

 

Yhteistyössä