EROTAKKO VAI EI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rikki

Vieras
Miehelläni on paha uhkapeliriippuvuus, olen tiennyt että hän pelaa, mutta se rahan määrä minkä hän pelaa on ollut mysteeri. No nyt se sitten vihdoin paljastui kun alkoi laskut mennä ulosottoon. Velkaa miehellä on n.30t? siis pelkkiä pelivelkoja. Meillä ei ole säästöjä millä ton voisi maksaa pois. Joudutaan myymään asunto että saadaan suurin osa veloista pois, asuntolainaakin 130t?. Asunnon arvo on laskenut siitä kun me sen ostimme joten asunnostakin jää velkaa.
onko tästä mitenkään mahdollista selviytyä ? En usko että pystyn enää koskaan häneen luottamaan. kellekään tapahtunut vastaavaa? Kuinka jaksaa eteenpäin?

teillä ei sitten ole avioehtoa?
Jos ei, on käsittääkseni ulosmittaajalla mahdollisuus myös viedä sinunkin tulot ja omaisuus miehesi pelivelkojen takia.

pelaajille on jotain omia ryhmiä, kuten alkoholisteillekin, en vain osaa sanoa minkä nimisiä ja missä.

etkä varmaan pysty luottamaankaan, ennenkuin mies itse on tajunnut ongelmansa ja itse hakenut apua. ja ottanut vastaan sitä apua.

Peliriippuvaiset ei parane, elleivät ymmärrä hakeutua hoitoon.
Mä en jaksaisi uskoa tulevaan, kun on noin paljon pelannut ja vähät välittänyt yhteisestä asunnosta ym.

Yhteistyössä