Erosta tunteita puran...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eroavainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eroavainen

Vieras
Mulla on paha olla. Miehen kanssa ero edessä, on jo avioliittovuosia kertynyt ja lapsiakin siunaantunut.
Ei mikään riitaisa ero, ihan yhdessä päätettiin erota. Tähän asti kaikki, melkein, on ollut hyvin... nyt kuitenkin tuntuu että miestä tämä ero ei liikuta yhtään.
On kyllä hiljainen mutta ei halua jutella ja hoitaa mallikkaasti oman osuutensa asioihin...

Miten toinen voi olla noin kylmä jos kuitenkin sanoo edelleen rakastavansa...vai rakastaako sittenkään...?!

En tiedä jaksanko tätä koko soppaa, voimat loppu jo alkumetreillä...

Ehkä hän käsittelee erosuruaan tuolla tavalla? Ei kaikki itkeä vollota ja avaudu, toiset sulkeutuvat kuoreensa ja tekevät pakolliset asiat. Eikä se välttämättä ole hyvä juttu.

Ehkä hän käsittelee erosuruaan tuolla tavalla? Ei kaikki itkeä vollota ja avaudu, toiset sulkeutuvat kuoreensa ja tekevät pakolliset asiat. Eikä se välttämättä ole hyvä juttu.

miksei ole hyvä juttu? Onko siitä myöhemmin haittaa...
Ja niin, luulen että se juurikin suree tuolla tavalla mutta on kamalaa minulle kun ei näytä tunteitaan... tässä rupeaa miettimään että rakastiko se sittenkään... :(

Ei välttämättä ole hyvä juttu sen takia, että patoaa tunteensa eikä käsittele niitä, muutaman vuoden päästä voi tulla henkinen romahdus. Tosin mehän etkä sinäkään tiedä, käsitteleekö hän niitä jonkun ystävänsä kanssa tai yksin. Ja kyllä varmasti miehesi on sinua rakastanut :) Näytätkö itse hänelle surusi? Ehkä hän ei tiedä miten suhtautua sinuun nyt, oletko edelleen valmis häntä kuuntelemaan vaikka olettekin eronneet jne.

Ei välttämättä ole hyvä juttu sen takia, että patoaa tunteensa eikä käsittele niitä, muutaman vuoden päästä voi tulla henkinen romahdus. Tosin mehän etkä sinäkään tiedä, käsitteleekö hän niitä jonkun ystävänsä kanssa tai yksin. Ja kyllä varmasti miehesi on sinua rakastanut :) Näytätkö itse hänelle surusi? Ehkä hän ei tiedä miten suhtautua sinuun nyt, oletko edelleen valmis häntä kuuntelemaan vaikka olettekin eronneet jne.

Olen kyllä näyttänyt tunteeni ja että asia surettaa minua... Nyt olen kyllä koittanut olla hiljaa koska kiukustun kun tunnen että ero ei merkitse hänelle mitään...

Ja ollaan koitettu kaikkemme, rakkaus ei ole loppunut mutta on muutamia asioita jolla mieheni on loukannut minua ja olen varoittanut että ero tulee jos tekee niin uudelleen. Ja nyt teki ja minun on lähdettävä jotta saan oman elämäni kuntoon kun mies ei kerran pysty muuttumaan...

Järki käteen. Oletteko te siis eroamassa siksi, että olet joskus sanonut "jos teet noin niin tulee ero"?

Ja nyt harmittaa, kun mies ei olekaan ihan hajalla?

Yhteistyössä