erosta takaisin yhteen???

onko kokemuksia kertoa kun raskaus aikana erottu ja muutettu erillen ja sitten lapsen synnyttyä yritetty uudelleen?voiko ikinä päästä yli niistä raskauden aikaisista tunnekuohuista?
omalla kohdalla hormoonit ehkä vähän ylikierroksilla raskaden ajan ja kaikkea muutakin mikä sitten johti eroon..rakkaus ei kuitenkaan koskaan kadonnut eikä kaipaus helpottanut..nyt tyttö 9kk ja jonkun aikaa yritlety katsoa miten meille vois käydä.kun se rakkaus ei yksin riitä..

Mulla ei kokemusta raskausaikana eroamisesta, mutta tuossa vuosi sitten kun erottiin, niin mies luuli, että muutetaan takaisin yhteen puolen-vuoden päästä. Sanoin, etten ole mikään Mervi ja Matti, jos kerran erotaan, niin erotaan.

Kai se oli kyllästymistä ja erilaisia odotuksia. Minä halusin vielä lapsen, yhteisiähän meillä ei ollut. Ei käyty enää yhdessä missään. Toinen "unohti" kertoa tärkeitä asioita, vuosien saatossa rupesin tekemään samaa, eli ei enää huvittanut puhua toisen kanssa mistään. Myös anoppi toimi taustapiruna, kun mies ei ollut päässyt äidistään irti ja mulla ei ole riippuvuus-suhdetta sukulaisiin, joten en voinut ymmärtää sitä. Kyllä minussakin vikaa oli ja paljon, kun ei voi suhteessa hyvin, niin se näkyy. Ajattelin, että takaisin yhteenmuutto ei paranna asiaa, jos oli yhdessä vuosikausia onneton ja tyytymätön. Pitää ajatella takaisinmuuttoa harkitessa, että mikä oli niin vialla, että lähdettiin erilleen ja onko se voinut korjautua. Tiedän useamman lähemmäs keski-ikäisen parin, jotka ovat ottaneet vuoden aikalisän ja palanneet sitten yhteen, mutta minusta ei sellaiseen olisi.

Yhteistyössä