Eroottiset vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ppivt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

ppivt

Vieras
Kuinka usein sinä vaimona tai avopuolisona pukeudut eroottisiin vaatteisiin? Teetkö sen mielelläsi vai miellyttääksesi puolisoasi?
Tai kuinka usein vaimosi tai avopuolisosi pukeutuu eroottisiin vaatteisiin?

Aina silloin, kun huvittaa. Joskus olen itse siinä vireessä, että sukkanauhat yms rekvisiitta tuntuvat sopivilta tilanteeseen, joskus miehen pyynnöstä, miten milloinkin.
Vaatteet valitsen mieluiten itse. Jotenkin miehen alan liikkeestä ostamissa vaatteissa tulee koominen olo... ja kun en taatusti näytä samalta kuin pakkauksen silikoniblondit.

Sieltäkö sait idean kysyä?
Kun kerrottiin että Venäläiset naiset pukeutuvat suuressa määrin miehilleen.
Käyvät miestensä kanssa yhdessä vaateostoksillakin, haluavat miestensä mielipiteet ostostapahtumaan.

No joo, täytyy sanoa että se myös näkyy kun kävelee Nevsky Prospectia. Aivan ihanasti ja naisellisesti pukeutuneita naisia.

... en ole edes nähnyt kyseistä ohjelmaa. Tarkoitin lähinnä "alusvaatteita tai yövaatteita" tai miksi niitä sitten kutsutaankin, tällä kysymyksellä. Siis sukkanauhoja, sukkia, ja muuta eroottista vaatetta.

Olen samaa mieltä siitä, että venäläiset naiset kyllä pukeutuvat pääsääntöisesti naisellisemmin kuin suomalaiset. Mistä johtunee, kenties kulttuurierosta.

Minusta ei tarvitse mennä mihinkään "alan" liikkeeseen. Tavalliset miehen lyhyet alushousut ovat ihan eroottiset kun kangas on ohutta ja alta paistaa täydessä erktiossa oleva varsi ja terska. Ihana nainen sitten ensin sivelemässä kädellään kalua ja laskemassa hitaan nautinnollisesti housut alas niin että lopulta kanki ponnahtaa esiin koko koko komeudessaan.

Kypsän naisen asuna mustat sukat ja musta sukkanauhaliivi reunustamassa herkullista ja muodokasta vaalea takamusta on tosi kiihottavaa katsottavaa. Ja takaapano maistuu makealta.

Minusta ei tarvitse mennä mihinkään "alan" liikkeeseen. Tavalliset miehen lyhyet alushousut ovat ihan eroottiset kun kangas on ohutta ja alta paistaa täydessä erktiossa oleva varsi ja terska. Ihana nainen sitten ensin sivelemässä kädellään kalua ja laskemassa hitaan nautinnollisesti housut alas niin että lopulta kanki ponnahtaa esiin koko koko komeudessaan.

Kypsän naisen asuna mustat sukat ja musta sukkanauhaliivi reunustamassa herkullista ja muodokasta vaalea takamusta on tosi kiihottavaa katsottavaa. Ja takaapano maistuu makealta.