Eroottiset/romanttiset unet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Näettekö vielä sellaisia? Kuinka usein ja minkätyyppisiä? Onko se ihan puhdasta seksiä tai sitten jotain muuta? Onko niissä nykyisiä omia tuttujanne, julkkiksia tai jotain muuta.

Tulipa vaan mieleen kun olen yhtäkkiä alkanut näkemään aika paljon näitä ihania unia. Yleensä unissa on tuntemiani miehiä. Ne eivät yleensä ole ihan puhdasta seksiä, jostain syystä uni katkeaa ennen sitä. Onkohan tässä jotain psykologista.

Miehienkin unista olisi kiva kuulla.

Näin miehenä pakko todeta, että tosi harvoin näitä enää on. No eipä oo seksiäkään pahemmin.

Nuorena ei ollut seksiä, mutta haaveita sitäkin enemmän. Siksi laukeamiseen päättyviä unia oli paljon.
Sitten alkoi saada seksiä edes joskus, unia näistä tapauksista tuli nähtyä paljon.

Olen myös joskus nähnyt unia seksistä julkkisten kanssa. Ainakin Madonna tulee mieleen 80-luvulta.

Kyl mä joskus nään eroottisia unia ja niissä ollaan itse asiassa. Mut en oikeen muista mitä niissä tehtiin. Ja ne on naisia mitä en edes tunne sen muistan okei yhen jutun muistan mut monesti ne naiset istuu mun naamalla ja sit nuolen🤪 mut itelle hauskimmat unet on et uni maassa liikun koko ajan kuin cappeara taistelijat ja parkour tyypit siis se on hauskaa kun tanssien liikkuu paikast toiseen eikä muita liikkeitä ole ku capoera tanssi. Mä nään aika mageita unii ja niist sais ihan törkeen mageita leffoi jos osaisin siirtää unet paperille. Toinen unimaailma jossa lentelen paikasta toiseen on siistiä kanssa. Yks omituinen juttu on et on unimaalmoi missä oma liike on tosi hidasta. Mut sit ne on omituisii mis pystyy hallita koko unta kun tietää olevansa unessa ja voi napsauttaa minkä tahansa maailman eteensä jos se edellinen ei miellytä. Pienenä näin monesti tän unen ku asuttiin kolmikerroksis talos missä ala kerta keskikerros ja yläkerta ja ne yläkerran rappuset oli kierre rappuset ja me lapset asuttiin yläkerrassa. Ni ainakun lähestyin unessa portaita mörkö lähti perään ja hyppäsin ne rappuset alas mut mörkö sai aina kiinni ja uni loppui

Valitettavasti muistan vain kerran elämässäni nähneeni eroottisen unen. Se oli kyllä mukavaa. Nukkuminen ylipäätään on paras asia elämässä ja jos siihen saisi vielä yhdistettyä seksin, niin mikäs sen parempaa. Mutta ei natsaa. :(

Yhteistyössä