Q "qwerty" Vieras 10.10.2012 #2 Käy kattoo jos itiksen kulmilta löytyy. Siellä on ROMANEJA joka lähtöön
H "hop" Vieras 10.10.2012 #3 En tunne, mutta muutamia eskimoita ehkä. Romaaneja kannattaa kysyä kirjastosta, tiskin takana istujilla on usein aika hyvä taito suositella luettavaa.
En tunne, mutta muutamia eskimoita ehkä. Romaaneja kannattaa kysyä kirjastosta, tiskin takana istujilla on usein aika hyvä taito suositella luettavaa.
D "Diana" Vieras 10.10.2012 #7 [QUOTE="vieras";27302370]Oletko enempi Rainer Friman vai Amadeus Lundgren -tyyppiä?[/QUOTE] Amadeus on mun kaverin serkku.
[QUOTE="vieras";27302370]Oletko enempi Rainer Friman vai Amadeus Lundgren -tyyppiä?[/QUOTE] Amadeus on mun kaverin serkku.
M Malmin Mela Vieras 10.10.2012 #8 Kyösti on aika romanttinen, silkkipaita ja pahvihousujen halkiosta kurkkaa jumalaton kalu. Laulaa rakastellessa Hortto Kaaloa tai kertoo ravituloksia.
Kyösti on aika romanttinen, silkkipaita ja pahvihousujen halkiosta kurkkaa jumalaton kalu. Laulaa rakastellessa Hortto Kaaloa tai kertoo ravituloksia.
V "vieras" Vieras 10.10.2012 #9 [QUOTE="Diana";27302456]Amadeus on mun kaverin serkku. [/QUOTE] No laitetaan sitten tutun kauppana ap:lle yksi Amadeus tilaukseen.
[QUOTE="Diana";27302456]Amadeus on mun kaverin serkku. [/QUOTE] No laitetaan sitten tutun kauppana ap:lle yksi Amadeus tilaukseen.