Eroottinen tansi on kulttuuria.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Turku, Euroopan kulttuuripääkaupunki 2011 -mainos pyörii telkkarissa (ja minusta onkin varsin onnistunut ja miellyttävä mainos). Huomaatteko siinä sellaisen eroottisen tanssijan käyttämän tissitupsun? En tiedä mikä sellaisen oikea nimi on, mutta siis sellainen pyöreä läpyskä peittää nännin ja sit siinä roikkuu tupsu joka kivasti pyörähtelee tanssin tuoksinassa. Eli eroottinen tanssikin on kulttuuria.

Ihan vaan tuli mieleen kun palstalla erään turkulaisen eroottisen tanssijan työtä pidetään lähinnä itsensä myymisenä (jota se ei kylläkään ole, prostituutio on itsensä myymistä mutta ehkä joillekin palstamammoille on syystäkin nämä termit täysin outoja ja menevät sekaisin). Että ehei, se on kulttuuria.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mä olen kerran tehnyt samanlainen show (burleski), myös pupushow tein ja vaikka mitä muuta :D nyt olen jo vanhaa siihen

Etkä ole :hug:

no 25 on jo vanhaa, ainakin mä en vaan jaksa ehkä, pitää liika treenata itseä, käyttää voimia, nytkit työt ei paremmasta päästä, mut ulkonäkö stressiä ei enää ole

Ihmekö se jos eroottinen tupsutissitanssi on kulttuuria.

Sydneyssä on kulttuuria sekin kun hintit ja lesbot pukeutuvat säälittäviin naamiaisasuihin ja mekastavat kaduilla.

Yhteistyössä